חדרה | פוליטיקה

חדרה: משעמם באופוזיציה, סיעת ש”ס בראשות בועז ביטון, שבה לקואליציה העירונית

0
0

מעתה יישמר בעיר חדרה הסטטוס קוו בענייני דת ◄ יוקם פורום לשמירת המרקם והאחווה בין דתיים וחילוניים, בהסכמת ובהכוונת רב העיר וראש העיר חדרה ◄ עם חזרתה של סיעת ש”ס בעיר חדרה, מונה הקואליציה העירונית 16 חברים מתוך 19 חברי מועצת העיר חדרה.
חדרה: משעמם באופוזיציה, סיעת ש
חדרה: משעמם באופוזיציה, סיעת ש”ס בראשות בועז ביטון, שבה לקואליציה העירונית

לאחר מגעים ומשא ומתן ארוך ומייגע בין ראש העיר חדרה, מר צביקה גנדלמן, לתנועת ש”ס בחדרה, סוכם על חזרתה של סיעת ש”ס לקואליציה העירונית ולהנהלת העיר. שובה של ש”ס, הינה על בסיס ההסכם הקואליציוני אשר נחתם בתחילת הקדנציה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לסיעת ש”ס במועצת העיר חדרה, הובטח, כי תשולב במהרה בתנופה ובעשייה של הנהלת העיר חדרה ובוועדות השונות כחלק מהותי ובלתי נפרד ממנה.

עוד סוכם בין הצדדים, כי יוקם פורום לשמירת המרקם והאחווה בין דתיים וחילוניים, בהסכמת ובהכוונת רב העיר וראש העיר.

הפורום, יכלול רבנים ואנשי רוח, אנשי חינוך ואנשי ציבור, מתוך ראייה של שמירת המרקם והדו קיום בין כל חלקי האוכלוסייה בעיר חדרה. במילים אחרות; מעתה, יישמר הסדר ’הסטטוס קוו’ שהיה מוסכם, כאמור, בהסכם הקואליציוני שנחתם בראשית הקדנציה של שלטון ראש העיר הנבחר מר גנדלמן לפני כשנה וחצי.

הצדדים הביעו את רצונם להגשים את חזונה של העיר חדרה והפיכתה לאחת הערים המובילות בארץ, תוך התחשבות בצרכיהם וברגשותיהם של כל חלקי האוכלוסייה, והם מאמינים, כי ביד אחת ובעשייה משותפת ימשיכו להצעיד את חדרה קדימה לפריחה שגשוג והצלחה.

עם חזרתה של סיעת ש”ס-חדרה, מונה הקואליציה העירונית 16 חברים מתוך 19 חברי מועצת העיר חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן