מינויים במשק

חדרה: גילה הראל, מונתה כמנהלת שיווק חדשה ב’קניון עופר לב חדרה’

0
0

הראל, שימשה עד לאחרונה כמנהלת השיווק בקניון עופר לב אשדוד בו הצליחה להרחיב ולהגדיל הפעילות בקניון ואת כמות המבקרים בו ◄ גילה הראל; “קניון לב חדרה הוא קניון מוביל בעיר ובסביבה ולמרות זאת אתגרים רבים עוד לפניי במסגרת ניהול השיווק של הקניון. אני בטוחה וסמוכה, כי יחד עם מנכ”ל הקניון הנכנס, מר בן דבש נצליח להצעיד את הקניון להישגים, כפי שעשינו בקניונים הקודמים בהם פעלנו בשיתוף פעולה פורה”.
חדרה: גילה הראל, מונתה כמנהלת שיווק חדשה ב’קניון עופר לב חדרה’
חדרה: גילה הראל, מונתה כמנהלת שיווק חדשה ב’קניון עופר לב חדרה’

קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר (מליסרון), קידם בימים האחרונים את פניה של גילה הראל (50) אשר מונתה לתפקיד מנהלת שיווק של הקניון. הגב’ הראל, היא בוגרת לימודי עיתונאות, פרסום ויחסי ציבור, נשואה ואם לשני ילדים, שימשה ב-3 השנים האחרונות כמנהלת שיווק של קניון עופר לב אשדוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ב’קבוצת קניוני עופר’, גאים לציין, כי בתקופת כהונתה של הגב’ הראל כמנהלת השיווק של קניון עופר לב אשדוד, בו הצליחה להרחיב ולהגדיל את הפעילות בקניון ואת כמות המבקרים בו.

שנתיים לפני כן, הייתה הראל, מנהלת השיווק של קניון עופר הגבעה. קודם לכן, שימשה הראל כמנהלת המרכז המסחרי של בית החולים מאיר בכפר סבא ושל המרכז המסחרי בגבעת טל. כמו כן, ניהלה הראל את המכללה למחשבים ניו הוריזן.

הגב’ גילה הראל, אמרה לרגל מינויה, כי; “קניון לב חדרה הוא קניון מוביל בעיר ובסביבה ולמרות זאת אתגרים רבים עוד לפניי במסגרת ניהול השיווק של הקניון. אני בטוחה וסמוכה, כי יחד עם מנכ”ל הקניון הנכנס, מר בן דבש (36), ששימש ב-3 השנים האחרונות כמנכ”ל קניון עופר לב אשדוד, קניון עופר מרום נווה ר”ג וקניון עופר הגבעה, ב-גבעת שמואל, נצליח להצעיד את הקניון להישגים, כפי שעשינו בקניונים הקודמים בהם פעלנו בשיתוף פעולה פורה”. אמרה הגב’ הראל.

▼ קניון עופר לב חדרה

קניון עופר לב חדרה

קניון עופר לב חדרה, הוקם בעיר חדרה, בשנת 1988 ברחוב רוטשילד, ומשתרע על פני 60,000 מ”ר, נחשב למרכז הקניות הגדול והמוביל באזור ומשמש מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי האזור.

בקניון כ-120 בתי עסק פעילים, בין הרשתות המובילות בארץ, בניהם; H&M, המשביר לצרכן, קסטרו, פוקס, דלתא, ספורט וורטהיימר, הודיס, טופ טן, צומת ספרים, טרקלין חשמל, אפריל, נעלי TO GO, נעלי אלדו, דונה ויקטוריה, איל מקיאג’, נעלי קומפורט ליין, לי קופר, נעלי גזית, סולוג ועוד.

לצד החנויות, הללו, רשתות נוספות מהמובילות בשוּק; גולברי, רנואר, הוניגמן, 24/7, קרייזי ליין, TNT, גלי ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן