צער בעלי חיים

תנו לחיות לחיות: 25 לברדורים, רועים גרמנים ו- גולדן רטריבר עדיין מחפשים בית מאמץ

0
0

כמחצית מן הכלבים אשר הוחזקו עד אז בתנאי החזקה מחפירים, כבר יצאו אל האור ומצאו בית חם אולם, כאמור, יש עדיין צורך מיידי לדאוג לכלבים שנותרו ולמצוא להם בתים מאמצים. אי לכך “מבצע האימוץ מחושך לאור” של עמותת תנו לחיות לחיות ממשיך, במלוא התנופה והיא קוראת היום כי ניתן עדיין לאמץ את רוב הכלבים המעורבים המקסימים.
תנו לחיות לחיות: 25 לברדורים, רועים גרמנים ו- גולדן רטריבר עדיין מחפשים בית מאמץ
תנו לחיות לחיות: 25 לברדורים, רועים גרמנים ו- גולדן רטריבר עדיין מחפשים בית מאמץ

25 כלבים מסוג לברדורים ועוד כלבים ספורים מסוג “רועה גרמני”, “גולדן רטריבר” ו”דוג דה בורדו”, עדיין ממתינים לאימוץ במבצע חילוץ הכלבים הגדול ביותר שהיה בחודש שעבר בישראל ע”י משרד החקלאות בשת”פ עם עמותת ’תנו לחיות לחיות’ שהייתה מעורבת במבצע האימוץ “מחושך לאור” שבמסגרתו חולצו כ-67 כלבים שהיו מאוחסנים בתת-תנאים בבית גידול בדרום הארץ.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ממשרד יח”צ של עמותת ’תנו לחיות לחיות’ מסרה הגב’ דנה שבת, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “כמחצית מן הכלבים אשר הוחזקו עד אז בתנאי החזקה מחפירים, כבר יצאו אל האור ומצאו בית חם אולם, כאמור, יש עדיין צורך מיידי לדאוג לכלבים שנותרו ולמצוא להם בתים מאמצים.

אי לכך, “מבצע האימוץ מחושך לאור” של עמותת ’תנו לחיות לחיות’ ממשיך, במלוא התנופה והיא קוראת היום (יום שלישי | י”ד שבט התשע”ה), כי דרכה ניתן עדיין לאמץ את רוב הכלבים המעורבים המקסימים; 550 ש”ח לזכר בוגר ו-650 ש”ח לנקבה בוגרת, שזהו מחיר העיקור/ סירוס והחיסונים.

עמותת ’תנו לחיות לחיות’ חוזרת ומבהירה, כי היא מתנגדת למכירת ’כלבים גזעיים’, כי כל אדם שקונה כלב, נותן יד לריבוי מספר הכלבים, בזמן שישנם עשרות אלפי כלבים מעורבים מדהימים הממתינים ב’כלביות’ ברחבי המדינה ומשוועים לבית מאמץ.

לאימוץ הכלבים הגזעיים מ”מבצע מחושך לאור”, ניתן להתקשר אל עמותת ’תנו לחיות לחיות’ בטלפון; 03-6241776, אל; אתי אדרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן