תחבורה ציבורית

אגד, נערך לאירועי יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל

0
0

מחר (ה’) יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל (יום חמישי, ד’ באייר תשע”ה), יעקוב ’אגד’ אחר הביקושים לנסיעות ויתגבר את הקווים בהתאם לצורך. מקצת הקווים העירוניים בעיר ירושלים יחלו לפעול ב-06:15 בבוקר, בהתאם לאופי הקו, ורובם יחלו לפעול בין 7:00-8:00. שאר הקווים העירוניים ברחבי ארץ ישראל, יתחילו לפעול בהדרגה מהשעה 10:00 בבוקר.
אגד, נערך לאירועי יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל
’אגד’ מתארגן לערוך הסעות ברחבי ישראל עבור אירועי יום העצמאות ה-67 למדינה

קואופרטיב אגד, מפעיל התחבורה הגדול בישראל, הודיע, כי מחר יום חמישי, ד’ באייר תשע”ה, יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל, קווי האוטובוסים הבינעירוניים ברחבי הארץ, יחלו לפעול בהדרגה בין השעות 8:00 -10:00 ואילך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

היום (יום רביעי | ג’ אייר התשע”ה), יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, מסרה גל אורן BSD | חטיבת יחסי ציבור של ’אגד’, כי תגבר את קווי השירות לבתי העלמין ברחבי הארץ. בנוסף, הוענקה הנחה של 50% בנסיעות שעלותן 19 ₪ ומעלה בכל קווי השירות של אגד לעד שני נוסעים שהם בני משפחות חללי צה”ל.

מחר יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל (יום חמישי, ד’ באייר תשע”ה), יעקוב ’קואופרטיב אגד’ מפעיל התחבורה הגדול בישראל, אחר הביקושים לנסיעות ויתגבר את הקווים בהתאם לצורך.

מקצת הקווים העירוניים בעיר ירושלים, יחלו לפעול ב-06:15 בבוקר, בהתאם לאופי הקו ורובם, יחלו לפעול בין 7:00-8:00. שאר הקווים העירוניים ברחבי ארץ ישראל, יתחילו לפעול בהדרגה מהשעה 10:00 בבוקר.

אגד, ממליץ להתעדכן במרכז שירות הלקוחות 2800* ובמוקד כל קו 8787* מכל טלפון על השינויים שיחולו בקווי ובשעות השירות (חלק מהקווים לא יפעלו).

אל עדכוני התנועה בכל רחבי הארץ – לחץ כאן ותסע ב’אגד’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן