כאן שחייה צורנית | שחייה אמנותית

אנדי מורז, השחיינית הופכת לספורטאית הישראלית הראשונה ב’אולימפיאדת ריו’

0
0

השחיין יעקב טומרקין, הבטיח ראשון את השתתפותו בין הבנים וישחה באולימפיאדת ריו ◄ השחיינית אנדריאה מורז; ״אני מאושרת ועדיין לא מעכלת את זה שאני אהיה באולימפיאדה… אני חושבת שהיה לי משחה טוב ואני שמחה, פשוט שמחה…״.
אנדי מורז, השחיינית הופכת לספורטאית הישראלית הראשונה ב’אולימפיאדת ריו’
אנדי מורז, השחיינית הופכת לספורטאית הישראלית הראשונה ב’אולימפיאדת ריו’

השחיינית אנדריאה מורז, תהייה הספורטאית הישראלית הראשונה ל’אולימפיאדת ריו דה ז׳ניירו’. מורז, השיגה אתמול (שבת) אחה״צ את הקריטריון לאולימפיאדה, תוך שהיא שוברת את השיא הישראלי ב-50 מטר חופשי, 25.12 ב-50 מטרים חופשי (השיא הקודם הוחזק ע”י אניה גוסטמלסקי משנת 2008 ועמד על 25.23).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השחיינית היהודיה האמריקאית מורז, בת ה-23, שעלתה לארץ בשנה שעברה, זכתה ב-6 מדליות במכביה האחרונה ומחזיקה ב-6 שיאי מכביה, אמרה, אמש, כי; ״אני מאושרת ועדיין לא מעכלת את זה שאני אהיה באולימפיאדה… אני חושבת שהיה לי משחה טוב ואני שמחה, פשוט שמחה״.

מורז הגיעה לארץ בשנים האחרונות כדי לקחת חלק במשחקי המכביה ה-18 וה-19, כאשר היא זכתה ב-6 מדליות, מתוכן 4 מ-זהב ונחשבה כאחת המצטיינות בתחרות, שהסבו את תשומת לבם של ראשי האיגוד ומאמני השחייה.

קודם לכן, בארה”ב, לקחה מורז, חלק במבחנים האמריקאים לאולימפיאדה, ניסתה, אך בסופו של דבר לא הצליחה להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת לונדון.

השחיין יעקב טומרקין, היה הראשון בין הבנים שזכה כבר אתמול (ו’) והבטיח את מקומו בסגל האולימפי הישראלי ל’אולימפיאדת ריו דה ז׳ניירו’.

טומרקין, קבע שלשום את הקריטריון לאולימפיאדה ב-200 מטר מעורב אישי, המשיך לככב ושלשום, כאמור, הבטיח את מקומו באולימפיאדה במשחה נוסף, הפעם במשחה 200 גב. השחיין טומרקין, קבע זמן של 1:58.20, זמן המהווה שיא בינלאומי חדש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן