ספורט ישראל

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, זכתה במדליית כסף בגרנד פרי של ברלין

0
0

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, החמיצה אמש ב”גרנד פרי של ברלין” את מדליית הזהב, המתעמלת האומנותית נטע ריבקין, סיימה רביעית ב”קרב רב” והעפילה ל-3 גמרים וחברתה לנבחרת טורי פילנובסקי, חמישית והעפילה ל-4 גמרים, בסה”כ נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, תשתתף היום יום ראשון ב-9 גמרים!
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, זכתה במדליית כסף בגרנד פרי של ברלין
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, זכתה במדליית כסף בגרנד פרי של ברלין

רק 0.05 נקודות, הפרידו אמש (מוצ”ש), בין מדליית הזהב לבין נבחרת ישראל (בנות) ב’התעמלות האומנותית’ ב’גרנד פרי של ברלין’ חרף זאת, ייאמר מיד, מדובר שוב בהישגים מצוינים לבנות ההתעמלות האומנותית של נבחרת ישראל. הנבחרת, זכתה אמש (מוצ”ש) ב-מדליית כסף ב’גרנד פרי של ברלין’ עם תוצאה של 35.200.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

נבחרת בלארוס, ניצחה עם 35.250 נקודות, ואילו נבחרת רוסיה, סיימה רק שלישית עם ניקוד של 34.850 נקודות. נבחרת ישראל, העפילה לשני גמרים שייערכו היום (יום ראשון | י”ג סיון התשע”ה).

הישגים מצוינים גם למתעמלת האומנותית (יחידות) כאשר המתעמלת האומנותית נטע ריבקין וחברתה לנבחרת טורי פילנובסקי. מלוח התוצאות, עלה, כי ריבקין, סיימה רביעית בתחרויות היום עם 71.350 נקודות, והעפילה ל-3 גמרים, אשר ייערכו היום (א’).

המתעמלת האומנותית המצטיינת טורי פילנובסקי, המשיכה להרשים גם גרנד פרי של ברלין

המתעמלת האומנותית פילנובסקי, סיימה מקום אחד אחריה (71.150), אבל היא הצליחה להעפיל אל 4 גמרים.

ממשרד גיל לבנוני, תקשורת ומיתוג אישי, נמסר לעיתונות, כי לאחר התחרות בעיר ברלין, גרמניה, ישובו המתעמלות לארץ ישראל לקראת ’אליפות ישראל ב-התעמלות אומנותית’ שתיערך בסוף השבוע בעיר ירושלים, ב-שבוע ההתעמלות המיוחד והראשון במינו שיחל ביום רביעי ויסתיים בשבת.

עוד נודע, כי בחודש הבא, המתעמלות הישראליות תשתתפנה במשחקי אליפות אירופה ב-התעמלות אומנותית, אשר יערכו בעיר באקו, אזרבייג’ן.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן