הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 במאי 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 במאי 2015
“תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 במאי 2015 | עיבוד צילום שולי סונגו”

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-22 עד ה-28 במאי 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
השבוע נכנס הכוכב מארס שמביא אתו תחושה של רצון לעשייה למזל שלכם, כך שהשבוע תמצאו את עצמכם אנרגטיים במיוחד, עם רצון לעשייה ופריצה קדימה.

♥ ל- מזל החודש – תאומים

♥ מזל תאומים התאמה לבני מזלות אחרים

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★כוכב התקשורת יהיה במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ובנסיגה, ולכן מומלץ הפעם להיות מאוד מדויקים במסרים שאתם מעבירים זה לזה כיוון שחוסר הבהירות והיציבות יהיה מאוד דומיננטי הפעם ובעיקר במשך החודש הקרוב עד אשר ייצא הכוכב מרקורי מהנסיגה. אתם מתקרבים לתאריך יום ההולדת שלכם, כך שמומלץ לכם בשלב הזה לנסות פחות להיות בשליטה, אלא יותר לזרום.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב וונוס המביא מערכות יחסים טובות , יימצא החודש במזל שלכם כך שנראה שעומדים להיות לכם ימים נחמדים ובמיוחד לאור העובדה שאתם מוערכים מאוד בתחומכם והאנשים הקרובים לכם רוצים לפרגן ולפנק אתכם. מאחר וכוכבים רבים נמצאים כרגע גם בבית תת ההכרה שלכם, נראה שזה לא הזמן הנכון להחצין את תחושותיכם, עד אשר תהיו בטוחים שאתם נמצאים במקום הנכון.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ זוהי תקופה מצוינת עבורכם מבחינה חברתית כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במקום שדורש מכם מעורבות חברתית משמעותית ונראה שאתם מאוד נהנים מכך. נצלו את הקשרים החדשים שאתם יכולים למגנט אליכם, כיוון שבהמשך הם יעזרו לכם מאוד להגיע אל המקומות הנכונים לכם. לא מומלץ לכם להחצין את תכניותיכם הרגשיות, ובשלב הזה עדיף לכם להשאיר אותם חסויות.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ בחודש הקרוב חשוב מאוד שתתנו את הדגש על כל נושאי העבודה והקריירה שלכם כיוון שיש לכם הזדמנות לתקן את הטעון תיקון דרך העובדה שהכוכב מרקורי שהוא גם הכוכב המזוהה אתכם, נמצא בנסיגה בבית הקריירה שלכם. אתם יכולים להפוך עובדה זו ללמידה של כל מה שחשוב לכם לשנות ובהמשך נראה שתצליחו בתוך חודשים ספורים לפרוץ את המחסומים האישיים שלכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מומלץ לכם לצאת וללמוד תחום חדש ומעניין עבורכם כיוון שהכוכבים הנמצאים בבית של לימודים דורשים מכם לקחת אחריות על הנושאים החביבים עליכם, ולהפכם לתחום מקצועי. לשם כך עליכם ללמוד ולהשתלם כיוון שרק כך, תוכלו בתכניותיכם הרבות. הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם הקריירה וזהו המקום בו עליכם להתרכז כרגע.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב סטורן המביא אתו קושי וכאב, נמצא אצלכם כרגע בבית הכספים ולכן הנושא הכאוב כרגע בחייכם הוא הלחץ כספי. זה בדיוק הזמן לקחת אחריות על חייכם בנושאים האלה ולא לסמוך על אחרים שיעזרו לכם להתמודד עם מצבים קשים. במידה ובכל זאת תחליטו להיאבק על זכויותיכם – תצליחו מאוד, ותגיעו למקומות אליהם מאוד חשוב לכם להגיע. נסו לשתף אנשים וחברים בתוכניות שלכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם וגורם לכם לתחושת כובד כיוון שאתם נאלצים לקחת אחריות על חייכם במקומות שהכי קשה לכם. ובכל זאת, זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להתמודד עם קשיים שעד היום העדפתם להתעלם מהם, אך אין ספק שעכשיו אתם נמצאים במקום הנכון לעשות זאת. אל תחששו מלקחת אחריות זו כיוון שעכשיו אתם בשלים לשנות את חייכם ולהתקדם ברמה האישית.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב וונוס נמצא בבית השותפויות שלכם ולכן במהלך כל החודש הזה יעלו נושאי הזוגיות על הפרק ונראה שתהיו מרוצים מאוד מכל מה שמתרחש בחייכם. נראה שלאחרונה חשתם בהרבה שינויים מסביבכם אך לא תמיד נהניתם מכך, ולמרות זאת אתם מגיעים אל אחת התקופות היותר טובות של חייכם. נסו לשדרג את עצמכם גם מבחינה מקצועית, כיוון שזה הזמן הנכון לפרוץ.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ בחודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים עם אנשים הצעירים מכם במשפחה, כיוון שנראה שהם מאוד זקוקים לכם ולניסיון חייכם שיכול לתרום להם להגיע למקומות החשובים להם. הצורך שלכם לשנות את סביבת חייכם גורמת לכך שאתם מוכנים לעשות עכשיו שינויים משמעותיים, אך במקביל מומלץ לכם לבדוק האם הם אכן נכונים לכם בפרק זמן זה של חייכם. חשבו בשנית.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם עסוקים מאוד עם המשפחה הקרובה לכם ונראה שגובים מכם מחיר שלעיתים כבר מדי עליכם. הדרישות הסביבתיות מאוד מכבידות עליכם ולמרות שאתם רוצים קצת חופש לעצמכם, איכשהו אינכם מוצאים את הזמן לכך. אתם יודעים שכולם יכולים לסמוך עליכם, אך אתם עצמכם לא יכולים לשים את הגבולות המתאימים שיעזרו לכם לשחרר את הלחץ, ולכן אתם מעמיסים על עצמכם מעבר ליכולותיכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית המשפחה הקרובה שהוא המעגל הראשון של חייכם. נראה שאתם עומדים לחוות רגעים מאוד נחמדים עם הקרובים לכם ביותר, ובעיקר תקבלו פרגון על העשייה היומיומית שלכם ועל העזרה לאחרים. מומלץ לכם להיות קשובים לאלה שאתם מתראים איתם בחיי היום יום, כי לעיתים הם אלה שיעזרו לכם ברגעים של קושי ומצוקה.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים ולכן נראה שאתם צריכים להיות יותר זהירים בנושא ,ובמיוחד לאור העובדה שגם כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית זה אצלכם ויישאר שם במשך כל החודש הקרוב. חשוב מאוד לא להתחיל עכשיו בפרויקטים כלכליים, אלא רק לבדוק מה נכון לכם לעשות ומה לא. השתדלו לקבל עזרה מחברים שמבינים בתחומים אלה טוב מכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן