הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-8 באפריל 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-8 באפריל 2015
“תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-8 באפריל 2015 | עיבוד צילום שולי סונגו”

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-2 עד ה-8 באפריל 20152015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
השבוע תתקרב השמש בשמיים אל הכוכב אוראנוס הנמצא אצלכם במזל כבר כמה שנים, ולכן זהו זמן מעולה להמשיך להרשות לעצמכם להשתחרר ממחויבויות מעיקות.

♥ ל- מזל החודש – טלה

♥ מזל טלה התאמה לבני מזלות אחרים

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב מרקורי הגיע לבקר במזל שלכם ואתו תגיע גם תקשורת יותר פתוחה ונעימה עם אנשים שאתם מכירים וכבר מזמן רציתם לשוחח איתם, אך מסיבות כלשהן לא הצלחתם ליישם זאת. השבוע תמצאו את הרעיונות המתאימים על מנת שתוכלו להגשים את מטרותיכם בדרך נעימה שלא תקומם עליכם את הקרובים עליכם לעומת פעמים אחרות שהוצגתם כחסרי יכולת לעמוד בדחיית סיפוקים.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מארס הגיע השבוע לבקר במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ויביא לכם יכולת עשייה אינטנסיבית ויעילה בצורה שכזו שלקראת החג היא אכן מאוד חיונית להוצאת התוכניות שלכם לפועל. גם הכוכב וונוס המקושר עם המזל שלכם נמצא כרגע אצלכם במשך כל החודש הקרוב ומובטח לכם כי התוכניות שלכם ייצאו לפועל בהצלחה יתרה וכולם יפרגנו לכם על העשייה שלכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב מארס שמביא איתו הרבה עשייה יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית תת המודע שלכם, כך שנראה שלא מומלץ לכם לנסות לעורר פעילויות חיצוניות אלא יותר להתרכז בבדיקה אישית ופנימית לברר כיצד אתם רוצים לארגן את חייכם ומהן הדרכים הנכונות לשם לפעול לשם כך. מומלץ לכם לנסות ולהבין את המניעים של הקרובים לכם, כדי לוודא שאתם מתואמים איתם מבחינה מעשית.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ בשבוע הקרוב הכוכב מרקורי יימצא בבית הקריירה שלכם ויביא אתו שיחות רבות בנושא העבודה שלכם. מאחר והזווית שיוצר הכוכב עם השמש שלכם הינה מעיקה , ייתכן שיהיו דיבורים שלא תמיד ינעמו לכם ובעיקר כאלה שתרגישו שמבקרים אתכם במקום לפרגן לכם. הקשיבו לחברים קרובים שבאים לעזור לכם ורוצים בטובתכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שיותר טובה לכם לפיתוח הקשרים הנכונים לכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב וונוס המקושר עם כסף ואסתטיקה נמצא אצלכם במשך כל החודש הקרוב בבית הקריירה. עובדה זו מלמדת על כך שאתם יכולים בפרק זמן זה להתפרנס מהיכולת שלכם לעסוק באומנות לסוגיה השונים וגם מיחסי אנוש טובים שיכולים לעזור לכם לשווק את עצמכם ולהתפרנס היטב. מאחר והכוכב יופיטר המביא אתו שפע, עדיין בנסיגה במזל שלכם, הרי שהשפע הממשי עדיין לא מורגש אך הוא בדרך.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב יופיטר מביא לכם שפע של מחשבות ותובנות בתקופה זו בגלל ביקורו של הכוכב בבית תת המודע שלכם ובעיקר בגלל היכולת שלו בתקופה זו לגרום לכם לראות דברים בצורה עמוקה ומרשימה. אתם צודקים בדעותיכם ובתחושותיכם והתובנות יורדות אצלכם מהר בתקופה זו. ייתכן ותרצו לשתף את הקרובים לכם בכל מחשבותיכם, אך לא בטוח שהם ישמחו על כך.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זוהי תקופה שבה אתם קרובים לעשות את חשבונות הנפש הפנימיים שלכם על מנת שתוכלו להמשיך בדרך שבה החלטתם ללכת. ייתכן ותמצאו את עצמכם אומרים דברים שבזמנים אחרים לא היה עולה על דעתכם לשתף את האחרים, אך נראה שהפעם אתם יודעים שאי אפשר יותר לשאת מצבים שאינם לרוחכם ולכן חשוב שתאמרו את דעתכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב וונוס נמצא במזל המולי לכם הוא מזל שור וגם בבית הזוגיות שלכם כך שנראה שיהיו מצבים בהם תרגישו מאוד רצויים ואהובים על ידי בני/בנות זוגכם. חשוב מאוד שתעשו תאום ציפיות עם הקרובים לכם, כיוון שאתם מזל שמאוד חשוב לכם ובצדק להיות הראשונים בכל מערכת, ובמידה ולא תחושו כך מוטב לכם להגיד את דעתכם. כמו כן, זה הזמן להשקיע בעבודה כיוון שהיא עדיין חסרת יציבות עבורכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב סטורן נמצא במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות לעיתים כנגד רצונכם. אתם מזל שמאוד אוהב את החופש שלכם ולכן עובדה זו מעיקה עליכם מאוד בכל פעם שאתם רוצים לפרוץ קדימה והחוצה, אך איכשהו מרגישים עצורים ולא מצליחים לבטא תחושותיכם. נושאי יצירה וילדים הם התחומים המשמעותיים שבהם אתם עוסקים ולכן מרבית השינויים יגיעו ממקום זה, על מנת שתשנו את תפיסותיכם האישיות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש תהיו עסוקים עם המשפחה הגרעינית שלכם ועם כל המשתמע והמתבקש מהקרבה היתרה שאתם חשים זה לזה. ייתכן וזה הזמן שפעמים רבות תרגישו שאתם משקיעים יתר על המידה ולא תמיד מתוגמלים בהתאם למה שהייתם מצפים. מוטב שתדעו שכל ההתנהלות שמתרחשת סביבכם היא התוצאה הישירה של הבחירות שלכם וכיצד אתם מעבירים את המסרים לאחרים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בסביבתכם האישית ויש לכם שאיפה לשנות ולהתרחב במקום הפרטי שלכם על מנת שתוכלו להרגיש מאושרים. יש לכם צורך עז לעשות שינוי מאוד משמעותי בצורת החיים שלכם ואכן אתם צודקים והשעה כשרה לכך. ייתכן ובמהלך החודש הקרוב תאלצו להחליט החלטות משמעותיות שנוגעות לכם ולעתידכם, אך אין ספק שתצליחו בכך.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם כרגע כיוון שאתם נמצאים בתקופה שבה ההכנסות שלכם גבוהות מתמיד ואין לכם רצון להמשיך בכך כיוון שאתם חוששים שתיתקעו מבחינה כספית ולא יהיה מי שיעזור לכם או יהיה לכם גב להמשך עיסוקכם. עדיין אתם מצויים בתקופה שהיא חסרת יציבות עבורכם מבחינה אישית, כיוון שכל פעם יש לכם הוצאות חדשות שלא צפיתם אותן מראש.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן