כאן אור יהודה

ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, נשלח ל-15 יום מעצר בית

ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, חשוד, לכאורה, כי הטריד נשים שעבדו תחתיו במשך שנים, תוך ניצול מעמדו, השתמש בכספי העירייה שלא כדין ואף ניסה לשבש חקירה הורחק גם מן העירייה ל-75 יום ◄ אחיו של ראש העיר, אלי יוסף נשלח למעצר בית של שבוע בחשד שניסה לשכנע מתלוננות נגד יוסף לחזור בהן, נשלח למעצר בית של שבוע.
0
0
ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, נשלח ל-15 יום מעצר בית והורחק מן העירייה ל-75 יום
ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, נשלח ל-15 יום מעצר בית והורחק מן העירייה ל-75 יום

מֵאִיגְרָא רָמָא לְבֵירָא עֲמִיקְתָּא, מר דוד יוסף, המכהן כראש עיריית אור יהודה, נשלח היום (יום חמישי | י”ז סיון התשע”ה), בבושת פנים על ידי בית המשפט השלום בעיר ראשון לציון למה שמכונה ’מעצר בית’ בתנאים מחמירים למשך 15 יום בבית גיסו, והורחק ממשרדי העירייה ל-75 יום, לאחר חשדות כבדים, כי הטריד 11 נשים, השתמש בכספי העירייה שלא כדין ואף ניסה לשבש חקירה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על פי החשד של חוקרי אגף החקירות והמודיעין ב’יחידת להב 433’, מר דוד יוסף, ראש עיריית אור יהודה, חשוד, לכאורה, כי ביצע במשך תקופה ארוכה עברות מין, כלפי כמה נשים, זאת תוך ניצול מעמדו ומרותו. אחיו של ראש העירייה, מר אלי יוסף, שנעצר בחשד שניסה “לשכנע” מתלוננות נגד יוסף לחזור בהן, נשלח היום למעצר בית בן שבוע.

חשד חמוּר נוסף שנחקר האם ראש העיר, יוסף, השתמש בכספי עירייה שלא כדין, זאת כדי להעניק לנשים אשר הטריד ואף לאחרות מעין טובות הנאה. חוקרי המשטרה, טוענים, כי צברו מידע רב נגד ראש העיר, לאחר שערכה חיפושים בביתו במשרדו ובעוד מקומות נוספים בעיר ומצאה, לטענתה, ראיות, לכאורה, למעשיו הפליליים.

מחומר החקירה שהצטבר, עולה, גם כי ראש העיר, יוסף, הציע לנשים שעבדו תחתיו קידום בעירייה, תמורת קיום יחסי מין וגם תמורת שתיקתן. לפי החשד, השתמש ראש העיר גם בכספי העירייה, כדי להעניק לנשים שהטריד ואף לאחרות, טובות הנאה.

אחת מעובדות העירייה, התלוננה, כי יוסף, הטריד אותה מינית כבר לפני כ-5 שנים. בנוסף, מנהלת של אחד ממרכזי הפנאי של עיריית אור יהודה, התערבה ו”דחפה” עובדת שלה, להגיש תלונה לאחר ששמעה ממנה, כי הוטרדה מינית על ידי ראש העיר.

זאת ועוד; המשטרה, טענה, כי ישנו חשד, סביר, כי הטריד גם נשים שאינן עובדות עירייה.

כאן צוין, שבמקרים הללו, כשהנשים, סירבו לחיזוריו, הוא פעל “לפגוע” בהן במקום עבודתן. המשטרה, טענה, כי בנוסף חשוד ראש העיר, יוסף, בניסיון שיבוש של החקירה. מאחר שבשלב מסוים גילה ראש העיר, כי מתלוננת אחת פנתה אל משטרה, הוא ניסה להניא אותה לחזור בה מן התלונה.

המשטרה, יודעת לספר וגם לספור, כי מספר הנשים שהטריד ראש העיר דוד יוסף, כבר הגיע ל-11. כאן כבר, יצטרך ראש עיריית אור יהודה, מר דוד יוסף, החשוד בהטרדה להוכיח שפעל בתום לב ולא ניצל את סמכותו ומעמדו.

ראש עיריית אור יהודה, מר דוד יוסף, החשוד, לכאורה, כי הטריד נשים, החל לכהן כראש עיריית אור יהודה, ממאי 2007, ובבחירות באוקטובר 2013, נבחר פעם נוספת ברוב של 58%, כשבבחירות הללו עם היבחרו, הודיע על פתיחת דף חדש בכל הקשור ליחסה של עיריית אור יהודה לעולים מאתיופיה.

יוסף, העלה את יוקרתה של העירייה בראשותו כשבשנת 2010, קיבלה את פרס המנהל התקין מטעם משרד הפנים.

מר דוד יוסף, נולד בשנת 1959, ב-אור יהודה, שירת בצה”ל כלוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים. כיום יוסף, נשוי ואב לשניים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן