רדיו | טלוויזיה

הרשות השנייה: מונתה ועדת אד-הוק למינוי דירקטורים לחברות החדשות בערוצים 2 ו-10

0
0

אוה מדז’יבוז’, יו”ר מועצת הרשות השנייה; “חברי הדירקטוריון מטעם הציבור לוקחים חלק בהתוויית דרכן ומדיניותן של חברות החדשות בערוצים המסחריים הזוכים לאחוזי צפייה ניכרים בציבור ובכך חשיבותם הרבה. הליך בחירת הדירקטורים הינו חשוב ביותר לדמוקרטיה ולשיח החברתי – תקשורתי ומשכך, החלנו לפעול לאיתור הדירקטורים מיד עם כניסת המועצה לתפקידה”.
הרשות השנייה: מונתה ועדת אד-הוק למינוי דירקטורים לחברות החדשות בערוצים 2 ו-10
הרשות השנייה: מונתה ועדת אד-הוק למינוי דירקטורים לחברות החדשות בערוצים 2 ו-10

יו”ר מועצת הרשות השנייה, הגב’ אוה מדז’יבוז’, מינתה בישיבתה האחרונה השבוע (שני, 19.01.15), ועדת טלוויזיה מורחבת לאיתור נבחרת הדירקטורים ל’חברות החדשות’ בערוצים; 2 ו- 10.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בראש הוועדה למינוי דירקטורים ל’חברות החדשות’ בערוצים 2 ו-10, תעמוד יו”ר ועדת הטלוויזיה הגב’ דורלי אלמגור וחברי הוועדה, יהיו; אייל דה פאו, אייל מלובן, דר’ דליה זליקוביץ, יוכי פלר, דר’ מיכל שפירא, מר המרוסנבטו סוהירנאחס ו-שפיק עבד. המלצות הוועדה, יועברו לאישור מועצת הרשות השנייה.

תפקידם של נציגי הציבור מטעם הרשות השנייה בחברות החדשות הינו להוות את הסמן הציבורי, האזרחי והחברתי בדירקטוריונים של חברות החדשות בערוצים המסחריים.

שידוריהן של חברות החדשות נמצאים בלב הדיון הציבורי בכל בית בישראל, ותפקידם של הדירקטורים לשמש לשון מאזניים ופה עבור הציבור הרחב והאוכלוסיות המגוונות המרכיבות את פני החברה הישראלית, בבחינת סוגיות חשובות שעל הפרק ואופן ייצוגן על ידי חברות החדשות.

לדברי יו”ר מועצת הרשות השנייה, הגב’ אוה מדז’יבוז’; “חברי הדירקטוריון מטעם הציבור, לוקחים חלק בהתוויית דרכן ומדיניותן של ’חברות החדשות’ בערוצים המסחריים הזוכים לאחוזי צפייה ניכרים בציבור ובכך חשיבותם הרבה.

הליך בחירת הדירקטורים, הינו חשוב ביותר לדמוקרטיה ולשיח החברתי-תקשורתי ומשכך, החלנו לפעול לאיתור הדירקטורים מיד עם כניסת המועצה לתפקידה. בטוחני, כי בסיום ההליך הוועדה, תמליץ על מועמדים ראויים ואיכותיים בעלי רקע מגוון אשר ישרתו נאמנה את האינטרס של הציבור הישראלי”.

מיטל שגב | דוברת

מיטל שגב, דוברת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מסרה ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כזכור, הרשות השנייה, פרסמה במגוון כלי תקשורת ובאתר האינטרנט שלה “קול קורא” לאיתור הדירקטורים ביום 16.11.14.

על המועמדים לעמוד בתנאי הכשירות הקבועים בסעיף 67 ל’חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, התש”ן-1990’ וכן בתנאי הכשירות לכהונת יו”ר דירקטוריון של חברה ממשלתית לפי חוק החברות הממשלתיות, התשל”ה-1975, בשינויים המחויבים לפי העניין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן