רדיו | טלוויזיה

TAKE משיקה את הטלוויזיה האינטרנטית – הדור הבא של הטלוויזיה בישראל

0
0

הטלוויזיה של TAKE משלבת את יכולות הטלוויזיה הקלאסית; ערוצי עידן פלוס, ערוצים בלעדיים, ספריות VOD ועוד עם היכולות האינטראקטיביות של עולם האינטרנט המתקדם ◄ המחיר לצרכן: 0 שקלים בחודש! לקוחות TAKE, נדרשים לשלם אך ורק על הממיר, תשלום חד פעמי בסך 549 ש”ח.
TAKE משיקה את הטלוויזיה האינטרנטית - הדור הבא של הטלוויזיה בישראל
TAKE משיקה את הטלוויזיה האינטרנטית – הדור הבא של הטלוויזיה בישראל

שחקנית חדשה בשוק הטלוויזיה הישראלי? עוד נדע, בינתיים השיקה היום (19.4), חברת TAKE שירותי טלוויזיה חדשים הכוללים שידורי ערוצי טלוויזיה ו-VOD המבוססים על רשת האינטרנט ופועלים באמצעות ממיר היברידי פתוח מבוסס אנדרואיד. הטלוויזיה, תאפשר למשתמש להתקין יישומים, משחקים ואפליקציות ללא כל מגבלה, ולצרוך את כל התכנים הקיימים ברחבי האינטרנט בעזרת תפריטים פשוטים ואינטואיטיביים ובמחיר שווה לכל כיס. ממשק משתמש ייחודי יחבר את הטלוויזיה של TAKE לעולם הרשתות החברתיות ויאפשר חיבור לפייסבוק, יו טיוב, ולפיצ’רים חברתיים חדשניים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ליאור בנאי, מנכ”ל משותף בחברת TAKE, אמר כי; “הטלוויזיה של TAKE, מחזירה את הצופים מהמסך הקטן – ה’מחשב’, ה’סמארטפון’ וה’טאבלט’ אל ה’מסך הגדול’. היא עושה זאת באמצעות טכנולוגיה פתוחה, שמאפשרת לטלוויזיה לנצל את מלוא הפוטנציאל של האינטרנט. זוהי הטלוויזיה של העתיד – טלוויזיה שמתחדשת ומתקדמת עם המגמות והחידושים הטכנולוגיים העדכניים בלחיצת כפתור, שמחוברת ל-רשתות החברתיות ומייצרת עבור הצופה אינטראקציות חברתיות נוספות, שמאפשרת לכל צופה ליצור פרופיל אישי ושמסדרת עבורו את התוכן שמתאים לו.

בו זמנית, היא מספקת פתרונות גם לצופים המסורתיים, שמעוניינים לצפות בתכנים בשידור חי בערוצים רגילים. TAKE משלבת בשירותי הטלוויזיה שלה את כל היכולות הללו במחיר שאין לו תחרות – 0 ₪ לחודש – ומחזירה את הטלוויזיה להיות רלוונטית בעידן האינטרנט”.

תפיסת העולם של TAKE, מבוססת על העובדה שכיום, 30% מהצפייה בטלוויזיה היא צפייה נדחית. כלומר; יותר ויותר אנשים מעדיפים לצפות בתכנים בזמנם החופשי, ולא במועד השידור המקורי. למרות זאת, הצרכנים בישראל, נדרשים לשלם סכומים מופרזים ומופרכים המגיעים לכדי מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה, על חבילות תוכן בלבד, שאת רובן ניתן למצוא גם באינטרנט.

עובדה זו, גרמה לצרכנים רבים לנטוש את הטלוויזיה ולצפות בסרטים ובסדרות האהובות עליהם אך ורק ב’אינטרנט’, דרך המחשב, הטאבלט והסמארטפון. בעידן האינטרנט, הרשתות החברתיות ויוקר המחיה – הטלוויזיה המסורתית הופכת אט אט לפחות ופחות רלוונטית.

מנהלת יחסי ציבור של משרד רוזנטל תקשורת – ייעוץ תקשורתי, דוברות, יחסי ציבור מסרה באמצעות הגב’ יפעת לב לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; חברת TAKE, לוקחת את הרגלי הצפייה הנדחים כמה צעדים קדימה.

הטלוויזיה של TAKE משלבת את יכולות הטלוויזיה הקלאסית עם היכולות האינטראקטיביות של עולם האינטרנט המתקדם. היא מציעה לצופים ערוצים ליניאריים (ערוצי טלוויזיה לצפייה רגילה שלא באמצעות האינטרנט), גישה לכל התכנים שקיימים באינטרנט, סטרימר, VOD, ובנוסף קונספט חדשני שנקרא “טלוויזיה חברתית”, במחיר חסר תקדים של 0 ₪ לחודש, כלומר, ללא תשלום חודשי. לקוחות TAKE, נדרשים לשלם אך ורק על הממיר, תשלום חד פעמי בסך 549 ש”ח.

■ טלוויזיה אינטרנטית ללא גבולות

ממיר אנדרואיד HD מתקדם המבוסס על אינטרנט אלחוטי (WIFI) מאפשר ללקוחות TAKE, להתחבר לרשת האינטרנט הביתית ולצפות בכל התוכן שקיים באינטרנט, סרטים, סרטונים וסדרות, על מסך הטלוויזיה. ממיר האנדרואיד של TAKE הוא ממיר פתוח, התומך בכל האפליקציות הקיימות בחנות האפליקציות Play Google. כלומר, המשתמש יכול להתאים את הטלוויזיה לצרכיו ולהתקין עליה כל יישום ואפליקציה כאוות נפשו, ללא כל מגבלות. באמצעות אפליקציות אלו יכול הצופה להתחבר לחשבון היוטיוב האישי שלו, לשלוח מיילים, להפעיל סקייפ לגלוש באינטרנט ועוד ועוד.

הממיר, המריץ גרסת אנדרואיד 4.2.2, כולל סטרימר מובנה שמאפשר גם לצפות ולנגן סרטונים וקבצי מוזיקה המאוחסנים במחשב על מסך הטלוויזיה: קבצי מוזיקה, קבצי וידאו, שידורי רדיו דיגיטאליים, שידורי וידאו מקוונים ופודקאסטים, ואף לצפות בקבצי וידאו מפייסבוק על מסך הטלוויזיה. חיבור הממיר והפעלתו מחייב חיבור אינטרנט במהירות של 5 מגה לפחות וחיבור HDMI בטלוויזיה.

מלבד זאת, TAKE משדרת את ערוצי עידן פלוס – ערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 33, ערוץ הכנסת וערוץ החינוכית 23, וערוצים בלעדיים נוספים המשודרים בטכנולוגיית HD.

■ TAKE עושה לכם סדר באינטרנט

TAKE מציגה ספריית VOD שכוללת אלפי שעות צפייה בתכנים מהרשת, סדרות וסרטים, שמסודרים לפי קטגוריות. בעולם המהיר של היום, הצופים מעוניינים שהתוכן בו הם מעוניינים לצפות יהיה נגיש להם בלחיצת כפתור. ספריית ה-
VOD של TAKE עונה על הצורך הזה, ומסדרת עבור לקוחותיה את התכנים שקיימים ברשת, כך שהם לא צריכים לבזבז זמן ולחפש אותם בעצמם. ספריית ה–VOD תורחב ותתעדכן באופן שוטף.

בניגוד לשירותי טלוויזיה מסורתיים, המציעים קטגוריות סקטוריאליות ומצומצמות, Take בחרו בקטגוריות שמתאימות לקהלים שונים, למשל; קטגוריית “קטנטנים” ו”ילדים”, שכוללת תוכן המותאם לפעוטות, וגם קטגוריות הכוללות תכנים לפי אופיים, כמו “מצחיק”, “מעניין” וכו’. ספריית ה-VOD היא אינטראקטיבית. כלומר, הצופים מוזמנים להמליץ ל- TAKE על תכנים נוספים שהם מעוניינים שיתווספו לספרייה, והחברה תפעל להוסיף גם אותם למאגר שלה.

TAKE, מציגה ממשק משתמש חדשני שפותח על ידי חברת קומיגו, שמחבר בצורה אינטואיטיבית את כל הפונקציות והיכולות השונות של הטלוויזיה החדשה. התפריט של TAKE, דומה לתפריטים של הטלוויזיות הקלאסיות, כך שהוא מאפשר התמצאות קלה בין הפונקציות השונות וחיבור רציף בין כל תכני האינטרנט לתשתית טלוויזיונית.

הניווט בתפריט מתבצע באמצעות שלט הפועל בטכנולוגיית RF מתקדמת, עם טווח קליטה רחב במיוחד. השלט כולל עכבר מובנה (Air Mouse), שמאפשר לגלוש באינטרנט בקלות וביעילות ומקלדת מלאה בגב המכשיר בעברית ובאנגלית. השלט של TAKE, אינו פועל על סוללות רגילות, אלא באמצעות סוללה רב-פעמית הנטענת באמצעות חיבור USB בממיר. סידור כפתורים מיוחד מאפשר למשתמש גישה לכל הפונקציות השונות של הטלוויזיה בלחיצת כפתור, כולל יוטיוב, פייסבוק, ותכני ה- VOD.

■ טלוויזיה חברתית

הטלוויזיה של TAKE, מחברת את הצופים לעולם הרשתות החברתיות. הממשק מאפשר חיבור לפייסבוק והצגת כל הסרטונים מה- Wall של המשתמש על מסך הטלוויזיה, הזמנת חברים לצפייה משותפת, יכולת להמליץ ולהגיב על סרטים וסדרות, צ’אט על מסך הטלוויזיה ו-פיצ’רים חברתיים כמו שימוש בסמלים מונפשים בזמן הצפייה. הממשק, יידע את הצופה כאשר חבריו מהפייסבוק צופים גם הם בטלוויזיה ויראה לו תכנים שעליהם הם המליצו והגיבו.

הממיר של TAKE, תומך בחיבור של מספר משתמשים, כל אחד עם שם משתמש וסיסמא משלו. כך, הוא מסוגל ליצור עבור כל אחד מהצופים טלוויזיה אישית באותו מכשיר. התחברות לערוץ האישי, תציג לכל משתמש את הסרטונים מהפייסבוק שלו, את המסרים האישיים ואת המלצות הצפייה ששלחו לו חבריו. בנוסף, מנוע המלצות תוכן מיוחד יאתר ויציע לצופה תכנים שעשויים לעניין אותו בהתבסס על הרגלי הצפייה שלו.

■ גם וגם וגם

הטלוויזיה של TAKE, מציעה ללקוח את כל העולמות. היא כוללת גם ערוצי טלוויזיה “רגילים” (לינאריים) – ערוצי עידן פלוס, שהם ערוצי הטלוויזיה הנצפים בישראל, גם ערוצים בלעדיים של TAKE, גם תמיכה בגלישה באינטרנט ובכל האפליקציות ב-חנות האפליקציות Play Google, גם חיבור לרשתות חברתיות ולקבצים מהמחשב, והכול על מסך הטלוויזיה. כל אלו מגדירים מחדש את הטלוויזיה החדשה בעולם האינטרנט.

■ המחיר; 0 ₪ לחודש

חבילת הבסיס של TAKE, נמכרת ללא עלות חודשית, כלומר ב- 0 ₪ לחודש. היא כוללת את כל ערוצי עידן פלוס שמשודרים בטכנולוגיית HD-T2, ספריית VOD הכוללת אלפי שעות צפייה בתכנים ואת כל היכולות הבלעדיות של הטלוויזיה – חיבור ל-אינטרנט, מחשב ול-פייסבוק, תמיכה בכל האפליקציות בחנות האפליקציות Play Google, ושימוש בפיצ’רים החברתיים הייחודיים.

לקוחות TAKE, נדרשים לשלם אך ורק על הממיר, תשלום חד פעמי בסך 549 ש”ח.

ממירי TAKE, נמכרים דרך אתר האינטרנט של החברה www.take.co.il. בהמשך, יוצעו חבילות תוכן אשר יכללו מגוון ערוצים מהעולם, ביניהם גם ערוצי ספורט, דוקו, אופנה ועוד, במחירים סמליים בלבד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן