הבחירות לכנסת ה-20

כחלון, מוריד את הכפפות ומכה באיש שגילה אותו: בנימין נתניהו, אשם בפערים החברתיים

0
0

יו”ר מפלגת “כולנו”, משה כחלון, מאשים גם את שר הכלכלה בנט אשם ביוקר המחייה, ואת שר האוצר לשעבר יאיר לפיד אשם במחירי הדיור” ◄ רשימה הנבחרת של מפלגת “העבודה”, אין בה אנשי ביצוע” ◄ מפלגת “כולנו” נרשמה היום בפנקס המפלגות ◄ הבוקר נדחתה העתירה שהוגשה לבג”ץ לביטול חוק העלאת אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-20.
כחלון, מוריד את הכפפות ומכה באיש שגילה אותו: בנימין נתניהו, אשם בפערים החברתיים
כחלון, מוריד את הכפפות ומכה באיש שגילה אותו: בנימין נתניהו, אשם בפערים החברתיים

יושב ראש מפלגת “כולנו”, מר משה כחלון, מוריד את הכפפות ומכה באיש שגילה אותו ואומר; “בנימין נתניהו, אשם בפערים החברתיים”. ייאמר מיד, בדיוק לפני 9 שנים, שיבח בנימין נתניהו את כחלון, שנבחר למקום הראשון, ב”פריימריס הליכוד” אז, כשאמר; “הנה הילד משכונת גבעת אולגה שבעיר חדרה; הנה הילד ממשפחה של תשע נפשות שהגיע להיות סגן יו”ר הכנסת, הגיע למקום הראשון, בבחירות הערב. זה מה שהליכוד מסמל, זה המקום שבו לכל אחד יש הזדמנות. משה כחלון, יודע מה זו רגישות חברתית. הוא יודע מה זה כלכלה הוא יודע את השילוב של שניהם והוא איש שמאחד את כל חלקי העם יחד. ראיתי אותו עושה את זה הרבה פעמים בכנסת. מזל טוב” – סיכם אז ראש הממשלה, נתניהו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

היום (יום רביעי | כ”ג טבת התשע”ה), האשים, כאמור, מר משה כחלון בריאיון מיוחד לרשת ב’ של “קול ישראל”, את ראש הממשלה מר נתניהו, כאשם בפערים החברתיים בישראל; את שר הכלכלה נםתלי בנט אשם ביוקר המחייה, ואת שר האוצר לשעבר יאיר לפיד אשם במחירי הדיור”.

כחלון, הוסיף ואמר, כי הוא תומך בצעדים שנקט הממונה על ההגבלים העסקיים, מר דיוויד גילה, בסוגיית הגז ואמר, כי; “יש לפרק את המונופול בשוק הזה”. על השאלה אם ברצונו להיות שר האוצר הבא השיב בחיוב ואמר, כי; “זה המשרד היחיד שיכול לעשות רפורמות”.

כחלון, הצהיר, כי יתמוך בכל מועמד לראשות הממשלה שיאפשר לו לממש את הרפורמות ואת השינויים שהוא מתכנן. בהתייחסו לתוצאות הפריימריס של מפלגת “העבודה” אמר, כי הרשימה הנבחרת, אין בה אנשי ביצוע.

יושב ראש מפלגת “כולנו”, מר משה כחלון, אמר את הדברים למגישה של תכנית “צבע הכסף” העיתונאי ענת דווידוב, לעיתונאי יואב קרקובסקי ולעמיתו ניצן גלוסמן.

בתוך כך, נמסר היום, כי רשם המפלגות, העורך דין אייל גלובוס, רשם היום את מפלגת “כולנו” בראשות משה כחלון. הבקשה לרישום המפלגה, הוגשה כבר בחודש שעבר. כנהוג בחן רשם המפלגות את הבקשה ולא מצא סיבה לסרב לרשום את המפלגה.

לבקשתה של מפלגת “כולנו”, להשתתף בבחירות, לא הוגשו התנגדויות. בפנקס המפלגות רשומות עתה 98 מפלגות היכולות להתמודד ב’בחירות לכנסת ה-20’ אשר ייערכו ביום שלישי, 17 במרץ 2015 (כ”ו באדר ה’תשע”ה) ויביאו לכינונה של הכנסת העשרים.

בבחירות אלו, אחוז החסימה, יהיה הגבוה ביותר בתולדות הבחירות ל’כנסת’ ויעמוד על 3.25% שהם כ־4 (3.9) מנדטים. מה שצפוי להקשות מאד על מפלגות קטנות להיבחר לכנסת.

הבוקר הזה, נדחתה העתירה שהוגשה לבג”ץ לביטול ’חוק העלאת אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-20’ משני אחוזים ל-3.25 אחוזים. החלטת בג”ץ, התקבלה ברוב של שמונה שופטים מול דעת המיעוט של כב’ השופט סלים ג’ובראן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן