הבחירות לכנסת ה-20

יואב גלנט: בפעולה הציונית יצרנו את העם הפלסטיני שלצדנו והם לא הולכים לשום מקום

0
0

האלוף (במיל’) יואב גלנט (“מפלגת כולנו”) באירוע אמש ב’אחוזת בית הכרם’; “הבנקים הרוויחו 40 מיליארד בשנה החולפת, אבל הצעירים עוזבים את המדינה, כי אין להם יכולת לממן קורת גג… המצב של היום (יוקר המחיה) בו אדם שיש לו מעט מסבסד את אלה שיש להם הרבה לא מקובל, לא הקמנו את המדינה בשביל להגיע למצב הזה”.
יואב גלנט: בפעולה הציונית יצרנו את העם הפלסטיני שלצדנו והם לא הולכים לשום מקום
יואב גלנט: בפעולה הציונית יצרנו את העם הפלסטיני שלצדנו והם לא הולכים לשום מקום

“עלינו להכיר במה שהציונות הכירה בו מיומה הראשון- והוא שבפעולה הציונית יצרנו את העם הפלסטיני שיושב לצדנו, והם לא הולכים לשום מקום” – כך אמר אמש (שני) האלוף (במיל’) יואב גלנט בעת ביקור שערך בבית הדיור המוגן ’אחוזת בית הכרם’ בירושלים. גלנט, מספר 2 ברשימת “כולנו” בבחירות לכנסת ה-20, הוסיף ואמר, כי לא ייתכן שלפלסטינים יהיה צבא שיוכל לסכן את תושבי מדינת ישראל ואם וכאשר תוקם מדינה פלסטינית, עליה להיות מפורזת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

גלנט המוצב במקום השני ברשימת ’מפלגת כולנו’ בראשות משה כחלון, התייחס גם אל הנושא פינוי ההתנחלויות ועתיד ירושלים; “אין הגיון שנשב במקומות צפופי אוכלוסייה פלסטינית, זוהי שגיאה בעיניי. עלינו להעניק לפלסטינים רציפות טריטוריאלית שתאפשר להם לנהל את חייהם בתוך ישות עצמאית, תוך כדי המשך הבנייה וההתיישבות שלנו בגושי ההתנחלויות הגדולים”.

גלנט, הוסיף ואמר כי הוא מתנגד ל’זכות השיבה’ ועל ירושלים להישאר מאוחדת תחת ריבונות הישראלית”.

בנוסף, דיבר גלנט על המצע הכלכלי של מפלגתו ועל יוקר המחיה; “המצב של היום בו אדם שיש לו מעט מסבסד את אלה שיש להם הרבה לא מקובל, לא הקמנו את המדינה בשביל להגיע למצב הזה”.

גלנט, הוסיף, כי למרות שחייו נסבו עד כה סביב הנושא הביטחוני, בחר להצטרף דווקא למפלגה כלכלית-חברתית משום שלדעתו החוסן הלאומי קשור לא רק בביטחון אלא גם לכלכלה יציבה ולחברה הוגנת; “הבנקים הרוויחו בשנה החולפת 40 מיליארד, אבל הצעירים עוזבים את המדינה, כי אין להם יכולת לממן קורת גג”.

▼ אחוזת בית הכרם, ירושלים

נטשה צ’צ’יק, יועצת תקשורת בכירה בחברת ’קוצ’יק – פרסי צדוק’ מספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי תקשורתי לחברות, תאגידים וגופים ציבוריים, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “בית הכרם, הינו דיור מוגן יוקרתי מ’רשת אחוזות רובינשטיין’ הממוקם ברחוב אביזהר 8, בלב שכונת רמת בית הכרם בעיר ירושלים.

רשת הדיור המוגן הפרטית הגדולה בישראל, מציעה שילוב מנצח של יוקרה, איכות חיים שלווה וביטחון. האחוזה ממוקמת מעל למרכז הקניות כרם, מה שמציע נגישות מקסימלית ונוחה למגוון חנויות, בתי עסק, מסעדות ובתי קפה.

דיירי אחוזת בית הכרם מתגוררים בדירות יוקרה מעוצבות ומאובזרות ברמה הגבוהה ביותר. הדירות – בנות 2 חדרים מורחבים, 3 חדרים, 4 חדרים או פנטהאוזים – כוללות מרפסות שמש ופינות עבודה.

בית הכרם, מציעה לאוכלוסייה הבוגרת את כל האפשרויות לחיים הטובים: דירות יפהפיות במספר גדלים, חברה נעימה ואיכותית, צוות מסור ואוהב, מתקני ספורט משוכללים, הרצאות מרתקות, מגוון עצום של פעילויות יומיומיות, שירותי בריאות ורפואה צמודה ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן