נדל"ן

שר האוצר כחלון: רשות מקרקעי ישראל, הזרוע המבצעת האחראית על הגדלת היצע הדיור

0
0

פגישה ראשונה בין הנהלת רשות מקרקעי ישראל לשר האוצר כחלון- יו”ר מועצת מקרקעי ישראל; “בשנים האחרונות הייתה קיימת בעיית סנכרון בין רמ”י משרד האוצר ומינהל התכנון. היום, הצלחנו לעשות דבר שניסו לעשות במשך שנים רבות ולאחד את כל הגורמים תחת קורת גג אחת” ◄ “רמ”י, הזרוע המבצעת האחראית על הגדלת היצע הדיור ואתן לה את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה”.
שר האוצר כחלון: רשות מקרקעי ישראל, הזרוע המבצעת האחראית על הגדלת היצע הדיור
שר האוצר משה כחלון: רשות מקרקעי ישראל, הזרוע המבצעת האחראית על הגדלת היצע הדיור

שר האוצר ח”כ משה כחלון, ביקר אתמול (א’) במשרדי ’רשות מקרקעי ישראל’ ונועד עם הנהלת הרשות. לשר כחלון, נלווה יו”ר מטה הדיור המיועד, אביגדור יצחקי וסגן שר האוצר, ח”כ יצחק כהן. הנהלת רשות מקרקעי ישראל, הציגה בפני השר כחלון את תוכנית העבודה של הרשות לשנת 2015 ואת יעדי התכנון השיווק השירות והאכיפה של הרשות כחלק מהמאמץ הממשלתי להתמודד עם משבר הדיור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנהל החטיבה העסקית מר עדיאל שמרון, אמר, כי; רשות מקרקעי ישראל, מחויבת למאמץ הלאומי והממשלתי להתמודד באפקטיביות עם ’משבר הדיור’ והיא מוכנה להיות שותפה לפתרונות מחוץ לקופסא משום שהפתרונות המסורתיים אינם מסוגלים להתמודד לבד עם האתגר וגודל השעה.

שמרון, ציין, כי פעילות רמ”י, מתמקדת בהגדלת ’היצע הקרקע לדיור’, בהיבט השיווקים, בהיבט התכנון, הפיתוח וב-פדיון קרקע חקלאית, ששינתה ייעודה לייעוד מגורים המוחזקת בידי חוכרים חקלאיים.

דוברת וממונה על יחסי ציבור של רשות מקרקעי ישראל הגב’ אורטל צבר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; השר כחלון, התעניין בשווקים ב’אזורי עדיפות לאומית’ ובביקושים לקרקע והנהלת הרשוּת הציגה את הצורך במתן פתרונות תעסוקתיים על מנת למשוך אוכלוסייה לאזורים אלו מחד ובצורך במתן תמריצים שונים על מנת אשר שיווקים, אלו יצליחו.

בסיכום הפגישה אמר השר כחלון; “אחד הנושאים המרכזיים על שולחן הממשלה הוא ’משבר הדיור’. בשנים האחרונות, הייתה קיימת בעיית סנכרון בין רמ”י משרד האוצר ו-מינהל התכנון. היום, הצלחנו לעשות דבר שניסו לעשות במשך שנים רבות ולאחד את כל הגורמים תחת קורת גג אחת.

אני רואה במשבר הדיור, הזדמנות חד פעמית לשים את רמ”י כגורם מרכזי בפתרון משבר הדיור ואנחנו נעמיד לרשותכם את הכלים הדרושים לשם כך” – סיכם השר כחלון.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן