צרכנות

הדוגמנית והשחקנית עמית פרידמן, מצטרפת לצוות המנחים של ערוץ הקניות

0
0

עמית פרידמן, תנחה את התכנית “דיל אקספרס” המשודרת מספר פעמים ביום באופן רנדומאלי ב’ערוץ הקניות’ ושבה לקוחות הערוץ מקבלים הטבה נוספת על מוצרים מובחרים וזאת ל – 10 דקות בלבד.
הדוגמנית והשחקנית עמית פרידמן, מצטרפת לצוות המנחים של ערוץ הקניות
הדוגמנית והשחקנית עמית פרידמן, מצטרפת לצוות המנחים של ערוץ הקניות

הדוגמנית והשחקנית עמית פרידמן, נבחרה להנחות את התכנית “דיל אקספרס” ב’ערוץ 21 – ערוץ הקניות הישראלי’ כך נודע היום (יום שלישי | ט”ו טבת התשע”ה), המנחה פרידמן, תחליף את מנחת העונה שעברה, יאנה קלמן, ותצטרף אל פיני איתן, המנחה הקבוע של התכנית מזה מספר עונות ברציפות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

פרידמן, מי שדגמנה בעבור קמפיין של חברת ההלבשה S WEAR, החלה להנחות את התכנית ’דיל אקספרס’ בימים האחרונים.

דיל אקספרס, הינה תכנית המשודרת מספר פעמים ביום באופן רנדומאלי ב’ערוץ הקניות’ ושבה לקוחות הערוץ מקבלים הטבה נוספת על מוצרים מובחרים וזאת למשך 10 דקות בלבד. עד כה ההטבות, יכלו להיות אחוזי הנחה גבוהים או פריסת תשלומים נוחה.

הדוגמנית והשחקנית עמית פרידמן| צילום: דביר כחלון | עיבוד צילום: שולי סונגו

ממשרד יחסי הציבור “גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה” נמסר על ידי אלירן לוי, לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “החל מהחודש (ינואר 2015), יתווספו לתוכנית שלוש הטבות חדשות; כפל תשלומים – הכפלת מספר התשלומים המוצעים על כל מוצר, “המע”מ עלינו”- – מוצר אטרקטיבי במחיר ללא מע”מ ומתנה – כל מי שרוכש את המוצר המוצג בתוכנית מקבל אוטומטית מתנה מפנקת.

▼ ערוץ 21 – ערוץ הקניות הישראלי

ערוץ 21 – ערוץ הקניות הישראלי, משדר 24 שעות ביממה, 363 יום בשנה, ומציע מגוון רחב של מוצרים, בקשת רחבה של אפשרויות קניה ומבצעים יומיומיים המבטיחים את המחירים הטובים ביותר בנוחות קנייה מקסימאלית.

הערוץ, שנמצא בבעלות של קבוצת דחף ו-גלובוס גרופ, נוסד בשנת 1995 ובסיס הנתונים של לקוחותיו מונה היום כ-950,000 בתי אב. אתר הבית של הערוץ, מציע אלפי מוצרים והוא השלישי בגודלו מבין אתרי הסחר בישראל.

כמו כן, יש לערוץ חנויות ב-יפו, באר שבע והער חיפה. למעלה מ- 80% מהיקף המכירות בערוץ הקניות (21, בכבלים), נובע מלקוחות חוזרים מה שמעיד על שביעות רצון גדולה של לקוחות הערוץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן