אשדוד

עירוני אשדוד המחודשת, החתימה את המאמן פיני עייש ואת טל אספורמס

0
0

פיני עייש, מאמן כבר 20 שנים, מוּכר כמאמן שמתמחה בליגות הנמוכות ואף זכה במהלך שנים אלו במספר אליפויות של ליגה ג׳ ◄ טל אספורמס, יופקד על ניהול מחלקות הנוער במועדון של עירוני אשדוד, לעונת המשחקים (2015-2016) ◄ סער גינזבורסקי, ממייסדי עירוני אשדוד המתחדשת; “החלום שלנו, קורם עור וגידים בקצב בלתי נתפס… עירוני אשדוד המחודשת, לא תהיה מועדון כדורגל, היא קהילה אמיתית…”.
עירוני אשדוד המחודשת, החתימה את המאמן פיני עייש ואת טל אספורמס
עירוני אשדוד המחודשת, החתימה את המאמן פיני עייש ואת טל אספורמס

קבוצת הכדורגל של עירוני אשדוד המחודשת, הודיעה היום (יום שישי | י”א סיון התשע”ה), כי החתימה אמש (ה’) במשרדו של עו״ד חנוך דרך ארליך, את המאמן פיני עייש לחוזה ארוך טווח ואת טל אספורמס, לנהל את מחלקות הנוער לעונת המשחקים (2015-2016) בליגה ג’, כשהמטרה ברורה להעלות את הקבוצה כבר בעונה הראשונה, לליגה ב’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אחרי מחאת האוהדים והצהרת הכוונות של מייסדי ’עירוני אשדוד המחודשת’ ההכנות לעונת המשחקים 2015-2016, בליגה ג’ (כדורגל), בעיצומן ונראה שעם זהות המאמן, מר פיני עייש, אשר מאמן כבר 20 שנים וזכור בנוסף כמי שהחזיר את עידן שריקי לכדורגל ולשחקן מפתח בליגת העל.

עייש, מוּכר כמאמן שמתמחה בליגות הנמוכות ואף זכה במהלך שנים אלו במספר אליפויות של ליגה ג׳.

עליה אל ליגה ב׳ עם; נס ציונה, מרמורק, קרית עקרון. עליה לליגה ג׳ עם; יבנה. בשנה האחרונה, שימש עייש, כעוזר מאמן בקבוצת הפועל אשקלון וכמנהל מקצועי.

עם מהלך זה עירוני אשדוד המחודשת, מסמנת בבירור את המטרה של עליית ליגה, כבר בעונה הראשונה. מהלך זה, נמסר, מצטרף אל מספר מהלכים משמעותיים שקרו השבוע, ביניהם תחילת החזרת “הסמלים” במועדון.

עירוני אשדוד, לא תהיה מועדון כדורגל, היא קהילה אמיתית

משרד יחסי ציבור ודוברות דאדי דלאל וארקדי דייץ’, הוסיף ומסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “הסמל הראשון שהוחזר השבוע הוא טל אספורמס, שחוזר למועדון שייסד אביו מר רפי אספורמס, ממועדון מכבי עירוני אשדוד, טרם האיחוד.

אספורמס, מנהל קבוצת הנוער של בן זקן ונחשב לאחד האנשים החזקים במועדון בתחום הנוער והילדים ב-7 השנים האחרונות. אספורמס, לקח על עצמו את ההקמה והניהול של מחלקת הנוער ויחד עם חברי העמותה, מבטיחים יביא את מחלקת הנוער החדשה לגבהים חדשים.

עם הגעתו של אספורמס, מקווים בהנהלה להקים שלד איתן ויציב לקבוצה הבוגרת, על מנת שיוכלו לעלות “שחקני בית” ולפתח אותם. בעקבות כך, בתוך יומיים נרשמו למבחנים למחלקת הנוער מעל ל-100 ילדים ונערים.

סער גינזבורסקי, ממייסדי ’עירוני אשדוד המתחדשת’ הצהיר, כי; “החלום שלנו, קורם עור וגידים בקצב בלתי נתפס. עירוני אשדוד, קמה לתחייה והיא לא תהיה עוד קבוצת כדורגל, וגם לא תהיה מועדון כדורגל, עירוני אשדוד, היא קהילה אמיתית. אנחנו חורטים על דגלינו ערכים של מצוינות, סובלנות, יושרה וכבוד”.

גינזבורסקי, סיכם; “ההצטרפות של אנשים מסוגו של טל אספורמס, רכישת המניות המואצת וה”בזז” הבלתי נתפס בקרב בני הנוער בעיר אשדוד, סביב הקמת מחלקת הנוער בכדורגל, מעידים כאלף מונים על הצימאון של הקהל האשדודי לכדורגל שבא מן הלב”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן