חדרה

חדרה, נערכת עם כוחות מתוגברים לאפשרות של סערה עזה עם כמויות משקעים גדולות

0
0

עיריית חדרה, נערכת למזג אוויר סוער, קיימה דיון עם מנהלי האגפים, אשר פירטו את היערכותם לכל תרחיש את תחומי האחריות של כל אגף במקרה של סערה קשה ◄ בימים אלה מתופעל ’המוקד העירוני 106’ במתכונת מתוגברת לשירות התושבים וערוך לסייע בכל פנייה של התושבים.
חדרה, נערכת עם כוחות מתוגברים לאפשרות של סערה עזה עם כמויות משקעים גדולות
חדרה, נערכת עם כוחות מתוגברים לאפשרות של סערה עזה עם כמויות משקעים גדולות

עיריית חדרה, הודיעה הערב (יום שני | י”ד טבת התשע”ה), כי בעקבות התחזית לקראת מזג אוויר סוער בימים הקרובים, נערכת העירייה בכוחות מתוגברים לאפשרות של סערה עזה עם כמויות משקעים גדולות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתקווה, כי בחדרה – עיר עם אנרגיה ובעיריית חדרה, למדו את הלקח לאור אירועי חורף בעבר בנושא, נערכת העירייה לאפשרות של תקלות בגין פגעי מזג האוויר, כמו למשל; קריסת עצים בגלל רוחות עזות, הצפות, פגיעה בתשתיות וכדומה.

בדיון שנערך השבוע אצל מנכ”ל עיריית חדרה, מר יעקב זיגדון, השתתפו כל מנהלי האגפים הרלוונטיים, וכן נציגי המשטרה, ובמקביל נוצר קשר עם נציגי צה”ל.

בדיון המקצועי, הציגו מנהלי האגפים את תחומי האחריות של כל אגף במקרה של סערה קשה, ופירטו את היערכותם לכל תרחיש.

יועץ התקשורת של עיריית חדרה מר אבי מוססקו, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “בימים אלה, מתופעל ’המוקד העירוני 106’ במתכונת מתוגברת לשירות התושבים וערוך לסייע בכל פנייה.

התושבים גם מתבקשים לגלות ערנות ולהתריע במוקד על כל מפגע או נזק שנגרמו מפגעי מזג האוויר, על מנת שיטופלו כמתבקש”.

עיריית חדרה, מבהירה, כי המוקד העירוני, מתואם ומקושר ישירות למוקדים של גופי ביטחון והצלה וכן מוקד חברת החשמל, כך שהתושבים יכולים לפנות אל ’מוקד 106’ בכל בעיה והיא תועבר בזמן אמת אל המוקד הרלוונטי.

כמו כן, אם ידוע לכם על קשישים, בודדים או מוגבלים בתנועה, העלולים להיות במצוּקה בעקבות מזג האוויר החריג, נא להודיע על כך אל מוקד העירוני חדרה, על מנת שהפרטים יועברו ל’שירותי הרווחה העירוניים’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן