הבחירות לכנסת ה-20

תיכון חדרה, שומר אמונים למועמד רשימת ’כולנו’ משה כחלון שגדל בשכ’ גבעת אולגה

0
0

במדגם הבחירות שנערך בקרב בוגרי בית הספר קיבלה “כולנו” של בן העיר, 29.5 אחוזים מהקולות. הליכוד במקום השני, המחנה הציוני במקום השלישי ◄ מפלגת ’עלה ירוק’ זכתה ב-5% מהקולות והיא הקדימה את ’מרצ’ שסוגרת את הרשימה עם 4% בלבד.
תיכון חדרה, שומר אמונים למועמד רשימת ’כולנו’ משה כחלון שגדל בשכ’ גבעת אולגה
תיכון חדרה, שומר אמונים למועמד רשימת ’כולנו’ משה כחלון שגדל בשכ’ גבעת אולגה

מועמד רשימת ’כולנו’ מר משה כחלון, יכול להיות רגוע בכל הנוגע לעיר חדרה. בהנחה שהבחירות שהתקיימו ב’תיכון חדרה’ מהוות מדגם מייצג למה שיקרה בקלפיות האמת ב-17 בחודש, צפוי לגרוף את מירב קולות הבוחרים בבחירות לכנסת ה-20.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כ-600 תלמידי השמינית והשביעית של תיכון חדרה השתתפו במדגם הבחירות של בית הספר, שנערך לאחר שבתיכון התקיים פאנל בחירות בהשתתפות נציגי המפלגות.

29.5 אחוזים מהקולות, הלכו ל’מפלגת כולנו’ של משה כחלון, אשר נולד, גדל והתחנך בשכונת גבעת אולגה שבעיר חדרה, כבן למשפחה בת שבעה ילדים, להורים יהודה ומיסה כחלון שעלו ארצה מהעיר טריפולי שבלוּב.

כחלון, כאמור כבש את המקום הראשון. למקום השני במדגם של תיכון חדרה, הגיע ’הליכוד’ עם 14 אחוזים מהקולות. המקום השלישי, נתפס על ידי ’המחנה הציוני’ שגרף 12.5 אחוזים מהקולות ובמרחק של חצי אחוז בודד במקום הרביעי רשימתו של מר אביגדור ליברמן מרשימת ’ישראל ביתנו’.

’הבית היהודי’ של מר נפתלי בנט, התברג למקום החמישי עם 11.5 אחוזים מקולות התלמידים ו”האח” של בנט, מר יאיר לפיד ומפלגתו ’יש עתיד’, נדחק אל המקום השישי עם 9.5 אחוזים מהקולות.

הפתעה אחת נרשמה בכל זאת בקלפי, כאשר מפלגת ’עלה ירוק’ זכתה ב-5 אחוזים מהקולות והיא הקדימה את ’מרצ’ שסוגרת את הרשימה עם 4 אחוזים בלבד. המפלגות הערביות והדתיות, קיבלו קולות בודדים ולא הצליחו לעבור את אחוז החסימה שנקבע בבית הספר ועמד על 3.5 אחוזים מהקולות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן