הבחירות לכנסת ה-20

הליכוד עם בנימין נתניהו, מביס את המחנה הציוני (מפלגת העבודה), עם הרצוג ולבני

0
0

בסקר בחירות 2015 שערך ’מכון טלסקר’ עבור מהדורת ’מבט’, כי מר בנימין נתניהו (עם 52%) מוחץ את מר יצחק בוז’י הרצוג (עם 22%), לא יודע השיבו (25) ב’סקר מבט’ – התאמה לראשות הממשלה◄ הפתעה מסוימת נרשמה כאשר רק שבוע לאחר שובו של יו”ר תנועת ש”ס הרב אריה דרעי ומפלגתו מתחזקת ל-9 מנדטים לעומת 7 מנדטים בסקר הקודם.
הליכוד עם בנימין נתניהו, מביס את המחנה הציוני (מפלגת העבודה), עם הרצוג ולבני
הליכוד עם בנימין נתניהו, מביס את המחנה הציוני (מפלגת העבודה), עם הרצוג ולבני

’הליכוד’ בראשותו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מוביל עם 26 מנדטים ולאחריו המחנה הציוני (מפלגת ’העבודה’), בירידה בולטת רק עם 24 מנדטים – כך נחשף אמש (חמישי, ב’ בשבט, תשע”ה) בסקר של חברת TNS – טלסקר בראשות הגב’ סטלה קריוף, אשר התפרסם במהדורת מבט עם המגיש יעקב אילון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’

בסקר בחירות 2015 שערך ’מכון טלסקר’ עבור מהדורת ’מבט’, כי מר בנימין נתניהו (עם 52%) מוחץ את מר יצחק בוז’י הרצוג (עם 22%), לא יודע השיבו (25) ב’סקר מבט’ – התאמה לראשות הממשלה.

תחזית ’הערוץ הראשון’ (ערוץ 11), ששודרה במהדורת החדשות של “מבט” בהגשת יעקב אילון, מעלה גם, כי ב’סקר מבט’ – התאמה להובלת מדיניות הביטחון, הפער הענק בין השניים נמשך מר נתניהו (עם 53%) מול מר יצחק בוז’י הרצוג (עם 20%), לא יודע השיבו (27).

כאמור בסקר התפלגות הקולות למפלגות עפ”י תוצאות הסקר של חברת TNS – טלסקר;

הליכוד בראשות בִּנְיָמִין נְתַּנְיָהוּ, מקבל 26 מנדטים לעומת 24 מנדטים בסקר שנערך בשבוע שעבר, המחנה הציוני (מפלגת ’העבודה’), של הרצוג ולבני עם 24 מנדטים לעומת 26 בסקר הקודם.

הפתעה מסוימת נרשמה כאשר רק שבוע לאחר שובו של יו”ר תנועת ש”ס הרב אריה דרעי ומפלגתו מתחזקת ל-9 מנדטים לעומת 7 מנדטים בסקר הקודם.

’הבית היהודי’ של נפתלי בנט, יורד וזוכה רק 15 מנדטים לעומת 17 בסקר של השבוע שעבר.

’יש עתיד’ של יאיר לפיד עם 8, ללא שינוי, אותו גורל ל’יהדות התורה’ עם 8 מנדטים, ללא שינוי.

הרשימה המשותפת של מפלגות הערבים, מקבלת 11 מנדטים. יצוין, כי הסקר, נערך טרם הגיעו להסכמה ביניהם על ריצה משותפת שעשוייה להעלות את כוחן משמעותית כבר בסקר הבא.

▼ בהמשך התפלגות הקולות למפלגות עפ”י תוצאות הסקר;

● יהדות התורה 8
● ישראל ביתנו 7
● “כולנו” בראשות משה כחלון 7
● מרצ 5
● “העם איתנו” בראשות אלי ישי 0

<!–2015ElectionSurveyForecastChannel1OnMrNewsYaakovEilonBroadcast_22-01-15_01.htm–>עוזרת דוברת רשות השידור, הגב’ רחלי גל-אור, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; TNS – טלסקר, היא החברה שנבחרה לבצע ולנתח את מדגם הקלפיות בבחירות 2015 בערוץ הראשון. מנכ”לית חברת המחקר הבין-לאומית TNS טלסקר, הגב’ סטלה קריוף, תערוך ותנתח בעבור הערוץ הראשון את הסקרים עד ליל הבחירות.

כמו כן, תנתח החברה ותציג את מדגם הקלפיות המיוחד ב’משדר הבחירות המרכזי של הערוץ הראשון’ ב’ליל הבחירות’ עצמו ב-17 במרס 2015.

מהדורת החדשות, זמינה לצפייה באתר האינטרנט של רשות השידור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן