רדיו | טלוויזיה

יעקב אילון, פורע שטרות: “מבט” עם הניבה רייטינג ממוצע של 7.8% ופיק צפייה של 10%

0
0

ב”מהדורת החדשות במהדורת החדשות של ’מבט החדש עם יעקב אילון’, צפו כרבע מיליון צופים בממוצע ◄ במשחק הכדורגל אמש בין מכבי ת”א מול הפועל ב”ש ב’ערוץ הראשון’ של ’רשות השדור’ נרשם רייטינג ממוצע של 11.7% ו-פיק צפייה של 15% בסיום המשחק.
יעקב אילון, פורע שטרות:
יעקב אילון, פורע שטרות: “מבט” עם הניבה רייטינג ממוצע של 7.8% ופיק צפייה של 10%

מר חדשות העיתונאי והמגיש יעקב אילון, פורע את השטרות, לאחר שהבוקר (יום שלישי | ט”ו טבת התשע”ה), שלאחר הופעת הכורה שלו ב’ערוץ הראשון’ של ’רשות השדור’ התברר, כי מהדורת החדשות של ’מבט החדש עם יעקב אילון’ הניבה רייטינג ממוצע של 7.8% ו-פיק צפייה של 10%.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עוזר דוברת ואחראי מחקר וסקרים של רשות השדור, מר שלומי קיים, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; ב”מהדורת החדשות “מבט עם יעקב אילון”, צפו כרבע מיליון צופים בממוצע.

מדובר בעלייה של 50% ברייטינג של ’מבט’, בהשוואה לממוצע של שנת 2014. מהדורת “מבט” בהגשת יעקב אילון, הועברה ותועבר מעתה גם בשידור חי ב’רדיו תל אביב’ FM 102, וב’רדיו חיפה’ FM 107.5, זאת במקביל לשידורה ב’ערוץ הראשון’ וב’רשת ב’’ של “קול ישראל”.

שיתוף הפעולה בין הערוץ הראשון ל’תחנות הרדיו האזורי’ יושק לרגל מערכת ’הבחירות לכנסת ה-20’. המהדורה תשודר בתחנות בימים ראשון עד חמישי בין השעות; 19:58 – 20:30.

במשחק הכדור רגל אמש בין מכבי ת”א מול הפועל ב”ש, ב’ערוץ הראשון’ של ’רשות השדור’ עולה, כי הוא הניב רייטינג ממוצע של 11.7% ו-פיק צפייה של 15% בסיום המשחק.

במשחק, צפו בממוצע 352,000 צופים. המשדר המסכם למשחק בהגשתה של שרון פרי עם 5.7% ו-181,000 צופים בממוצע.

התכנית ’המוסף בהגשתה של גאולה אבן סער’, ב’ערוץ הראשון’ רשמה רייטינג של 2.7%.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן