חדשות בריאות

אות אומ”ץ ל’הצל ליבו של ילד’ פרויקט ניתוחי הלב לילדים ב’מרכז הרפואי וולפסון’

0
0

פרויקט הומניטארי בינלאומי “הצל ליבו של ילד” החוגג 20 שנים להיווסדו, הביא עד כה להצלת חייהם של מעל 3,500 ילדים מ- 48 מדינות מתפתחות ◄ ד”ר יצחק ברלוביץ, מנהל ’וולפסון’ ועו”ד מירה בורנשטיין, חברת הוועד המנהל של העמותה, עלו לבמה, כדי לקבל את ’אות אומ”ץ’.
אות אומ
אות אומ”ץ ל’הצל ליבו של ילד’ פרויקט ניתוחי הלב לילדים ב’מרכז הרפואי וולפסון’

פרויקט “הצל לבו של ילד” במרכז הרפואי ’וולפסון’ בעיר חולון, זכה אמש (יום שלישי | י”ד שבט התשע”ה) ב’אות אומ”ץ’ כהוקרה והערכה על פעילותו למען קידומן וטיפוחן של אוכלוסיות חלשות ומעוטות יכולת. את האות, קיבלו בשם הפרויקט מנהל המרכז הרפואי ’וולפסון’ ד”ר יצחק ברלוביץ, וחברת הוועד המנהל של העמותה, עו”ד מירה בורנשטיין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אורחים רבים הגיעו כדי לקחת חלק בערב החגיגי, ביניהם יו”ר עמותת ’הצל לבו של ילד’ מר יורם כהן, חברי הוועד המנהל של העמותה, חברי הנהלת המרכז הרפואי וולפסון, הצוות הרפואי של בית החולים ומתנדבי העמותה.

לפני תחילת הטקס אמר כהן, כי: “הפרויקט מבליט את פניה היפות של מדינת ישראל תוך שהוא מקיים את אמרת חז”ל; “כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו”.

רגע לפני קבלת האות, אמר ד”ר ברלוביץ; “אני גאה להיות שותף באחד מן המפעלים האנושיים האוניברסאליים ביותר בישראל, אם לא בעולם כולו”.

דוברת וממונה על ההסברה המרכז הרפואי ’וולפסון’ בעיר חולון, הגב’ מיכל ויינשל שיינמן, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; אומ”ץ, הינה תנועה ישראלית המשלבת פעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות ו-ארגוני נכים ונפגעים.

אות אומ”ץ, המוענק אחת לשנה בטקס חגיגי, מציין את הערכה כלפי פעילויות בתחום של חשיפת עוולות, חקיקה ואכיפת החוק, חזון ואמונה וכן קידום וטיפוח אוכלוסיות חלשות ו-מעוטות יכולת.

מימין: דר’ יצחק ברלוביץ ועו”ד מירה בורנשטיין בקהל מאחור שר הבריאות לשעבר צחי הנגבי

“הצל לבו של ילד” הינו פרויקט הומניטארי בינלאומי שבסיסו במרכז הרפואי ’וולפסון’ בעיר חולון, המאפשר ניתוחי לב מצילי חיים ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות, ללא הבדלי גזע, דת, לאום, מגדר או מצב כלכלי.

מטרתה של עמותת “הצל לבו של ילד” היא לשפר את איכות הטיפול ב’ילדים חולי לב’ ממדינות מתפתחות וליצור מרכזי טיפול מיומנים במדינות אלו.

עד היום, טיפלה העמותה, החוגגת השנה 20 שנים לפעילותה, ביותר מ-3,500 ילדים מ-48 מדינות מתפתחות והכשירה למעלה מ-100 אנשי צוות ממדינות אלו, אשר טיפלו בילדים רבים נוספים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן