רדיו | טלוויזיה

רשת ב של קול ישראל, מרעננת את שורותיה בסבב כתבים

0
0

לירן כוג’הינוף, ישמש מעתה ככתב לענייני משטרה בתל אביב והמרכז, שי זילבר, ישמש מעתה ככתב לענייני חינוך, נעמה עוזרי, תהיה מעתה הכתבת לענייני משפט בתל אביב ובמרכז. ניצן גלוסמן, ישמש מעתה הכתב בצפון של רשת ב ◄ שרון עמית, רכזת הכתבים ברשת ב’ של קול ישראל; “סבב חילופי התפקידים יאפשר לעיתונאי הרשת התנסות ועבודה בתחומי סיקור חדשים”.
רשת ב של קול ישראל, מרעננת את שורותיה בסבב כתבים
רשת ב של קול ישראל, מרעננת את שורותיה בסבב כתבים

מנהל קול ישראל, מר שמעון אלקבץ, המשמש גם כמנהל רשת ב’ בפועל, הודיע הבוקר (יום שני | כ”ב אייר התשע”ה) על שורה של שינויים במערך כתבי החדשות של רשת ב. סבב הכתבים, אשר הובא בפני העורך הראשי ומנכ”ל רשות השידור יונה ויזנטל, מר יונה ויזנטל, זכה לברכתו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

העיתונאי עידן אבני, אשר שימש עד כה ככתב בצפון הארץ של תחנת הרדיו רשת ב’ ב-4 השנים האחרונות, יכהן מעתה ככתב הארצי לענייני משטרה – ותחומי סיקורו, יהיו; משטרת מחוז ירושלים, פיקוד המשטרה; מטה ארצי, המחלקה לחקירות שוטרים, יחידת להב 433 והמשרד לביטחון פנים, שב”ס.

העיתונאי אבני, שימש בעבר ככתב בעיתון ידיעות אחרונות וכתב אתר וואלה! חדשות, גם כן באזור הצפון, בתקופת מלחמת לבנון השנייה. כיום משדר אבני, גם בתכנית הספורט “שירים ושערים” במקביל לתפקידו הוא מכסה גם את תחום החקלאות ומגיש יומני חדשות.

דוברת רשות השידור (בפירוק) הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי הכתב בצפון של רשת ב, יהיה מעתה העיתונאי ניצן גלוסמן.

גלוסמן, החל את דרכו ב’קול ישראל’ לפני 3 שנים כעורך באתר האינטרנט של רשת ב’, לאחר שעבד כמה שנים בעיתונות מקומית בדרום הארץ ובטלוויזיה החינוכית.

גלוסמן, שימש בקול ישראל ככתב לענייני ירושלים, נדל”ן ומשרד הפנים ובעת האחרונה שימש אף כתב לענייני משפט בעיר תל אביב.

עוד הוחלט על מינוי של הכתב לענייני חינוך של הרדיו עד עתה, העיתונאי לירן כוג’הינוף אשר יעבור לשמש ככתב לענייני משטרה – בעיר תל אביב והמרכז.

כוג’הינוף, הכתב לענייני חינוך בשנתיים האחרונות העיתונאי הוא בעל תואר ראשון בתקשורת, אשר החל את דרכו ברשת ב’ של “קול ישראל” לפני כ-3 שנים ושימש בשנתיים האחרונות ככתב לענייני חינוך.

לפני כן, היה כתב ברשת שוקן באזור השרון וסיקר את עולם הפלילים, המשפט והתחום המוניציפאלי.

מנהל קול ישראל ומנהל רשת ב’ בפועל, מר שמעון אלקבץ | עיבוד צילום: שולי סונגו

העיתונאי שי זילבר, המשמש ככתב לענייני משטרה בעיר ירושלים, ישמש מעתה ככתב לענייני חינוך. הוא החל דרכו במערכת החדשות של רשת ב’ בשנת 2008.

הוא שימש בתחילת דרכו כתב לענייני משרד הפנים ועיריית ירושלים. ב-3 השנים האחרונות, סיקר את תחום המשטרה בבירה. הוא נמנה עם מגישי התכנית “כל היום” לסיכום חדשות היום.

העיתונאי זילבר, הנו בוגר בית הספר “כותרת” לעיתונות ובעל תואר שני בפילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב.

הכתבת נעמה עוזרי שהייתה ב-3 השנים האחרונות הכתבת לענייני תעופה ותיירות תהיה מעתה הכתבת לענייני משפט בעיר תל אביב ובמרכז.

עוזרי, כיסתה את ועדות הכנסת והיא בוגרת לימודי עיתונאות בבית ספר כותרת ובעלת תואר ראשון בבלשנות ובלימודי מגדר מאוניבסיטת ת״א.

שרון עמית רכזת הכתבים ברשת ב’ של קול ישראל, ציינה, כי סבב חילופי התפקידים יאפשר לעיתונאי הרשת התנסות ועבודה בתחומי סיקור חדשים.

מנהל הרדיו מר שמעון אלקבץ, איחל הצלחה לכתבים ובאותה הזדמנות, הודה גם לעיתונאי בני טייטלבאום אשר סיקר את העולם היהודי ותחום התקשורת ולעיתונאית עדי מאירי אשר שימשה ככתבת הארצית לענייני משטרה אשר פרסמה והביאה חשיפות רבות בתחום סיקורה שעוררו הדים בציבור הרחב.

המאירי ושותפה טייטלבאום, מגישים מזה מספר חודשים במשותף את התוכנית “הכל דיבורים” הזוכה לעניין רב בציבור בתחנת הרדיו של רשת ב’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן