רדיו | טלוויזיה

סדרת הדרמה “בית המשאלות” של ’הערוץ הראשון’ תזכה לעיבוד על ידי רשת HBO

0
0

על תיווך העסקה חתומים השחקנית שירלי ברנר ובעלה המפיק ברוס רובינשטיין, שכיכבו בשנה שעברה בעונה הראשונה של “מחוברים פלוס” ב’הוט’, וישמשו גם הם מפיקים בסדרה האמריקנית יחד עם “הערוץ הראשון” והבמאי חיים בוזגלו, שישמש כיועץ לגרסה האמריקאית של סדרת הדרמה “בית המשאלות” עובדים בימים אלה על פיילוט.
סדרת הדרמה
סדרת הדרמה “בית המשאלות” של ’הערוץ הראשון’ תזכה לעיבוד על ידי רשת HBO

שבחים ל’הערוץ הראשון’ בעקבות הודעת רשת הכבלים האמריקנית המובילה (Home Box Office (HBO, כי רכשה את הפורמט לסדרת הדרמה “בית המשאלות” בת 25 פרקים אשר שודרה בשנת 2013 ב”ערוץ הראשון” של הבמאי והתסריטאי המוערך חיים בוזגלו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

HBO היא רשת טלוויזיה אמריקאית המשדרת בכבלים ותכניה משודרים בלמעלה מ-150 מדינות. HBO, מפיקה סרטי קולנוע באורך מלא, סרטי טלוויזיה וסדרות מקוריות. בין הסדרות הפופולריות של הרשת, נכללות; “סקס והעיר הגדולה”, “עמוק באדמה”, “הסופרנוס”, “דם אמיתי”, “תרגיע”, “אוז”, “הפמליה”, “הסמויה”, “דדווד”, “בטיפול”, “אימפריית הפשע”, ו’משחקי הכס’. רשת HBO, ידועה בכך שהיא מציגה תוכניות בוגרות ונועזות יותר משאר הרשתות, כמו רשתות הכבלים Showtime ו-FX.

הפורמט לסדרה “בית המשאלות” נרכש להפקה על ידי אולפני ’CBS’ בארה”ב, ונמצא כעת בשלבי פיתוח לשידור ב-HBO, ענקית הטלוויזיה. על העיבוד האמריקני, יהיו חתומים המפיק דאג אלין, היוצר של הסדרה הפופולארית “הפמליה” של HBO יחד עם השותף העסקי שלו ג’ים לפקוביץ’ וכן המפיקה טרי ויינברג (שהביאה לארה”ב את הפורמטים של “המשרד” ו”בטי המכוערת”).

על תיווך העסקה חתומים השחקנית שירלי ברנר ובעלה המפיק ברוס רובינשטיין, שכיכבו בשנה שעברה בעונה הראשונה של “מחוברים פלוס” ב’הוט’, וישמשו גם הם מפיקים בסדרה האמריקנית יחד עם במאי הקולנוע, במאי הטלוויזיה והתסריטאי הישראלי חיים בוזגלו.

משתתפי סדרת הדרמה ’בית המשאלות’ ששודרה בהערוץ הראשון, תעובד לעיבוד אמריקאי ע”י רשת הכבלים האמריקנית HBO | עיבוד צילום: שולי סונגו

כזכור HBO, גם הפיקה בשנים 2008-2010 את העיבוד האמריקני לסדרה “בטיפול” שנקרא; “In Treatment”. מי שהופקד על העיבוד האמריקני של “בית המשאלות” הוא התסריטאי וויליאם מריט ג’ונסון, שכתב גם עבור “In Treatment” וזכה בפרס ה”אמי” על סרט הטלוויזיה “טמפל גרנדין” בכיכובה של שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון האמריקאית קלייר דיינס (Claire Catherine Danes) משנת 2010.

“בית המשאלות” של חיים בוזגלו, אותה יצר, כתב וביים בהפקת חברת “לילה הפקות” של המפיק איתי תמיר, עלתה לשידור ב”ערוץ הראשון” לפני שנתיים.

במרכז העלילה, דמותו של פסיכיאטר אשר מגשים את הפנטזיות של מטופלים מתחלפים בכל פרק, זאת באמצעות שחקנים הנמצאים במתחם תחנת רכבת נטושה.

הבמאי בוזגלו, בעל בית ספר לתסריטאות ולמשחק בקולנוע ובטלוויזיה בשם; “חיים בוזגלו WORK SHOP”, אמר עם היוודע הבורה בהתרגשות, כי; “הבוקר, בני הקטן שהיה שחקן ב”בית המשאלות”, שאל אותי מי יהיה השחקן האמריקאי שיגלם את תפקידו בסדרה בארה”ב, שאלתו ריגשה אותי מאד. רק לדמיין את הסדרה קורית שם והציפייה הגדולה לקבל את התוצאה והפרשנות האמריקאית”.

האחראי על הפקת הסדרה מטעם הערוץ הראשון המפיק ששי אפרתי, מוסיף ואומר, כי; “זה פורמט מעניין ומרתק, לא היה לי ספק שרשתות מובילות בעולם ירכשו זכויות לפורמט זה. אני שמח, כי ל’ערוץ הראשון’ הייתה הזכות לשדר את הסדרה בישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן