מינויים במשק

סייסנס – (SiSense (Big Data Analytics מינתה את אמיר אורעד כמנכ״ל החברה

0
0

החברה המובילה בפתרונות Big Data Analytics ממנה מנכ״ל מוביל בתעשייה בניסיון לסייע לענות על הביקוש הגובר והאצת המומנטום הגלובלי ◄ אורעד; ״אני מאוד נרגש להתמנות כמנכ״ל החדש של סייסנס ולהוביל את הצוות המנצח של החברה… סייסנס היא חברת חדשנית ומצליחה עם אנשים נהדרים, טכנולוגיה חדשנית, ובסיס לקוחות נאמן הגדל במהירות…”.
סייסנס - (SiSense (Big Data Analytics מינתה את אמיר אורעד כמנכ״ל החברה
סייסנס (Big Data Analytics) מינתה את אמיר אורעד כמנכ״ל החברה

סייסנס (Sisense), הודיעה הערב (יום ד’, ו’ באדר תשע”ה), כי בעקבות השנה הרביעית של צמיחה רצופה, ובכדי לענות על הביקוש העולה ברחבי בעולם, ממנה חבר המנהלים את מר אמיר אורעד, המתגורר בעיר ניו יורק ובעבר מנכ״ל נייס-אקטימייז וחבר בהנהלת נייס, כמנהל הכללי של החברה. אמיר יורש את עמית בנדוב שהוביל את החברה עד כה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כחברה מובילה בניתוח בסיסי נתונים גדולים (Big Data Analytics) סייסנס, שילשה את הכנסותיה זו השנה הרביעית ברציפות. לאחרונה, גייסה החברה 30 מיליון דולר והשיגה מספר שיא של לקוחות במעל ל-50 מדינות. החברה ממשיכה להשקיע ולגדול במטה בניו יורק כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית. מר אורעד, המתגורר בניו יורק, יתבסס על המומנטום הזה ויתמקד בביצועים העסקיים ובאסטרטגית הצמיחה, תוך המשך השקעה בחדשנות הטכנולוגית שעזרה לחברה להפוך למובילת שוק.

מר אורעד, מנכ״ל מצליח, יזם ומוביל דעה בתחום ה-Big Data Analytics, שימש עד לאחרונה כמנכ״ל נייס אקטימיז, עסק מוביל בתחום מניעת הונאות פיננסיות מ’קבוצת נייס’. בתקופת כהונתו החברה גדלה פי 6 והגיעה בשנת 2014 לכ-200 מיליון דולר הכנסות. מוקדם יותר היה אחד היזמים וסמנכ״ל השיווק והמוצר של חברת סאיוטה, שנרכשה ע״י RSA Security שם שימש לאחר הרכישה כסמנכ״ל שיווק. את עשור הראשון בקריירה השקיע מר אורעד בפיתוח טכנולוגיה והובלת צוותי מחקר ופיתוח רובם ב’חיל המודיעין’. הוא בעל תואר בתוכנה וניהול (B.Sc.) מ-אוניברסיטת תל אביב ו- MBA מ-אוניברסיטת קולומביה.

למר אמיר, יש רקורד חזק של הגדלת חברות ושינוי שווקים, והוא היה כוח מרכזי בהצלחה של מספר חברות משמעותיות. לאורך כל הקריירה שלו, הוא הוכיח יכולת משמעותית בהובלת ארגונים, כולל צוותים עסקיים וצוותי מוצר טכנולוגים, והחדרת חדשנות לשווקים״ – אמר מר רנדי גליין, חבר מועצת המנהלים ומנהל DFJ GROWTH, שלאחרונה הובילה השקעה של 30 מיליון דולר ב-סייסנס ורשומה על השקעה בחברות דוגמת Tesla, BOX, TWITTER ו-Yammer. מר. גליין, המשיך, ״אני סמוך ובטוח שאמיר הוא האדם הנכון להוביל את סייסנס לשלב הבא של צמיחה גלובלית״.

״אני מאוד נרגש להתמנות כמנכ״ל החדש של סייסנס ולהוביל את הצוות המנצח של החברה״ – אמר אורעד; ״חברת סייסנס היא חברת חדשנית ומצליחה עם אנשים נהדרים, טכנולוגיה חדשנית, ובסיס לקוחות נאמן הגדל במהירות. אני מאמין גדול בהזדמנות המשמעותית שנוצרת על ידי זמינות המידע הרב והמורכב בעולם, ובאיך חברות שינצלו מידע זה יכולות לפתח ערך רב באמצעות הטכנולוגיה של סייסנס״.

״יחד עם הצמיחה המתמשכת של החברה הן בלקוחות והן בעובדים, זו הוכחה נוספת למחויבותה של החברה להתרחבות ונוכחות גלובלית״ אמר מר עמית בנדוב; ״אני בטוח שעם ניסיונו והישגיו המוכחים של אמיר, יכולותיו הניהוליות וניסיונו בשוק הוא יגדל צוות ברמה עולמית וימשיך את צמיחתה המהירה של סייסנס״.

מר אלדד פרקש, ממייסדי החברה וסמנכ״ל הטכנולוגיות, הוסיף; ״אמיר הוא האדם הנכון להוביל את צוות סייסנס עם הניסיון המוכח והייחודי שלו המשלב את מימד הטכנולוגיה והצד העסקי. אני מצפה לעבוד עם אמיר ושאר הצוות”.

מר גליין, המשיך ״בשם הדירקטוריון, אני רוצה להודות לעמית בנדוב על הצמיחה האדירה תחת הנהגתו. במהלך תקופתו גדלה החברה באופן משמעותי בהכנסות, אנשים והכרה של השוק במוצר. אני מאחלים לעמית ואמיר הצלחה רבה בדרכם החדשה״.

▼ אודות סייסנס

סייסנס מאפשרת לעסקים ללא רקע טכנולוגי לבצע בקלות צירוף, ניתוח והמחשה חזותית של מידע בהיקפים הולכים וגדלים ממספר של מקורות מידע מובנים ובלתי מובנים, בעזרת הטכנולוגיות הייחודיות שלה In-Chip™ ו- ElastiCube ™.

סייסנס מספקת ביצועים, גמישות וערך שאין להם אח ורע. עם מאות לקוחות ב-49 מדינות, כולל מותגים עולמיים, כמו; Target ו-Samsung, סייסנס, הוכתרה לאחרונה כ”Deloitte Fast 50 Israel Rising Star”.

המוצר שלה זכה בפרס “בחירת הקהל” בוועידת O’Reilly Strata ומנהל הטכנולוגיות הראשי שלה זכה בפרס הטכנולוגיה העולמי על המצאת ניתוח נתונים בשיטת In-Chip.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן