נדל"ן

נתניה: אמריקאי, רכש דירה ב’קומפלקס LAGOON’ בסכום של 8 מיליון שקל

0
0

קומפלקס LAGOON כולל 2 מגדלי מגורים מפוארים בני 34 ו-37 קומות, שבהם 320 דירות, וכן מלון הכולל 300 חדרי אירוח ◄ הדירה שנרכשה ממוקמת בקומה 26 ומשתרעת על שטח של 286 מ”ר בתוספת מרפסת ששטחה כ- 40 מ”ר ◄ נתניה נחשבת כעיר השנייה הכי מבוקשת ע”י עולים חדשים, אחרי תל אביב עם מספר כמעט דומה של 3,156 עולים. לשם השוואה; ירושלים, אשדוד, בת ים, אשקלון והעיר אילת, נמצאות אחריה.
נתניה: אמריקאי, רכש דירה ב'קומפלקס LAGOON' בסכום של 8 מיליון שקל
נתניה: אמריקאי, רכש דירה ב’קומפלקס LAGOON’ בסכום של 8 מיליון שקל

עסקה בסך של כ-8 מיליון שקל במסגרתה נרכשה דירה על ידי יהודי אמריקאי בקומפלקס LAGOON הממוקם ב’שכונת נת-600’ מצפון ל’שכונת האירוסים’, בין שדרות בן גוריון לכביש הנופי, מדובר באחד מהפרויקטים האחרונים שייבנו בסמיכות של קו ראשון לקו החוף בעיר נתניה – כך דיווחה היום (יום ראשון | כ”ז סיון התשע”ה) חברת דיזנגוף סחר, חברת אחזקה בבעלות פרטית העוסקת בנדל”ן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הדירה שנרכשה ממוקמת בקומה 26 ומשתרעת על שטח של 286 מ”ר בתוספת מרפסת ששטחה כ-40 מ”ר. נודע, כי בכוונת הרוכש, שכיום מתגורר בארצות הברית, להתגורר בדירה שנרכשו יחד עם אשתו.

קומפלקס LAGOON, כולל 2 מגדלי מגורים מפוארים בני 34 ו-37 קומות, שבהם 320 דירות, וכן מלון הכולל 300 חדרי אירוח.

משרד יח”צ הוותיק של ’ארנה פרי יחסי ציבור’, מסר באמצעות מנהלת תיקי לקוחות הגב’ מעיין שם-טוב, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; דיירי המגדלים, ייהנו ממפרט טכני עשיר בדירות המגורים, חניון תת קרקעי, שמירה 24 שעות, חדר כושר, בריכת שחיה פרטית לכל מגדל, שבילי הליכה ועוד.

בנוסף, יוכלו הדיירים להשתמש בשירותי בית המלון, ביניהם; ספא, חדרי ישיבות, שדרת חנויות יוקרה, בתי קפה ועוד. שלב א’ של הקומפלקס, נמצא, בהליכי אכלוס מתקדמים. שלב ב’ צפוי להתאכלס בתחילת שנת 2017.

הקומפלקס הייחודי מתוכנן ע”י מיטב האדריכלים הישראליים, משרד יסקי מור סיוון מתכנן את מבני המגורים, רני זיס מתכנן את המלון, עיצוב הפנים בבנייני המגורים נעשה ע”י משרד סולומון דיזיין ובית המלון יעוצב על ידי גל נאור, מבכירות המעצבים בארץ ובעולם.

מר חנן סגל, סמנכ”ל השיווק בחברת “דיזנגוף סחר” בעלת רקורד מרשים של מגוון פרויקטים יוקרתיים ברחבי ישראל, ציין, כי; “נתניה, היא העיר המבוקשת ביותר על ידי עולים חדשים. התפתחותה של העיר ונתוניה הטבעיים הם שגרמו לכל כך הרבה תושבי חוץ להתאהב בה.

על פי נתוני משרד העלייה והקליטה לשנת 2014, עולה, כי 2,972 עולים חדשים, רכשו דירה בנתניה. נתון זה, ממקם את נתניה כעיר השנייה, הכי מבוקשת על ידי עולים חדשים, אחרי תל אביב עם מספר כמעט דומה של 3,156 עולים. לשם השוואה ירושלים, אשדוד, בת ים, אשקלון והעיר אילת, נמצאות אחריה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן