עובדים | תעסוקה | כוח אדם

משרד החקלאות: ועד העובדים משבית מיום ראשון את העבודה במשרד

0
0

כתוצאה מן השביתה, עלולים להיפגע שירותים הניתנים לאזרחים ובתוכם גם לחקלאים, ליצואנים וליבואנים של תוצרת חקלאית ◄ הנהלת משרד החקלאות ופיתוח הכפר, פועלת להגיע עם העובדים להבנות ולסיים את השביתה בהקדם, כדי למזער את הנזק בשירותים לאזרח כתוצאה מההשבתה.
משרד החקלאות: ועד העובדים משבית מיום ראשון את העבודה במשרד
משרד החקלאות: ועד העובדים משבית מיום ראשון את העבודה במשרד

ועד עובדי משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הכריז אמש (חמישי) על פתיחתה של שביתה כללית החל מיום ראשון הבא (כ”א אייר תשע”ה). הסיבה; שיפור תנאי ההעסקה של העובדים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הנהלת משרד החקלאות, הודיעה, כי היא פועלת בנחישות להגיע עם העובדים להבנות ולסיים את השביתה בהקדם, כדי למזער את הנזק בשירותים לאזרח כתוצאה מן ההשבתה.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; כתוצאה מההשבתה עלולים להיפגע שירותים הניתנים לאזרחים ובתוכם גם ל-חקלאים, ל-יצואנים וליבואנים של תוצרת חקלאית, כדוגמת; בדיקות תוצרת חקלאית בשוק המקומי ובדיקות ליבואנים בכניסה לארץ בנמלי היבשה והים.

כמו כן, עלולים להתעכב אישורים להעברת בעלי חיים, הפעילות אכיפה בנושאי צער בעלי חיים, הברחות מזון, פיקוח במעברי הגבול ונקודות התפר בין ישראל לרשות הפלשתינאית, אכיפת אזורים אסורים בדיג, פיקוח על משקי גידול בעלי חיים.

זאת ועוד; עלולים גם להיפגע שירותים הניתנים במסגרת הדרכות לחקלאים בחלקות הגידול, שירות לאזרחים המעוניינים לטוס עם בעלי החיים שלהם לחו”ל או לשוב ארצה, טיפול בבקשות חקלאים במחוזות המשרד ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן