חדרה

חדרה, פתחה את עונת הרחצה

0
0

נפתח לציבור המתרחצים גם החוף המוכרז בשכונת גבעת אולגה הערבית. עונת הרחצה בחוף המוכרז ב’כפר הים חדרה’ תחל במועד מאוחר יותר, כמדי שנה ב-1 ביוני ◄ עפ”י הוראת ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, העונה, ייהנו המתרחצים משירותי מזנון ובית קפה עם מקומות ישיבה, וכן פינות ישיבה אלטרנטיביות, שתפעיל רשת “בננה ביץ’”.
חדרה, פתחה את עונת הרחצה
עיריית חדרה, פתחה את עונת הרחצה

השבוע מתחילה עונת הרחצה בעיר חדרה בחוף המוכרז בשכונת גבעת אולגה המערבית ובה מוצעים שלל שירותי חוף, כולל מזנון ופינות ישיבה, מדשאות ומתקני נופש ופנאי. עונת הרחצה בחוף המוכרז ב’כפר הים חדרה’ תחל כמדי שנה ב-1 ביוני.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עם פתיחתה של עונת הרחצה ב-20 באפריל, נפתח לציבור המתרחצים גם החוף המוכרז בשכונת גבעת אולגה הערבית. עונת הרחצה בחוף המוכרז ב’כפר הים חדרה’ תחל במועד מאוחר יותר, כמדי שנה ב-1 ביוני.

דובר ויועץ התקשורת של עיריית חדרה, מר אבי מוססקו, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; בהנחיית משרד הפנים, תציב עיריית חדרה שילוט מתאים בכניסה לכפר הים ובצמוד לחוף הרחצה, המודיע על מועד הפתיחה הייחודי לחוף זה.

חופי חדרה, משתרעים על פני שבעה קילומטרים, מתחנת הכוח ועד מכמורת. ברצועת החוף קיימים שני חופי רחצה מוכרזים וכן שני חופים לא מוכרזים. החופים המוכרזים הם; חוף הרחצה ב’גבעת אולגה’ וחוף הרחצה ’כפר הים’.

החופים שאינם מוכרזים משתרעים מ’פארק נחל חדרה’ ועד קצה ’חוף מפרץ בנימין’ (כפר הים), ומהקצה הדרומי של החוף העירוני ועד ’חוף מכמורת’. יצוין, כי העירייה מנקה בכל יום לאורך כל שעות היום הן את החופים המוכרזים והן את החופים הלא מוכרזים.

כי החוף המוכרז המתוחזק על-ידי העירייה נחשב לאחד היפים בארץ. ממוקמים בו 4 מגדלי הצלה, חנייה מרווחת ללא תשלום, סככות, תאורה, מתקנים ושירותים לרווחת הרוחצים, שביל ל-נכים, קיר הפרדה המיועד לציבור הדתי, פארק מדשאות, מתקני נופש ועוד.

על פי הוראת ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, העונה, ייהנו המתרחצים משירותי מזנון ובית קפה עם מקומות ישיבה, וכן פינות ישיבה אלטרנטיביות, שתפעיל רשת “בננה ביץ’”.

עיריית חדרה, מדגישה, כי פיתוח החוף, נועד להגביר את הנאת תושבי חדרה, מהבילוי בחופי העיר ומזכירים, כי הרחצה ללא נוכחות מציל היא אסורה בתכלית האיסור.

גם משרד הפנים, קורא לציבור שלא להיכנס אל הים ב’חוף ללא מציל’, ומעדכנים, כי במסגרת עונת הרחצה ייפתחו לקהל הרחב 140 חופי רחצה מוסדרים ומוכרזים שבהם קיימים שירותי הצלה ושירותים נוספים, וכי עונת הרחצה 2015 תסתיים בכל רחבי הארץ ב-12 באוקטובר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן