מינויים במגזר הציבורי

יפעת זמיר, מונתה לתפקיד מנכ”לית שקיפות בינ”ל ישראל

0
0

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה לשעבר יפעת זמיר, שימשה בתפקידים בכירים בתקשורת, באקדמיה ובניהול ארגונים מהמגזר השלישי לקידום מדיניות ושינוי חברתי. היא כיהנה במשך 5 שנים כמנכ”לית עמותת כ”ן – כוח נשים ◄ שקיפות בינ”ל ישראל, הינה עמותה רשומה כזרוע הישראלית של ארגון TI, הפועל לקידום שקיפות כחלק מהמאבק לצמצום השחיתות בחברה הישראלית.
יפעת זמיר, מונתה לתפקיד מנכ
יפעת זמיר, מונתה לתפקיד מנכ”לית שקיפות בינ”ל ישראל

העיתונאית ומנכ”לית עמותת כ”ן – כוח נשים לשעבר, יפעת זמיר, מונתה למנכ”לית עמותת ’שקיפות בינ”ל ישראל’. מינויה אושר על ידי יו”ר העמותה, השופט ומבקר המדינה (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס אשר קיבל את המלצת ועדת איתור בנושא. זמיר, החליפה את עו”ד גליה שגיא, אשר כיהנה בתפקיד ב- 7 השנים האחרונות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהודעה לעיתונות שפורסמה בסוף השבוע החולף, נמסר, כי העיתונאית ומגישת הטלוויזיה לשעבר יפעת זמיר, שימשה בתפקידים בכירים בתקשורת, באקדמיה ובניהול ארגונים מהמגזר השלישי לקידום מדיניות ושינוי חברתי. היא כיהנה במשך 5 שנים כמנכ”לית עמותת כ”ן כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל.

כמנכ”לית כ”ן, הפכה את הארגון לבולט בזירה המגדרית-אזרחית, וקידמה יוזמות רבות להגברת נוכחותן של נשים בזירה הציבורית.

בעברה שימשה העיתונאית זמיר, כעורכת ומגישה בשלושת ערוצי הטלוויזיה, ואף הייתה בצוות ההקמה של “חדשות ישראל”, חברת החדשות הראשונה של ערוץ 10.

זמיר גם יזמה וניהלה במשך עשור את פסטיבל ’אישה’ בתיאטרון חולון. העיתונאית זמיר, היא בעלת תואר ראשון במדע המדינה ובעלת תואר שני בספרות ובמגדר מטעם אוניברסיטת תל אביב, בוגרת קורס ניהול בלהב, ביה”ס למינהל עסקים באונ’ ת”א ובוגרת תוכנית מעוז לניהול ומנהיגות במגזר הציבורי.

עם כניסתה לתפקיד אמרה זמיר; “אני מודה למנכ”לית הפורשת, עו”ד גליה שגיא על תרומתה, וליו”ר כב’ השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס על האמון שנתן בי להוביל את העמותה הפועלת במרץ רב ובהצלחה לחיזוק ערכי היושרה הלאומית, כיבוד החוק, האתיקה, השקיפות וטוהר המידות.

האתגרים הניצבים בפנינו בנושא זה עוד רבים, ואפעל לרתום לפעילותנו מצטרפים חדשים ושותפים מהמגזר הציבורי והעסקי על מנת להציב את השקיפות והמאבק בנגע השחיתות הפושה בקרבנו כגורם מוביל בסדר היום הציבורי בישראל”. סיכמה העיתונאית ומגישת הטלוויזיה לשעבר הגב’ יפעת זמיר.

◄ שקיפות בינ”ל ישראל

עמותת “שקיפות בינ”ל-ישראל”, נוסדה בשנת 1999 ע”י פרופ’ דב יזרעאלי במטרה לקדם נורמות של אתיקה ושקיפות כחלק מהמאבק לצמצום השחיתות בחברה הישראלית.

העמותה הינה השלוחה הישראלית של ארגון שקיפות בינ”ל העולמי Transparency-International המוביל את המאבק נגד שחיתות בעולם.

במסגרת עבודתה העמותה פועלת בשיתוף המגזר העסקי, המגזר הציבורי והמגזר השלישי להנחלת נורמות של אתיקה ושקיפות ומפיקה דו”חות השוואתיים על מצב השחיתות בעולם בשיתוף הארגון העולמי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן