עיצוב הבית

בתקציב שיפוצי בית ראש הממשלה, אפשר היה לתקן כל הליקויים ואף יותר

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מר ערן סיב; "אני לא מבין איך הקומה שצולמה בסרטון נראית כמו שהיא נראית. להערכתי שיפוץ כללי יעלה כ-400,000 ₪" ◄ אלעד כהן, מחב’ מייקאובר; "ברור ששאלת משך זמן השיפוץ משמעותית יותר כשמדובר בבית ראש הממשלה. עם זאת גם בהתחשב בכל הפרמטרים שעשויים לגרום לעיכוב, בתוך שבועיים, לכל היותר, ניתן היה לשפץ את כל המקום מהיסוד".
0
0
ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים
ערן סיב

לקראת פרסום דו”ח מבקר המדינה היום (יום שלישי | כ”ח שבט התשע”ה), על הוצאות חריגות על קייטרינג, גינון וניקיון במעונות ראש הממשלה מר בנימין נתניהו והסערה סביב פרסום הפגמים הרבים בתחזוקת מעונם הרשמי ברחוב בלפור בעיר ירושלים של בני הזוג נתניהו, שחשף אתמול (ב’), יועץ העיצוב מושיק גלאמין, שהזדעזע בין היתר מאחת הדלתות בבית; ש”עברה אלף צביעות” ואבחן רטיבות בתקרה. “ראש הממשלה מקבל כאן אוויר ואורחים ובקטריות” – אומר יו”ר התאחדות קבלני השיפוצים, מר ערן סיב; “אם תקציב השיפוצים של בית ראש הממשלה, עמד על קרוב ל-500 אלף ₪ לשנה, אני לא מבין איך הקומה שצולמה בסרטון, נראית כמו שהיא נראית. להערכתי, שיפוץ כללי יעלה כ- 400,000 ₪”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר סיב, התייחס בראש ובראשונה ל’מטבח השירות’. לדבריו, יש להחליף את ארונות המטבח בבית ראש הממשלה, עלות משוערת ל-ארון מטבח ברמה גבוהה, תגיע לכדי כ-100,000 ₪.

ההחלפה לחלונות אלומיניום חדשים בכל הבית תעלה כ-150,000 ₪ והיא תתרום גם למראה הבית מבחוץ ומפנים וגם ל-איטום הבית ולהתייעלות אנרגטית.

גם דלתות הפנים בבית הן דלתות ישנות מאד, שהחלפתן עשויה להסתכם בכ-35,000 ₪. בבית נדרשות גם עבודות איטום, תיקון רטיבויות וכמובן צבע חדש, כך שהעלות הכוללת לשיפוץ תעמוד על כ- 400,000 ₪.

אמנם על פי דו”ח המבקר תקציב השיפוץ עמד על כ-400 אלף שקל בשנה אולם, גם בתקציב נמוך יותר יכול היה בית ראש הממשלה להגיע לתוצאה טובה.

◄ “בתוך שבועיים, לכל היותר, ניתן היה לשפץ את כל המקום מהיסוד…”

מר אלעד כהן, הבעלים של חברת מייקאובר (make over) המתמחה בשיפוץ, תכנון ועיצוב בתים, מסחר ומשרדים ומציעה חבילות שיפוץ מגוונות, מציין, כי; “בחבילת שיפוץ בשווי של 150 אלף שקל כולל מע”מ, יכולים ראש הממשלה ורעייתו לשכור את שירותיה של מעצבת פנים, להחליף לפחות ארבע דלתות פנימיות כולל משקופים, להתקין מזגן גדול בסלון ושני מזגנים קטנים בחדרים, להתקין ארונות מטבח פורמייקה לרבות שיש קיסר, לבצע חיפוי קרמיקה, להחליף כיור וברז, לבצע שיפוץ מלא של חדר האמבטיה לרבות חיפויי קרמיקה, לתקן את הקירות בחדרים לרבות שפכטל מלא וצביעה ולבסוף להחליף ריצוף בכל הבית”.

באשר ללוחות הזמנים, מוסיף מר כהן, כי; “ברור ש’שאלת משך זמן השיפוץ’ משמעותית יותר כשמדובר בבית ראש הממשלה. עם זאת גם בהתחשב בכל הפרמטרים שעשויים לגרום לעיכוב, בתוך שבועיים, לכל היותר, ניתן היה לשפץ את כל המקום מן היסוד”.

לסיום, התייחס מר כהן, אל הפרטים הישנים שהוצגו ב-בית ראש הממשלה, כמו החלונות או הדלתות וציין, כי; “בניגוד לדעתה של הגברת שרה נתניהו, אני דווקא ממליץ להשאיר בבית ראש הממשלה את הפריטים הישנים, שכן היום קיימת מגמה לעצב את הבית במראה וינטאג’ תוך שימוש בחלונות עתיקים ודלתות ישנות.

באמצעות חומרים ו’שיטות שיפוץ’ לצורך תיקון כל בלאי שקיים, ניתן להשיג מראה חדיש לפריטים אלו, אשר בסופו של דבר גם שווים הרבה מאוד כסף”. סיכם מר אלעד כהן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן