ג'ודו

ירדן ג׳רבי, ג׳ודאית השנה בעולם? אתם הגולשים תחליטו בהצבעה ב’פייסבוק’

0
0

ג’רבי, הג’ודוקא הישראלית, סגנית אלופת העולם בג׳ודו, המועמדת מועמדת לתואר ג׳ודאית השנה בעולם, היא אחת מבין 12 מועמדות בקטגוריית הנשים; ״גאווה גדולה עבורי להיות מועמדת לתואר. אני מקווה שהישראלים, יצביעו עבורי ויעזרו לי לזכות, זה הכח של כולנו״ ◄ נותרו רק עוד 6 ימים להצבעה בפייסבוק.
ירדן ג׳רבי, ג׳ודאית השנה בעולם? אתם הגולשים תחליטו בהצבעה ב’פייסבוק’
ירדן ג׳רבי, ג׳ודאית השנה בעולם? אתם הגולשים תחליטו בהצבעה ב’פייסבוק’

איגוד הג׳ודו העולמי (International Judo Federation), הודיע ביום (שבת | י”ט טבת התשע”ה), כי הוא עורך הצבעה פתוחה לבחירת ’הג’ודוקא המצטיין והמצטיינת’ וכי גם הישראלים, המעוניינים, יכולים להצביע ולהשפיע לטובת ירדן ג׳רבי, סגנית אלופת העולם בג׳ודו, אשר שובצה בתחרות היוקרתית עליה יש גם לגולשים השפעה רבה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ג’ודוקא (柔道家 ,Judouka) ירדן ג׳רבי, המועמדת לתואר ’ג׳ודאית השנה בעולם’ מטעם איגוד הג׳ודו העולמי לשנת 2014 בקטגוריית הנשים, היא אלופת העולם (שנת 2013), סגנית אלופת העולם (שנת 2014), סגנית אלופת אירופה (שנת 2012) ואלופת ישראל, 7 פעמים. מדורגת (מחודש מאי שנת 2013) במקום הראשון בדירוג העולמי.

איגוד הג׳ודו העולמי, עורך הצבעה במספר קטגוריות. ג’רבי, היא אחת מבין 12 מועמדות בקטגוריית הנשים; לדף ההצבעה לחץ כאן, כאשר נותרו רק עוד 5 ימים לסיום ההצבעה.

כל גולש, יכול להצביע פעם אחת (גם דרך חשבון ה’פייסבוק’), להיכנס לקטגוריה (הג׳ודאית הטובה ביותר), ללחוץ על התמונה של ירדן ג׳רבי ולהצביע.

הג’ודוקא הישראלית, ג׳רבי, המתגוררת בעיר נתניה ולומדת לתואר ראשון בכלכלה וניהול באוניברסיטה הפתוחה, אמרה, כי; ״גאווה גדולה עבורי להיות מועמדת לתואר ג׳ודאית השנה של האיגוד העולמי, אני מרוצה מהישגיי בשנת 2014 ומהג׳ודו שהצגתי. אני מקווה שהישראלים, יצביעו עבורי ויעזרו לי לזכות, זה הכח של כולנו״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן