כסף מדבר

רשות המסים, בעל חנות לאביזרי רכב לא רשם הכנסות, כי אולי הלקוח יחזיר את המוצר

0
0

בעיר כפר סבא, רעננה והישובים בסביבתה, גילו ב’רשות המסים’, כ-20% מהעסקים שנבדקו אינם רושמים הכנסות כדין ◄ בחנות ירקות בשוק בעיר כפר סבא, נתגלו הכנסות לא רשומות של 7386 ₪. לשאלת המבקרים, מדוע לא רשם את ההכנסות טען בעל החנות “בימי שישי יש לחץ, אני מפעיל משקל ובסוף היום רושם”.
רשות המסים, בעל חנות לאביזרי רכב לא רשם הכנסות, כי אולי הלקוח יחזיר את המוצר
רשות המסים, בעל עסק לאביזרי רכב לא רשם הכנסות, כי אולי הלקוח יחזיר את המוצר

ב’רשות המסים’ הגוף ממשלתי הפועל במסגרת משרד האוצר ועוסק בגביית מסים בישראל, נדהמים כל פעם מחדש לא מכמות העלמות מסים אלא מכושר היצירתיות לספר סיפורים של ’מעלימי המס’. הפעם, קיימו אנשי הביקורת של רשות המסים, מבצע ביקורת בעיר כפר סבא והישובים בסביבתה, שם פגשו בעל חנות לאביזרי רכב, לאחר תצפית שערכו מבקרי רשות המסים, וגילו, כי לא נרשמו הכנסות במספר קניות. בעל החנות, טען בפני המבקרים; “לא רשמתי, כי אולי הלקוח, יחזיר את המוצר”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מ’דוברות והסברה של הנהלת רשות המסים בישראל’, נמסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; הביקורת נערכה במסגרת מבצע לבדיקת רישום הכנסות כדין בעיר כפר סבא, רעננה והסביבה והוא כלל 112 ביקורת בעסקים מתחום המסחר ונותני שירותים. מן הביקורת, עולה, כי כ-20% מהעסקים שנבדקו אינם רושמים הכנסות כדין.

בחנות ירקות בשוּק בעיר כפר סבא, נתגלו הכנסות לא רשומות של 7386 ₪. לשאלת המבקרים, מדוע לא רשם את ההכנסות טען בעל החנות; “בימי שישי, יש לחץ, אני מפעיל משקל ובסוף היום רושם…”.

בדוכן למכירת פירות בעיר רעננה, מצאו מבקרי רשות המסים, איך סוחטים את ההכנסות עד תום גם מהמדינה. בביקורת נמצא סכום של 2353 ₪ אשר לא היו רשומים בספרי העסק. בעל החנות למכירת פירות, הסביר; “שכחתי את הפנקסים בחנות השנייה שלי, בסוף היום, ארשום את ההכנסות…”.

במספרה בעיר כפר סבא, גילו המבקרים “תספורת” מסוג חדש; הכנסות שלא נרשמו בסכום של 1000 ₪. טענת בעלת המספרה, הייתה; “הייתי לחוצה עם לקוחות…”.

בחנות פרחים בעיר כפר סבא, קיבלו המוכרים את מבקרי רשות המסים בפרחים; בחנות חוץ מפרחים נמכרים גם עגבניות שרי, המבקרים גילו, כי את מאות שקלים שנתקבלו בגין מכירתן, שמים המוכרים בצד ולא רושמים בקוּפה. המוכרים, הסבירו למבקרים, כי; “העגבניות לא שלנו…”.

בקניון בעיר הרצליה לא נרשמה קניית ביקורת בדוכן מיצי פירות. המוכרת, טענה בפני המבקרים; “זה היום הראשון שלי פה…”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן