חדרה

חדרה: ראש העיר צביקה גנדלמן, הורה על ביטול חוק עזר לחדרה בשם ’חוק השצ”פים’

0
0

חוק השצ”פים, נועד להטיל על תושבי חדרה את עלויות הפיתוח של שטחים ציבוריים פתוחים ברחבי העיר, לממן את הוצאותיה בפיתוח תשתיות, כמו; גנים ציבוריים, שבילי הליכה, רחבות משחקים ועוד באמצעות גביית היטל שצ”פ בנוסף ל’היטל ההשבחה’ ◄ ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן: “לא אתן להכניס את היד לכיס של תושבי חדרה”.
חדרה: ראש העיר צביקה גנדלמן, הורה על ביטול חוק עזר לחדרה בשם ’חוק השצ
חדרה: ראש העיר צביקה גנדלמן, הורה על ביטול חוק עזר לחדרה בשם ’חוק השצ”פים’

ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן, פועל לביטול חוק עזר לחדרה ’חוק השצ”פים’ (שטחים ציבוריים פתוחים- על פי פקודת העיריות), אשר חוקק קודמו בתפקיד, מר חיים אביטן בשנת 2012, הביא להיטל שנועד, לממן את הוצאותיה של העירייה בפיתוח תשתיות כמו; גנים ציבוריים, שבילי הליכה, רחבות משחק וכדומה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חוק השצ”פים, נועד להטיל על תושבי חדרה את עלויות הפיתוח של שטחים ציבוריים פתוחים ברחבי העיר, לממן את הוצאותיה בפיתוח תשתיות, כמו; גנים ציבוריים, שבילי הליכה, רחבות משחקים ועוד באמצעות גביית היטל שצ”פ בנוסף ל’היטל ההשבחה’.

לאחרונה, פורסם החוק ב’רשומות’ ונכנס לתוקף, כך שניתן היה אם עיריית חדרה הייתה מעוניינת בכך להתחיל ביישומו מיד על פי פקודת העיריות.

ראש העיר חדרה מר גנדלמן, עמד על ההשלכות של יישום החוק על כיסי התושבים, והורה לבחון את הנתונים מחדש. כאשר גילה שמדובר בגזרה שהייתה עלולה לחייב את התושבים בהיטלים שעשויים להגיע לאלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים, הנחה גנדלמן את הצוות המקצועי של העירייה, לפעול לביטול החוק.

לצורך ביטול ’חוק השצ”פים’ יביא ראש העיר מר צביקה גנדלמן לאישור בישיבת מועצת העיר חדרה הקרובה, הצעת חוק ל’ביטול היטל השצ”פים’, וכן לבחון מחדש את החוק, מאחר שהתגלו בו כשלים.

במקביל לביטול החוק, שניכרת בו היעדרות השייכות הנדרשת שבבסיס חיוב היטלים, הורה ראש העיר חדרה לצוות המקצועי, להכין הצעת חוק חדשה.

גורם בכיר בעיריית חדרה, הוסיף לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “המדובר ב’חוק שערורייתי’ שהיה אמור לפגוע בכל תושב בעיר חדרה בסכומים אדירים.

ראש העיר מר גנדלמן, הבין מיד, כי מדובר בפגיעה ישירה בכיס התושבים והורה לעצור את כל ההליכים. מר גנדלמן, אמר לצוות המקצועי של העירייה, בין היתר, כי; “לא אתן להכניס את היד לכיס של תושבי חדרה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן