חדרה

חדרה: סגן ראש העיר עו”ד צפריר ביטון, ליתומים בעיר יוענקו שיעורי תגבור חינם

0
0

סגן רה”ע עו”ד צפריר ביטון: “התגבור יסייע מאוד להצלחת הילדים… העזרה ליתומים והמצווה לשמח אותם זה אחד מהדברים החשובים ביהדות, אני שמח שנפלה בחלקי זכות זו. סיוע זה יכול לעזור לתלמידים להגיע למצוינות אישית בלימודים ולהישגים מרשימים. אני מזמין כל תלמיד/ה שזקוקים לסיוע זה, להתקשר ללשכתי ולקבל הסבר כיצד מקבלים את הסיוע”.
חדרה: סגן ראש העיר עו
חדרה: סגן ראש העיר עו”ד צפריר ביטון, ליתומים בעיר יוענקו שיעורי תגבור חינם

עקב פניות רבות של הורים לילדים יתומים מאב או מאם, בבקשות לסיוע לילדיהם בתחום הלימודי, רתם סגן רה”ע עיריית חדרה ארגון חסד גדול וארצי לטובת העניין. הסיוע, יתבטא במתן שיעורי תגבור בכל המקצועות, ובהתאם לצורכי הילד. כמות השיעורים אינה מוגבלת, והעיקר הוא שהילד ירגיש יותר טוב במקצועות שהוא חלש בהם עד לרמת שליטה טובה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עו”ד צפריר ביטון, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “זה אחד מהדברים הטובים שהייתה לי הזכות להוביל במסגרת תפקידי כמשנה ל-מחזיק תיק החינוך.

העזרה ליתומים והמצווה לשמח אותם זה אחד מהדברים החשובים ב’יהדות’, אני שמח שנפלה בחלקי זכות זו. סיוע זה יכול לעזור לתלמידים להגיע למצוינות אישית בלימודים ולהישגים מרשימים. אני מזמין כל תלמיד/ה שזקוקים לסיוע זה, להתקשר ללשכתי ולקבל הסבר כיצד מקבלים את הסיוע”.

הסיוע, יתבצע באופן פשוט וקל; נרשמים בטלפון בלשכת סגן ראש עיריית חדרה, משפחת הילד, תיצור קשר עם הארגון, המשפחה תמלא טופס שיוחזר לארגון, ואז ישבצו רכז מתאים מטעם הארגון שיטפל בצורכי הילד.

הכסף, יועבר ישירות למורה שייבחר ע”י התלמיד או משפחתו.

בלשכת סגן רה”ע, עו”ד צפריר ביטון, מוסרים שאם צריך עזרה במציאת מורה פרטי, גם בזה הם יכולים לסייע.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן