כסף מדבר

רשות המסים: רק 6% מהעסקים בשרון, שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין

0
0

רשות המסים, ערכה מבצע ביקורת באזור השרון (כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון ו-רמת השרון), כחלק מפעילות נרחבת שלה כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, מר משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר פעילות האכיפה ולשפר כושר ההרתעה, בין היתר ע”י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.
רשות המסים: רק 6% מהעסקים בשרון, שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין
רשות המסים: רק 6% מהעסקים בשרון, שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין

רשות המסים, ביצעה ביקורת ספרים באזור השרון (כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון ו-רמת השרון), בעסקים בתחום המסחר, מתן שירותים ותעשייה. במסגרת המבצע אשר בדק את רמת הציות לחובת רישום הכנסות כדין, התקיימו 227 ביקורות, מן הביקורות שהתבצעו, עולה, כי רק 6% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עובדי יחידת ניהול ספרים של רשות המסים, מרחבי הארץ, שערכו בשבוע שעבר, את הביקורות מדווחים, כי אצל “בונה תפריטים ממוחשבים” לעסקים ולמסעדות, נמצאו צ’קים לא רשומים בסך 11,000 ₪, הוא הסביר למבקרים, כי הלקוח ביקש ממנו לא להפקיד אותם, כי… אין להם כיסוי.

במקרה אחרים לדוגמא; התברר בבדיקה שנערכה אצל טכנאי שיניים מהעיר כפר סבא, נמצאו 10,000 ₪ במזומן, ללא רישום בספרים.

אדריכל מן העיר כפר סבא לא רשם בספרי העסק צ’ק שקיבל בסך 10,000 ₪ ולא הוצאו בגינו חשבונית מס וקבלה.

אצל עורך דין, אליו הגיעו המבקרים נמצאו צ’קים בסך 11,000 ₪ בעבור שכר טרחה שלא נרשמו בספרים.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס ו’הון שחור’ ובמסגרת הנחיית מנהל רשות המסים, מר משה אשר, אל המשרדים האזוריים של רשות המסים, כי יש להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע”י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי ו’גביית מס אמת’ ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן