רעידת אדמה

מד”א משגר משלחת מיוחדת לסייע לנפגעי רעידת אדמה בנפאל

הבוקר (א’) תצא משלחת מיוחדת של רופאים ופאראמדיקים מטעם מד"א אל העיר קטמנדו בנפאל, כדי להעניק סיוע לישראלים במקום ולכוחות המקומיים להקים בסיס ראשוני לפעילות במדינה ◄ מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו ערוכים ומוכנים לתרום מניסיוננו בטיפול בנפגעי האירועים הטראגיים בנפאל" ◄ מד"א, קורא לציבור לתרום למען הנפגעים הרבים באסון בנפאל.
0
0
מד"א משגר משלחת מיוחדת לסייע לנפגעי אסון רעידת אדמה בנפאל | מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין
מד”א משגר משלחת מיוחדת לסייע לנפגעי אסון רעידת אדמה בנפאל | מנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין

משלחת ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, מגן דוד אדום (מד”א), החברה בוועד הבינלאומי של הצלב האדום והסהר האדום, אמורה לצאת הבוקר (יום ראשון | ז’ אייר התשע”ה) בשעה 08:00 במטוס מיוחד של מד”א משדה התעופה שדה דב בעיר תל אביב, ישראל בטיסה ישירה לעיר קטמנדו בירת של נפאל, בעקבות רעידת האדמה החזקה ביותר במדינה מזה כ- 80 שנה, מפולת השלגים ורעשי האדמה המשניים בנפאל ובאזור אשר גבו עד עתה את חייהם של למעלה מ-1,000 בני אדם ואלפי נפגעים וכן נזק רב לרכוש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין, אמר הלילה, כי; ״מטרתנו להגיע בהקדם ל’בית חב”ד’ עיר קטמנדו ולהעניק סיוע רפואי לישראלים הזקוקים לכך באזור. אנו ערוכים ומוכנים לתרום מניסיוננו בטיפול בנפגעי האירועים הטראגיים בנפאל. אנשי מד”א, אשר נשלחו למשימה מתורגלים בצורה הטובה ביותר בהתמודדות עם מצבי קיצון ואני סמוך ובטוח, כי שיתוף הפעולה שלהם ביחד עם אנשי ’הצלב האדום המקומי’ יוכל לעזור במשימת הצלת החיים בתנאים הקשים שנוצרו באזור”.

דובר מד”א מר זכי הלר, הוסיף ומסר לכתב פורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; המשלחת המורכבת מרופאים, פאראמדיקים ואנשי אגף המבצעים של מד”א, תצא הבוקר (המועד הסופי עדיין נתון לשינוי) במטוס מיוחד שהוחכר לצורך הנסיעה ישירות לקטמנדו מצוידת בציוד רפואי, תרופות ואוכל לתינוקות, במטרה להגיע לתינוקות הנמצאים בבית חב”ד ולהקים בסיס ראשוני לפעילות במדינה.

במקביל, ממשיכים להיערך בארגון מד”א להוצאת משלחת גדולה יותר עם ציוד כבד להמשך הטיפול בניצולים.

אתמול בבוקר (שבת) עם היוודע דבר האסון בנפאל, כינס מנכ”ל מד”א רמ”ג אלי בין, בשעות הצהריים, את הגורמים הרלוונטיים בארגון והכריז על הפעלת נוהל הוצאת משלחת במסגרת מענה ’הצלב האדום’ לאסון רעש האדמה.

מהערכת המצב של כלל הגורמים הרלוונטיים במד”א, הוחלט לשגר לאזור האסון בנפאל, משלחת חלוץ של פאראמדיקים ורופאים בכירים מטעם מד”א. במקביל, הוחלט על הפעלתו של נוהל הוצאת משלחת מד”א במסגרת מענה לצלב האדום לאסון, הכולל בין היתר הכנת ציוד מיוחד לשהייה ממושכת בשטח ותיאום מלא מול הגורמים הרלוונטיים במשרד החוץ, צה”ל ובתנועה הבינלאומית של הצלב האדום, על מנת להשתלב במענה הבינלאומי לאסון באמצעות אנשי מקצוע שהוכשרו בקורסים מיוחדים לטיפול באירועי אסון ולהעניק סיוע הומניטארי לניצולים.

דובר מד”א מר הלר, הוסיף, כי ב’ארגון מגן דוד אדום’, ממשיכים להיות כל העת בקשר רציף עם גורמים מקומיים באזור האסון בקטמנדו, עם משרד החוץ, צה”ל, גורמים ממשלתיים רלוונטיים נוספים ועם הצלב האדם הבינלאומי על מנת להתעדכן בנעשה בשטח ולהסדיר את הגעת המשלחת מטעם מד”א.

תורמים למען נפגעי האסון בנפאל

בתוך כך, קרא מגן דוד אדום לציבור לתרום למען הנפגעים הרבים באסון בנפאל, זאת באמצעות מבצע גיוס תרומות רחב היקף, שמטרתו לסייע למדינה הפגועה ולטפל ביעילות המרבית ובמהירות האפשרית במאות אלפי התושבים שנותרו ללא קורת גג, מזון או מים.

למעוניינים לתרום פתחו במד”א חשבון בנק ייעודי לתרומות למימון פעילות ישירה עבור הנפגעים. ’תרומות עבור ניצולי הרעש בנפאל’, ניתן להעביר לחשבון; בנק דיסקונט – 11, סניף יד אליהו – 151, חשבון – 22016.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן