מגדל העמק

מגדל העמק, מעדיפה על בימת העצמאות של חגיגות ה-67 למדינה, רק זמרים מקומיים

0
0

חגיגות ה-67 למדינה בערב יום העצמאות ואירועי החג יתקיימו בעיר מגדל העמק, עמק הסיליקון הצפוני בהוצאה של פחות מ-30 אלף שקלים, מה שמעמיד לבטח את הרשות המקומית השנה בצמרת, אם לא בראש, הרשויות המקומיות שחסכו לתושביהן כסף רב בחגיגת הבזבוזים ברשויות המקומיות.
מגדל העמק, מעדיפה על בימת העצמאות של חגיגות ה-67 למדינה, רק זמרים מקומיים
מגדל העמק, מעדיפה על בימת העצמאות של חגיגות ה-67 למדינה, רק זמרים מקומיים

בעוד ב’רשויות המקומיות’ ברחבי המדינה, מתחרים ומתהדרים על גובה ההשקעה הכספית הגדולה בהזמנת שלל הופעות של אמנים מקצועיים שבערב אחד של “עבודה” הם ירוויחו עשרות ואף מאות אלפי שקלים במהלך ’ערב יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל’ בעריהם ובסופו של דבר יעיקו על הקופה הציבורית, עד כדי כך שהמדרכה ההרוסה והבורות הפתוחים שליד ביתך יישארו באותו מצב, למחרת החגיגות, הפתיעה היום (יום ראשון | כ”ג ניסן התשע”ה) עיריית מגדל העמק, כאשר ראש העיר מר אלי ברדה, החליט השנה לעצור את הנוהג לבזבז כספי ציבור ולהעמיד את הבמה רק לזמרים מקומיים בערב יום העצמאות, ד’ אייר (מוקדם).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעיריית מגדל העמק, גאים בחיסכון בהוצאות לאירועי יום העצמאות ה-67, העומד על פחות מ-30 אלף שקלים מה שמעמיד לבטח את הרשות המקומית השנה בצמרת, אם לא בראש, הרשויות המקומיות שחסכו לתושביהן כסף רב.

דובר עיריית מגדל העמק מר כפיר בזק, הוסיף ומסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; אירועי ’ערב יום העצמאות ה-67’ יתקיימו באמפיתיאטרון העירוני מגדל העמק, ובמהלכו, כאמור, יופיעו; זמרים מקומיים וכן ישולב מופע זיקוקי די-נור.

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’, הופק ע”י גיתם BBDO SOHO

מגדל העמק, עמק הסיליקון הצפוני, המתגאה במערכת חינוך מהטובות בארץ ובזכייתה בפרס החינוך היישובי הארצי, נותנת השנה שיעור בחיסכון ובכלכלה נכונה של תקציב הרשות המקומית אינה מתעלמת בכל זאת מאנשי המוסיקה המקצועית ובמסגרת אירועי יום עצמאות התשע”ה, אשר יתקיימו משעות הבוקר ב’יער בלפור’ יופיעו הזמרים; אורן חן ועמיתו סטלוס וכן הפנינג מתנפחים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן