דת | יהדות

איגוד הארגונים היהודיים באירופה, דורש הגברה מיידית של האבטחה על כל בתי הכנסת

0
0

איגוד הארגונים היהודיים באירופה, דורש הגברה מיידית של האבטחה גם על כל בתי הכנסת והמוסדות היהודיים בצרפת בפרט ובאירופה בכלל ◄ הרב מנחם מרגולין; “לאיש כבר אין ספק, כי אנו בעיצומו של גל טרור – וזאת עוד לפני שצעירים אירופאים רבים שהתגייסו לכוחות האִסְלַאם הרדיקלי, ישובו לאירופה שטופי מח, מאומנים ומצוידים היטב בטכניקות לוחמה”.
איגוד הארגונים היהודיים באירופה, דורש הגברה מיידית של האבטחה על כל בתי הכנסת
איגוד הארגונים היהודיים באירופה, דורש הגברה מיידית של האבטחה על כל בתי הכנסת

לנוכח התגברות ההתקפות הרצחניות בצרפת, הורה (יום שישי | י”ח טבת התשע”ה), מנכ”ל איגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין, לכל ארגוני הבת, 700 הרבנים וגבאי בתי הכנסת ומנהלי מוסדות הלימוד לתגבר מאוד את האבטחה במוסדות עוד לפני כניסת השבת שלפנינו ולדרוש מכל רשות ביטחון ורשות מקומית שם הם פועלים להציב מייד שומרים חמושים למניעת התקפות טרוריסטיות ואנטישמיות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

“אנחנו משתתפים כמובן בצערה של הציבוריות הצרפתית ומביעים תנחומים למשפחות הקורבנות באשר הם” – אמר הרב מרגולין וציין, כי; “יהודי אירופה, התריעו מזה זמן ובאופן פומבי בפני כל ממשלות ‘האיחוד האירופי’, כי סלחנות והבנה למניעים כלשהם של טרור כלפי מיעוט זה או אחר – סופן שיגבירו את הטרור ויעצימו את פגיעתו הקטלנית במרקם החיים האירופאי.

“לאיש כבר אין ספק, כי אנו בעיצומו של ‘גל טרור’ – וזאת עוד לפני שצעירים אירופאים רבים שהתגייסו לכוחות ‘האִסְלַאם הרדיקלי’, ישובו לאירופה שטופי מח, מאומנים ומצוידים היטב בטכניקות לוחמה” – הזהיר כב’ הרב מרגולין.

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’

“לקראת סוף החודש, העולם, יציין 70 שנה להתרחשותה של ’השואה’ (The Holocaust) שהייתה שורת מעשי רצח עם, שבוצעו במהלך מלחמת העולם השנייה על ידי גרמניה הנאצית, בהנהגתו של הצורר אדולף היטלר, עוזריה ובני בריתה, ותכליתם הייתה השמדתם השיטתית של כל בני העם היהודי והחריבה את אירופה. אי אפשר עוד רק להסתפק ב’לזכור ולא לשכוח’.

קראנו לכל ממשלה, תנועה, ארגון וציבור שמבין את החושך המאיים על החברה האירופאית, להתעשת לפני שכוחות החושך, יאפילו על כל חלקה טובה ויהיה מאוחר מדי.

מעבר לפעילות המתמדת והיומיומית שלנו ב’פרלמנט האירופי’ ולמול הממשלות השונות באיחוד, קראנו להשאיר ’ערב יום השואה הבינלאומי’ את האורות דולקים בכל בנייני הממשל והציבור ובבתים פרטיים כהצהרה כלל אירופאית; “באנו חושך לגרש”, סיכם מנכ”ל איגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מרגולין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן