בנקים

בנק ישראל: אל”מ אבנר זיו, ימונה למנהל חטיבת טכנולוגיית המידע של הבנק המרכזי

0
0

בשנים האחרונות הנהיג אל”מ זיו, את מערך התוכנה הצה”לי בתחום המקצועי והיה חבר בפורום ההנהלה הבכירה של אגף התקשוב במטה הכללי ◄ נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג; “אני מודה לחברי ועדת האיתור על עבודתם המאומצת והמסורה. הניסיון הרב של אל”מ אבנר זיו בהובלת מערכות מחשוב גדולות בגוף כה משמעותי יהיה נכס עבור בנק ישראל…”.
בנק ישראל: אל
בנק ישראל: אל”מ אבנר זיו, ימונה למנהל חטיבת טכנולוגיית המידע של הבנק המרכזי

אל”מ אבנר זיו, המסיים בימים אלה קריירה צבאית ארוכה בת 28 שנים בהן ביצע שורה של תפקידים בכירים בתחום מערכות המידע והטכנולוגיה בצה”ל, ימונה לתפקיד מנהל חטיבת טכנולוגיית המידע של בנק ישראל, וחבר הנהלת הבנק המרכזי של מדינת ישראל – כך קבעה והודיעה היום (יום חמישי | כ”ג שבט התשע”ה),, נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אל”מ זיו, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות יתרה, אשר יפרוש מצה”ל בימים הקרובים ויוכל להיכנס לתפקידו באפריל 2015.

כזכור, הודיע בשלהי אוקטובר 2014, מנהל החטיבה לטכנולוגיית המידע בבנק ישראל מר דורון פלח על כוונתו לסיים תפקידו בבנק.

לאור הודעתו מינתה נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג ועדת איתור לאיוש תפקיד מנהל חטיבת טכנולוגיית המידע, בראשות מנכ”ל בנק ישראל מר חזי כאלו. החברים בוועדה, היו; הגב’ אסתר לבנון, מנכ”לית הבורסה לשעבר, והגב’ פנינה קרן, מנהלת חטיבת משאבי אנוש בבנק ישראל.

סגן הדובר של בנק ישראל מר אורי ברזני, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; “אל”מ אבנר זיו, הומלץ לתפקיד על ידי הוועדה לאחר שראיינה עשרות מועמדים. אל”מ זיו, הוביל בשנים האחרונות תכנית אב לחידוש מערכות המידע של צה”ל (ERP) וכן הקים קבוצת פיתוח למערכות לוחמה-מבוססת-רשת, אשר פיתחה יכולות מבצעיות שזכו להערכה רבה בצה”ל והיוו גורם משמעותי במערכות הצבאיות האחרונות”.

בשנים האחרונות הנהיג אל”מ זיו, את מערך התוכנה הצה”לי בתחום המקצועי, והיה חבר בפורום ההנהלה הבכירה של אגף התקשוב במטה הכללי. בשנת 2011, התמנה למפקד בית התוכנה למערכות ה-IT של צה”ל, ובשנת 2013, הקים את מצפ”ן – בית התוכנה המרכזי של צה”ל למערכות מבצעיות וניהוליות, אשר זכה לאחרונה ב’פרס הרמטכ”ל’ ליחידות טכנולוגיות מצטיינות.

תפקידיה של חטיבת טכנולוגיית המידע בבנק ישראל הם להפעיל את מערך המחשוב התומך ביעדי הבנק, ליישם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, ולייעץ להנהלת הבנק בתחום אסטרטגיית המחשוב.

נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג; “אני מודה לחברי ועדת האיתור על עבודתם המאומצת והמסורה. הניסיון הרב של אל”מ אבנר זיו בהובלת מערכות מחשוב גדולות בגוף כה משמעותי יהיה נכס עבור בנק ישראל, ואני מאחלת לו הצלחה בהובלת החטיבה לטכנולוגיית המידע בבנק ישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן