הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-21 במאי 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-21 במאי 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-21 במאי 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-15 עד ה-21 במאי 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בשורות טובות מחכות לכם במעגל המשפחתי שלכם ולכן מומלץ לכם להיות בקשר הדוק וקרוב בתקופה הקרובה, כדי שתהיו הראשונים לקבל הודעות משמחות.

♥ ל- מזל החודש – שור

♥ מזל שור התאמה לבני מזלות אחרים

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מארס שמביא אתו עשייה ואנרגיה נכנס אל בית הכספים שלכם ביחד עם העובדה שהכוכב מרקורי שמביא אתו תנועה ותקשורת נכנס אל בית הכספים שלכם. שילוב שני הדברים גם יחד מביא לכך שנושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים במהלך כל החודש הקרוב ונראה שאתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שנוגע ללקיחת אחריות בנושאי כספים. אל תמהרו להחליט החלטות וחכו עוד חודש עד ליישום.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב מרקורי מקושר עם המזל שלכם והוא זה אשר מספק לכם את יכולת הדיבור הטובה והעובדה שאתם יכולים לעשות בו זמנית כמה דברים יחד, כך שאתם תמיד מצליחים ומוצלחים במה שאתם עושים. ואולם, בכל פעם שהכוכב שלכם נכנס לנסיגה במזל שלכם, זה בדיוק הזמן להרפות, להתבונן ולא להחליט לעשות שום דבר עד אשר תהיו בטוחים שאתם שלמים אתו ועדיף עם תום הנסיגה.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים, נכנס למזל שלכם השבוע ויעניק לכם הרבה רגעים של חסד עם אנשים קרובים במיוחד. נראה שאתם נתונים לפחדים וללחצים שלעיתים קרובות גורמים לכם להרגיש שאתם בעומס נוראי ואף חוששים שלא תוכלו לעמוד בכל הנטל שרובץ עליכם. בעוד כחודש הכול יירגע ואז יגיע הזמן שתוכלו לטפל בעצמכם וליהנות גם מרגעים של שמחה ושקט שכל כך חסרים לכם עכשיו.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן להחלטה אישית, אך איכשהו עדיין אין לכם את הרצון לעשות זאת ועובדה זו מגיעה בעקבות הידע וההבנה הפנימיים שלכם, שאתם חיים במעגל שאינו נכון לכם גם אם כלפי חוץ הכול נראה כרגיל. המחירים שאתם משלמים היום על הנוחות שרציתם הינם יקרים למדי והגיע הזמן לשנות את המצב הקיים ולעשות מה שאתם באמת רוצים.

בתולה 23 (באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב מרקורי ייכנס לנסיגה בבית הקריירה שלכם בשבוע הקרוב ומאחר והוא גם הכוכב שמאפיין אתכם, הרי שאתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שקשור לתכנון העיסוקים שלכם וכיצד אתם מביאים את הידע שלכם אל הממונים עליכם, וזאת, על מנת שיוכלו לשווק אתכם בדרך שהייתם רוצים. צפו גם לרגעים שלא הכול ילך חלק כפי שהייתם רוצים, אך חשוב שתזרמו עם ההצעות שתקבלו.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב וונוס האחראי על מערכת יחסים והוא גם הכוכב שלכם, ייכנס לבית הקריירה שלכם השבוע ואכן תהייה זו תקופה מצוינת לחזק את הקשרים שלכם על רקע עבודה. מומלץ לכם ליזום אירועים ופעילויות שיחזקו את הקשר בין האנשים שאיתם אתם נמצאים שעות רבות כיוון שבהחלט ייתכן שהעתיד המקצועי שלכם, יהיה תלוי ביכולת שלכם לתקשר בדרך נעימה עם סביבת העבודה שלכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בבית הקריירה ועובדה זו נותנת לכם יכולת להצליח ולהגיע למקומות חשובים אליהם חשוב לכם להגיע. נכון שאתם מוטרדים מדרך העשייה שלכם, אך זהו בדיוק הזמן לקחת הזדמנויות שונות הנקרות על דרככם ולבדוק אותן שוב ושוב. אל תהססו במידה ותצטרכו לעזוב מקום קיים, עבור משהו חדש. זה בדיוק הזמן הנכון ועדיף מקומות שיעניקו לכם יציבות ובטחון לאורך זמן.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב סטורן שגורם לתחושת אחריות וקושי נמצא במזל שלכם ולא מעניק לכם ימים קלים. אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם לוקחים על עצמכם אחריות כבדה שלעיתים קרובות מדי גורמת לכם להרגיש שאתם מותשים מהיום יום. זה בדיוק הזמן להקשיב וללמוד את הגבולות של עצמכם ולא לסחוט את עצמכם יתר על המידה. אסור לכם בתכלית האיסור להעמיס על גביכם מעבר ליכולותיכם, ופרופורציה היא שם המשחק.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב סטורן המביא אתו יכולת להבין לעומק את מניעי חייכם, דרך קשיים שונים שהוא יוצר בדרככם, נמצא בשלב הזה בבית תת ההכרה שלכם ולכן זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים להיות יותר מודעים וקשובים לאני הפנימי שלכם ולתחושות שהוא יוצר. זה בדיוק הזמן להקשיב לצרכי הנשמה העמוקים והכמוסים שלכם ולהגיב אליה בחיוב. היא הכוח המניע שלכם ועל כן, חשוב מאוד שתעשו כרצונה.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ כוכבים רבים נמצאים בשלב בזה בבית המשפחה הקרובה שלכם ולכן אתם עסוקים יותר מתמיד עם הצורך שלכם ב”יחד” ובחיזוקים מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם בהתמודדות עם קשיים שאתם מרגישים אותם מזה זמן רב. השתדלו לא להגיע להחלטות בנוגע לצעירים מכם במשפחה בכל התקופה שכוכב מרקורי יהיה החודש בנסיגה וחכו לחודש הבא. השקיעו עימם זמן איכות, אך חכו עם הביצוע.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב מרקורי המזוהה עם כוכב התקשורת נמצא אצלכם הפעם בנסיגה הנוכחית שלו בבית המשפחה ולכן נראה שנושאים רבים יעלו החודש ויציפו את התחושות הפנימיות שלכם בכיוון של זיכרונות רחוקים שהייתם מעדיפים לשכוח. זה בדיוק הזמן שמשקעים שונים ביניכם לבין הקרובים לכם יעלו ואתם תידרשו לתת תשובות על דרך התנהגותכם בזמנים שונים. מומלץ לכם להקשיב לקרובים לכם, ולסגור איתם מעגלים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בשבוע הקרוב יתחיל הכוכב מרקורי את נסיגתו בבית המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם ולכן עובדה זו מלמדת על קשר קרוב ומתמיד עם הסביבה בה אתם נמצאים כשמצד אחד מאוד ברור שמחכות לכם בשורות משמחות, אך מצד שני נראה שלא תמיד תהיו שמחים להיות אלה שיודעים כל דבר ראשונים, כיוון שעובדה זו תגרום לכך שתצטרכו לתת יד במידה ותתבקשו, על מנת להראות את האכפתיות שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן