כסף מדבר

ארגון פעמונים: אחד מכל שלושה ישראלים, לקח הלוואה בשנה האחרונה

0
0

אוריאל לדרברג, מנכ”ל ארגון פעמונים; ההלוואה, הפכה ל’מכת מדינה”; תשדירים, פרסומות ומסרונים הקוראים לנו לשעבד את העתיד בשביל ההווה. הרעיון של נטילת הלוואה שגוי ומכניס את הלווה למעגל אינסופי של חובות”.
ארגון פעמונים: אחד מכל שלושה ישראלים, לקח הלוואה בשנה האחרונה
ארגון פעמונים: אחד מכל שלושה ישראלים, לקח הלוואה בשנה האחרונה

ה’מינוס’ ו’תעשיית ההלוואות’, הפכו ל”מכת מדינה”. ארגון פעמונים, ארגון חברתי ללא כוונת רווח, הפועל בקרב החברה האזרחית בכל ארץ ישראל ,למען נטילת אחריות אישית, וממליץ להימנע מכניסה למעגל החובות, יוצא בימים אלה בסדרת רשת מאוירת העוסקת בהחלטות המשפחתיות הנוגעות להתנהלות כלכלית. הסרטון הראשון עוסק ב’הלוואות’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוברת ארגון פעמונים, הגב’ רקפת וינטרוב, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; סקר של “כלים שלובים” בינואר 2015, עבור ’ארגון פעמונים’ בו השתתפו 500 משיבים, מעלה, כי שליש מן הישראלים, דווחו על נטילת הלוואה בשנה האחרונה. כאשר למעלה ממחצית מהנוטלים הלוואה, קיבלו את ההצעה מהבנק בו הם מנהלים את חשבונם.

ע”פ הסקר, הבנק, הוא עדיין המקום הראשון (75%) ממנו לוקחים את ההלוואה. 8% מקרב הנסקרים, אמרו שלקחו מתאגידי עזר בנקאיים (חברות ביטוח ו-אשראי) ו- 7% ממקום העבודה.

“סגירת המינוס” בבנק, היא הסיבה המובילה ללקיחת הלוואה (38%) ואחריה רכישת דירה וקניית רכב (כ-18%).

מנכ”ל ארגון פעמונים מר אוריאל לדרברג; “ההלוואה הפכה ל”מכת מדינה”. תשדירים, פרסומות ומסרונים, הקוראים לנו לשעבד את העתיד בשביל ההווה. הרעיון של נטילת הלוואה שגוי ומכניס את הלווה למעגל אינסופי של חובות”.

“אנחנו נפגשים עם מציאות זאת יום יום בפעילותנו ונתקלים במשפחות שלקחו הלוואות לשם כיסוי החובות. התנהלות במינוס כדרך חיים, מלמד על התנהלות כלכלית בלתי מאוזנת. ראה סרטון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן