הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 במרס 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 במרס 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 במרס 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-13 עד ה-19 במרס 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
כוכב התקשורת, מרקורי עומד להיכנס אל המזל שלכם וייתן לכם את האפשרות להביע במילים את תכניותיכם העתידיות ולשתף בהם גם את האחרים בחייכם.

♥ ל- מזל החודש – דגים

♥ מזל דגים התאמה לבני מזלות אחרים

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מזל טוב לכם ילידי יום ההולדת. אתם אכן חוגגים עכשיו ומעדיפים לעשות זאת עם המשפחה הקרובה שלכם שממלאה לכם את הצורך בתחושת יחד. מבחינה כספית נראה שלעיתים אתם שוכחים מה נכון לכם לעשות והצורך שלכם להוציא כספים על אחרים די מטריד אתכם כיוון שבדרך הזו אתם יכולים למצוא עצמכם חסרי יכולת לפנק את עצמכם בדברים שמאוד הייתם רוצים לעשות זאת.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ אתם נהנים מהשפעת הכוכב מארס שמבקר במזל שלכם ונותן לכם כוח פיזי משמעותי על מנת ליצור ולקיים תכניות שכבר מזמן חפצתם בהם והנה עכשיו דברים מתחילים לצאת לפועל. ייתכן גם שאנרגיה זו מגיעה ביחד עם חוסר מנוחה פנימי מאוד קיצוני ואתם חייבים גם לחשוב על עוד דרך שתעזור לכם לנטרל את התסכולים הפנימיים ושלא תחזור אליכם כאנרגיה שתפגע בכם .

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ מעבר כוכבים אישיים כמו מארס וונוס שהם מצדם מביאים צורך לעשייה ולחברה , בבית תת ההכרה שלכם גורם לכך שנראה שאין לכם יכולת בשלב הזה לממש את תכניותיכם ואפילו ייתכן שאתם די מרגישים לבד ולא יכולים לשתף גם חברים קרובים בתכניותיכם. זה בדיוק הזמן הנכון להאט ולשאול את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך ולתכנן את עתידכם ולפעול בצורה איטית ומחושבת.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ נראה שהמאמצים שלכם ליצור לעצמכם חברים חדשים דרך סגנון חיים חדש אכן נושאים פרי ופתחתם לעצמכם דרך חיים חדשה, אשר מבחינתכם כרגע היא הנכונה לכם. זה הזמן לנסות ולהרחיב את המעגל החברתי בחייכם ולדאוג לכך שלא תרחיקו מעליכם את האנשים שכבר אינכם חושבים כמוהם, וזאת מאחר שלמעשה אינכם יודעים כיצד החיים יכולים להתפתח ובאיזה מצב תאלצו לעמוד בהמשך חייכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינה מקצועית כיוון שמרבית הכוכבים שלכם נמצאים עכשיו בבית הקריירה, עובדה שיכולה לגרום לשדרוג המצב האישי שלכם בתוך המערכת המקצועית והקריירה שלכם נמצאת בתנופה. היזהרו לא להיות אימפולסיביים במקומות שבהם אתם רוצים תשובה מידית, ואין ספק שהבשורות הטובות שלכם בתחומים אלה – בדרך.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ גם הכוכב יופיטר שהוא כוכב השפע נמצא במזל שלכם במצב נסיגה ולכן נראה שהדברים אצלכם מועצמים מאוד ותחומים רבים נמצאים אצלכם בחוסר איזון כתוצאה מכך. תהייה לכם יכולת בשבוע הקרוב להצליח ולקבל הערכה מאנשים קרובים ואף רחוקים שיעריכו מאוד את הכישרון שלכם . זה הזמן לחשוב על יצירתיות במובנים פרקטיים וכלכליים ולא רק כפתרון לנשמה.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב המקושר אתכם הוא מרקורי שאחראי על כל נושאי התקשורת תנועה וניידות נכנס אל המזל המולי לכם, הוא מזל דגים ולכן נראה שייתכנו רגעים של חילוקי דעות בגלל העובדה שאתם רגישים יותר מתמיד לדעות של אחרים עליכם ואינכם רוצים להרגיש שבגלל שאתם מנסים לעמוד על דעתכם, ייתכן ועובדה זו מקוממת עליכם את דעתם של אנשים קרובים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס נמצא במזל המולי לכם הוא טלה. מבחינתכם זהו בהחלט דבר מבורך כיוון שנראה שהחיים יכריחו אתכם לפעול ולא להישאר שאננים בשום תחום. ייתכן גם שתקבלו עזרה מאנשים שונים בסביבת חייכם, עובדה שתעזור לכם כרגע לבלוט בתחומכם. היכולת שלכם להיות יצירתיים והאנרגיה שלכם תעזור לכם השבוע לטפח את המטרות האישיות שלכם ולהצליח.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ בית העבודה שלכם מופעל על ידי הכוכבים מארס וונוס ששניהם גם יחד אחראים על יחסים בין אישיים יפים בתחום הקריירה. השבוע הזה יהיה מתאים לחיזוק היחסים שלכם על רקע אישי, ומומלץ לכם ליצור דינאמיקה של יחסים עם אלה הקרובים לכם בעבודה שיחושו גם בכישרונות שלכם ויחפצו להיות קשורים אתכם בקשרי עבודה אישיים ולפתח אתכם חברויות חדשות.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב סטורן הנמצא עכשיו במזל שלכם גורם לכם להבין שאתם צריכים לקחת אחריות חדשה על חייכם ובהחלט ייתכן שאלה בדיוק הנושאים שניסיתם להימנע מכם במשך תקופה מאוד ארוכה עד עכשיו. ואולם הפעם אין לכם ברירה, זה בדיוק הזמן שבו אתם חייבים לחשוב כיצד אתם פועלים להמשך הדרך עם התובנות שיש לכם עד עכשיו על מנת שתוכלו לבנות לעצמכם חיים חדשים וטובים יותר.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ התקופה שאתם עוברים משמעותית במיוחד בגלל העובדה שאתם מושפעים משילוב כוכבים מאוד מאתגרים שגורמים לכם לשנות את חייכם ואף להבין שאתם חייבים לעשות מהפך כלשהו על מנת לצאת מהמעגלים שאתם נמצאים בהם עד עכשיו. תנו לאנשים אחרים לסייע לכם ובקשו עזרה בכל מקום שאתם יכולים. תלמדו לגלות שאנשים מבקשים לעזור לכם וטובתכם חשובה להם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ השמש בשמיים נמצאת בבית הכספים שלכם עובדה שמלמדת על כך שזה בדיוק הזמן לארגן מחדש את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולא לסמוך על אף אחד שיעזור לכם בכך. זוהי לגמרי צריכה להיות המטרה האישית שלכם, על מנת שתוכלו לצאת מהסבך שהייתם שרויים בו עד לאחרונה. אתם יכולים לקבל עזרה מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם לנווט את תוכניותיכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן