נדל"ן

פתח תקווה: חני הורוביץ: 80% מהפרויקט הורוביץ במושבה, נמכר תוך חודשיים וחצי

0
0

בפרויקט ב”אם המושבות” שבעיר פתח תקווה, נותרו רק 15 דירות ◄ החברה הורוביץ, מציעה דירות גן 5 חדרים עם חצר ענקית של 200 מ”ר במחיר של 2.39 מיליון שקל ◄ חני הורוביץ: “עיקר הרוכשים הם אנשי היי-טק, רואי חשבון ועורכי דין שזיהו את הפוטנציאל בשכונה האטרקטיבית. המחירים התחרותיים ביחס לאזור, השכונה האטרקטיבית…”.
פתח תקווה: חני הורוביץ: 80% מהפרויקט הורוביץ במושבה, נמכר תוך חודשיים וחצי
פתח תקווה: חני הורוביץ: 80% מהפרויקט הורוביץ במושבה, נמכר תוך חודשיים וחצי

חודשיים וחצי לאחר שהחל השיווק ב’פרויקט הורוביץ’ ב”מושבה” בעיר פתח תקווה, נותרו רק 15 דירות אחרונות. לפני כחודשיים וחצי, חתמה הגב’ חני הורוביץ, מבעלי ‘קבוצת הורוביץ’, על אופציה לרכישת הקרקע לבניית מגדל בן 19 קומות הכולל 70 דירות, וכעת כ-80% ממנו כבר נמכר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לדברי הגב’ הורוביץ; “קצב המכירות הפתיע אותנו ובעז”ה נקדים את היעד שהגדרנו לעצמנו. עיקר הרוכשים הם אנשי היי-טק, רואי חשבון ועורכי דין שזיהו את הפוטנציאל בשכונה האטרקטיבית. המחירים התחרותיים ביחס לאזור, השכונה האטרקטיבית והמגדל הייחודי שעוצב על ידי אילן פיבקו, הובילו לכך שהביקוש גבוה מאוד”.

קבוצת הורוביץ, מדווחת, כי תקים את “מגדל הורוביץ במושבה” ברחוב משה סנה באם המושבות שבעיר פתח תקוה.

המגדל, תוכנן על ידי אדריכל העל הישראלי אילן פיבקו, וכולל דירות 5 חדרים מרווחות בשטח על פני 120 מ”ר עם מרפסות ענקיות של כ-20 מ”ר, כמו גם דירות גן 5 חדרים בשטח על פני כ-140 מ”ר עם גינה ענקית בשטח של 200 מ”ר.

משרד יח”צ הוותיק של ’ארנה פרי יחסי ציבור’, מסר באמצעות מר טל פמסון, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; המחיר לדירת 5 חדרים, החל מ-1.59 מיליון שקל לשם השוואה, המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים באזור עומד על 1.9 מיליון שקל. המחיר לדירת גן 5 חדרים בשטח של 120 מ”ר עם גינה ענקית של כ-200 מ”ר הוא החל מ-2.39 מיליון שקל, ואילו דירת גן 6 חדרים בשטח של 138 מ”ר עם גינה של 200 מ”ר נמכרת במחיר של החל מ-2.49 מיליון שקל.

היתרון הגדול של “המגדל” הוא המיקום הטוב ביותר ב”אם המושבות” כאשר החזית פונה לשכונת צמודי קרקע והנוף פתוח עד לים התיכון.

“המגדל”, יכלול חניות תת-קרקעיות, מחסנים, לובי מפואר ואולם אירועים לרשות דיירי הבניין. הדירות כוללות, מפרט עשיר; בחירה של מספר סוגי מטבח מפוארים, פרקטים בכל חדרי השינה והכנה למיזוג אוויר מרכזי.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן