הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-04 עד ה-11 ביוני 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-04 עד ה-11 ביוני 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-04 עד ה-11 ביוני 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-04 עד ה-11 ביוני 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ופעולה נצמד אל השמש שלכם שהוא מקור הכוח ולכן נראה שאתם מוכנים לקחת על עצמכם הרבה אחריות ועשייה.

♥ ל- מזל החודש – תאומים

♥ מזל תאומים התאמה לבני מזלות אחרים

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★נושאי השותפויות בחייכם הוא הנושא היותר רגיש עבורכם כיוון שנראה שגם אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם רוצים לחיות, ומהו הדבר הנכון לכם לעשות מבחינה זוגית. חלקכם הגדול מעיד על עצמו שאינו רוצה כלל זוגיות ואפילו מעדיף לחיות את חייו לבד מבלי שיהיה מישהו שיגיד לו מה לעשות. אך בכל זאת, הכוכב וונוס שנמצא בבית הכספים שלכם יכול לעזור לכם לבדוק כיצד מבחינה כלכלית יש לכם יכולת להשתלב בנושא.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב וונוס שעדיין נמצא במזל שלכם עומד להיכנס אל בית הכספים שלכם ולכן נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד כדי שתוכלו לחזק את עצמכם מבחינה אישית, ואולי אף לדרוש העלאת שכר בעקבות ההערכה שהובעה כלפיכם לאחרונה. זה עדיין אינו הזמן לקפוץ על הזדמנויות שניכרות בדרכיכם ולדעת שאם לא תפעלו השנה, אולי תפסידו תחומי עניין שמזמן רציתם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב וונוס ייכנס למזל שלכם השבוע ואתם צפויים לחודש שבו צפויות לכם בשורות משמחות . מאחר ועברתם לאחרונה כבר תקופה לא קלה, נראה שאתם שמחים עם כל הזדמנות הנקרית על דרככם לפעול בדרכים שבעבר כבר נקטתם לגביהם עמדה. מבחינה חברתית נראה שאתם מאוד מקובלים ואין לכם בעיה לשכנע אחרים בכל פעם שאתם צריכים לבקש משהו עבור עצמכם, או עבור האנשים הקרובים לכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב יופיטר שנמצא אצלכם בבית תת המודע גרם לכם להיות במהלך מחצית השנה האחרונה להיות הרבה יותר נחבאים אל הכלים ובהחלט ייתכן שגם מתרחקים מאנשים שמחפשים את קרבתכם, ולא הבינו מה קרה לכם ומדוע בחרתם להעלם מחייהם. הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים עומד להיכנס אליכם לבית תת המודע, כך שנראה שהתגובה שלכם לקשרים עלולות להיות מאוד אמוציונאליות.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ יש לכם הזדמנות לנסוע לבלות ולטייל במקומות חדשים שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל העובדה שהכוכב סטורן שידוע ככוכב מגביל יצא מבית הכספים שלכם, כך שהנה סוף סוף אתם יכולים להרשות לעצמכם לחלום על מקומות רחוקים שיכולים להתאים לביקור. מבחינה חברתית אתם עולים בסולם ויכולים להרשות לעצמכם לבקש חיזוקים במקומות חדשים כך שהביטחון העצמי שלכם בעלייה.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד הכספים שאתם מצפים לקבל מאחרים. אינכם יכולים לסמוך על אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על מנת לצאת מהבוץ שבו אתם נמצאים, אינו מועיל לכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה מאוד מתסכלת אך היא באה למעשה כתוצאה מסגנון חייכם הקודם ועל כך שבזמנים הנכונים לא פעלתם על מנת לייצב את עצמכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם גם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת מצד אחד, ומצד שני – זוהי גם תקופה מאוד אינטנסיבית בכל התחומים אליהם אתם שואפים להגיע. אתם נמצאים בנקודת זמן שהיא תקופת שיא לכל התוכניות שהיו לכם בשנה האחרונה ועכשיו הגעתם לשלב שבו אתם נבחנים באופן שכזה שתדעו האם זו גם הדרך הנכונה להמשך?!.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחד הפעמים בהם אתם יודעים שחשוב מאוד שתשקיעו בעבודה ובקריירה שלכם כיוון שלמעשה זה הכוח המניע שלכם. אתם קרייריסטים מלידה ולא מוכנים לעיתים לקבל סירוב כתשובה. מאחר וכרגע כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בנסיגה בבית העבודה שלכם, נראה שאתם צריכים להיות זהירים במיוחד הפעם במקרה ואתם מתכננים עשייה כלשהי.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב סטורן נמצא בבית המעמד החברתי שלכם ובצורך וברצון שלכם להשתייך לאנשים אחרים בדרך שתרגישו שהנה אתם עושים משהו טוב עבור עצמכם וגם עבור האחרים. מאחר וכוכב זה מאוד משמעותי נראה שהיחסים שלכם עם חברים קרובים יעמדו במבחן ואנשים שלא יעמדו בציפיות שלכם יהיו כאלה שלא יתאימו לכם יותר להמשך דרככם העתידית. נסו להפיג את המתחים שלכם בדרך יצירתית.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מאחר ומרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק ואתם מוצאים את עצמכם מתרגזים בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית. זה בדיוק הזמן להציב גבולות .

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נראה שהסביבה בה אתם חיים גורמת לכם לקחת אחריות על מעשיכם וזאת בגלל העובדה שאתם נדרשים לעמוד בציפיות של האחרים ולהיות בסדר איתם. מאחר והאחרים במקרה זה יכולים להיות גם בני משפחה מדרגה שנייה או אפילו שלישית, נראה שיש לכם מה לאבד במקרה ותחליטו שאתם לא מקבלים את ההזדמנות שניתנה לכם ותוותרו על חלון ההזדמנות לשפר את היחסים שביניכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ מבחינה אישית ורגשית קשה לכם עכשיו עם העובדה שאתם צריכים להוציא כספים שכלל לא התכוונתם לכך ונראה שהפעם אתם מחויבים למשפחה ואפילו לאירועים משפחתיים שאתם מתכננים. מאחר וכוכב התקשרות נמצא בנסיגה, לא יהיה זה נכון בשלב הזה לבצע שינויים מרחיקי לכת. המשפחה הקרובה זקוקה לכם ולכן יהיה זה נכון לתכנן את המהלכים לאט ובאופן שקול, על מנת לא לפגוע באף אחד.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן