כלכלה עולמית

בורסת היהלומים ברמת גן, הציגה יהלומים נדירים בשווי 30 מיליון דולר בשבוע הגלם

0
0

יהלומים נדירים בשווי 30 מיליון $, נחשפו באירוע חגיגי לפתיחת שבוע הגלם בישראל ◄ נשיא הבורסה, מר שמואל שניצר; “שבוע הגלם, הינו חשוב ביותר לעידוד הייצור בישראל וחשיפת היצרנים המקומיים לשוק הבין לאומי. השתתפותן של חברות הפקה מובילות בשבוע זה, רק מעיד על כוחה הרב ומעמדה החזק של בורסת היהלומים הישראלית בעולם הגדול ועל המקום המרכזי אותו היא תופסת בשווקי העולם”.
בורסת היהלומים ברמת גן, הציגה יהלומים נדירים בשווי 30 מיליון דולר בשבוע הגלם
בורסת היהלומים ברמת גן, הציגה יהלומים נדירים בשווי 30 מיליון דולר בשבוע הגלם

את פתיחת שבוע הגלם הבינלאומי, חגגו אמש בכירי בורסות היהלומים מרחבי העולם באירוע חגיגי שנערך בבורסת היהלומים בעיר רמת גן, במסגרתו השתתפו בכירי חברות הכרייה ומפיקות היהלומים מהגדולות בעולם, ביניהן; דה בירס, אלרוסה, ריאו פינטו ועוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

באירוע עצמו, נחשפו לראשונה, יהלומים נדירים שהובאו לישראל לרגל האירוע, בשווי של 30 מיליון דולר. תצוגת היהלומים היוותה את האטרקציה המרכזית באירוע הפתיחה ורבים מחברי הבורסה, אנשי תעשיית היהלומים ואבני החן, נעמדו בתור בכדי להצטלם עם היהלומים.

חברת ’דה בירס’ שהיא חברת הכרייה הגדולה בעולם הציגה לראווה ’אבן גלם – יהלום’ שעדיין לא לוטש ושוויו מוערך ב-3 מיליון דולר. מר שמואל שניצר נשיא בורסת היהלומים הצטלם עם האבן יחד עם מר ארנון יובל יו”ר ועדת הגלם, מר מוטי בסר מנכ”ל הבורסה והגב’ לימור רוזנר מנהלת המכירות של חברת דה בירס בישראל, שדאגה שהם גם יוכלו להחזיק את האבן ולא רק להצטלם לידה.

אולמות המסחר של בורסת היהלומים הישראלית, עוצבו מחדש לרגל שבוע הגלם ולכל חברת הפקה וסחר בגלם נבנו חדרי תצוגה מאובטחים אשר בהם יכולים סוחרי הגלם לצפות בסחורה המוצגת ולהתרשם ממנה. שווי סחורה זו, נאמד במאות מיליוני דולרים.

נשיא הבורסה מר שמואל שניצר בפתיחת שבוע הגלם עם יהלום לא מלוטש בשווי 3 מיליון דולר | צילום: קובי פוקס | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

נשיא הבורסה, מר שמואל שניצר, פתח את האירוע ואמר; “זו השנה השנייה ברציפות בה בורסת היהלומים בישראל מקיימת את ’שבוע הגלם הבינלאומי’ ונרשמה התעניינות רבה בקרב קניינים מחו”ל וחברות מישראל לקחת חלק בשבוע זה”.

עוד הוסיף, מר שניצר; “שבוע הגלם, הינו חשוב ביותר לעידוד הייצור בישראל וחשיפת היצרנים המקומיים לשוק הבין לאומי. השתתפותן של חברות הפקה מובילות בשבוע זה, רק מעיד על כוחה הרב ומעמדה החזק של בורסת היהלומים הישראלית בעולם הגדול ועל המקום המרכזי אותו היא תופסת בשווקי העולם”.

ארנון יובל, חבר הנהלת בורסת היהלומים ויו”ר ועדת הגלם, ציין, כי; “מטרת ’שבוע הגלם’ הינה להפוך את ישראל למרכז גלם עולמי ומוביל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן