כאן בונים

יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים קורא לחייב הוצאת אישור קונסטרוקטור גם ל’תקרות גבס’

0
0

כ-100 תקרות גבס בשנה נופלות ורובן לא מדווחות ◄ ערן סיב יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים; “מדובר במכת מדינה, יש להעביר את האחריות לתקרות הגבס למהנדסי הקונסטרוקציה בכך שכל קבלן שיפוצים החבר בהתאחדות, יצטרך לקבל בסיום העבודה אישור חתום ע”י המהנדס שמאשר תקינות העבודה ואישור העומס בתקרה”.
יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים קורא לחייב הוצאת אישור קונסטרוקטור גם ל’תקרות גבס’
יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים קורא לחייב הוצאת אישור קונסטרוקטור גם ל’תקרות גבס’

מכת מדינה; 3 תקרות גבס נפלו בשבועיים האחרונים. האחת בעיר באר שבע, אחת בחנות בגדים בעיר בת-ים בה נפצעו ארבעה אנשים באורח קל, והשלישית שנפלה אתמול (א’) בעיר תל אביב. לדברי אנשים שנכחו במקום רק בנס, אין הרוגים אולם יש נזק גדול ברכוש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ערן סיב יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים, קורא אל שר הבינוי החדש מר יואב גלנט, להתקין תקנה חדשה שתחייב אישור ’קונסטרוקטור מוסמך’ על כל התקנה של תקרת גבס, שיאשר את תקינות העבודה. אישור זה, יפחית משמעותית את מקרי ’נפילת תקרות גבס’ המסכנות את שלום הציבור.

מר סיב, מדגיש, כי רוב התקרות נופלות עם ה’קונסטרוקציה’ ביחד, מה שמצביע על כך, כי התקנת הקונסטרוקציה, הייתה רשלנית, ולא חוּזקה לתקרה ולקירות. בנוסף לניתן לראות רשלנות בקשירות המתאימות ל’כובד הגבס’.

בהתאחדות קבלני השיפוצים, מעריכים שבשנה נופלות כ-100 תקרות גבס! רב הנפילות כלל לא מדווחות. לזה מתווספות נפילות של ’תקרות אקוסטיות’ שהן קלות יותר.

ב’התאחדות קבלני השיפוצים’ לא ממתינים להחלטת שר הבינוי והוציאו אמש (א’) מכתב לכלל החברים, בו קורא מר ערן סיב לחברים להעביר את האחריות לתקרות הגבס ל’מהנדסי הקונסטרוקציה’ בכך שכל ’קבלן שיפוצים’ החבר בהתאחדות, יצטרך לקבל בסיום העבודה, אישור חתום על ידי המהנדס המאשר את תקינות העבודה ואישור העומס בתקרה ובכך האחריות על תקינות התקרה תעבור אל המהנדס.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן