צבא | משטרה | ביטחון

צה”ל הודיע לתושבים בצפון רמת הגולן על חזרה לשגרה לאחרי ירי הרקטות משטח סוריה

0
0

צה”ל, השיב באש לעבר מקור ירי בתגובה לירי 2 הרקטות בצהרים, מ-סוריה לעבר רמת הגולן. וזוהתה פגיעה ◄ הנחיות לחקלאים שלא להיכנס לשטחים בין כביש 98 לגבול, נותרו כפי שהיו ◄ אתר החרמון, פונה מכ-1000 מבקרים ששהו באתר זאת על פי תוכנית שהוכנה מראש בעקבות ההסלמה והכוננות הגבוהה בצפון רמת הגולן.
צה
צה”ל הודיע לתושבים בצפון רמת הגולן על חזרה לשגרה לאחרי ירי הרקטות משטח סוריה

דובר צה”ל, הודיע היום (יום שלישי | ז’ שבט התשע”ה), לתושבים בצפון רמת הגולן ולמועצה האזורית על חזרה לשגרה מלאה זאת לאחר שבשעות הצהריים סמוך לשעה 13:00, זוהו, ככל הנראה, שתי נפילות של רקטות אשר נפלו בשטח פתוח ב’מרחב החרמון’ וב’מרחב מרום גולן’. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה תקפו כוחות ארטילריה מ’אגד 282’ את מקור הירי בשטח סוריה וזוהתה פגיעה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעקבות ההסלמה והכוננות הגבוהה בצפון רמת הגולן, פונה אתר החרמון מכ-1000 מבקרים ששהו באתר זאת על פי תוכנית שהוכנה מראש.

דובר צה”ל, הודיע לפני שעה קלה, כי חמ”ל המועצה, נסגר. ההנחיות לחקלאים שלא להיכנס לשטחים בין כביש 98 לגבול, נותרו כפי שהיו.

כזכור, צה”ל, נערך ותגבר באחרונה את כוחותיו בגבולות צפון הארץ בשל המתיחות הביטחונית, מאז הדיווחים על פי פרסומים זרים על תקיפת ישראל בקונייטרה. בתקיפה נהרגו בכירים של חיזבאללה וחברי משמרות המהפכה האיראניים.

ארגון חיזבאללה (حزب الله‬), איים, כי יגיב במועד ובזמן שיקבע הוא על חיסול אנשי ארגונו (18.01.15), בהם; ג’יהאד מורנייה, והגנרל האיראני מוחמד עלי אללה דאדי באזור קונייטרה.

גם האיראניים, הצטרפו לאיומים על ישראל כאשר מפקד משמרות המהפכה (מאוגוסט בשנת 2007) גנרל מוחמד עלי ג’עפרי, איים על ישראל; “הישות הישראלית לא תרגיש נחת – כל עוד הדרך של השהידים והמהפכה האיסלאמית, ממשיכה. על הישות הזו, לצפות לקבל מכות כואבות שינחתו עליה כמו; מכת מוות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן