אינטרנט חדשות

מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, צופה עלייה של תקיפת סייבר על רקע לאומי או עסקי

0
0

מנכ”ל מגלן, מר שי בליצבלאו; דלף המידע וניסיונות סחיטת כספים על רקע של איומי סייבר, יגדל ויהפוך להיות כאב-ראש למנהלי אבטחת מידע ואף למנכ”לים של חברות מסחריות… התחזית סייבר לשנת 2015; האקרים מתוחכמים, עננים דולפים, הפסדים כלכליים”.
מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, צופה עלייה של תקיפת סייבר על רקע לאומי או עסקי
מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, צופה עלייה של תקיפת סייבר על רקע לאומי או עסקי

חברת ’מגלן טכנולוגיות הגנת מידע’ הפועלת בישראל וביבשת אירופה בתחומי אבטחת המידע והגנת הסייבר ועוסקת בייעוץ טכני, ביקורת, מחקר, במודיעין רשת ו’לוחמת סייבר’ צופה, בתחזית הסייבר לשנת 2015, כי צפויה עלייה לתקיפת סייבר על רקע לאומי או עסקי ואפילו כאתגר טכנולוגי מתגבר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שנת 2014, תחשב לשנה בה התגלו מספר פרצות אבטחת מידע בעלות השפעה רוחבית ועולמית. ניתוח מומחי “מגלן”, מלמד, כי הסיבה לכך, אינה נובעת בהכרח מתשתיות לקויות אלא שרמת התחכום של התוקפים ובעיקר המוטיבציה עולה ולארגון כמעט ואין יכולת אמת לזהות, לבודד ולתקן מראש את המפגע או לדעת מראש על איומי סייבר קונקרטיים.

מנכ”ל חברת מגלן, מר שי בליצבלאו, צופה, כי בשנת 2015, מגמת השימוש ב”טכנולוגיה לבישה”; “הכול ב-מובייל וב-ענן” ו-אפליקציות מתקדמות לכל מטרה ובכל מקום צוברת תאוצה; במקביל עולה המוטיבציה ל’תקיפת סייבר’ הן על רקע לאומי או עסקי ואפילו כאתגר טכנולוגי מתגבר.

“התחזית לשנת 2015, כוללת החדרת נוזקות ופריצות ל-מאגרים ביומטריים, לתוכנת המחשב הלביש והן למדפסות תלת -ממד, זאת במקביל לתקיפה מתמשכת, נרחבת ובעיקר סמויה מן העין על סביבות מחשב-ענן.

דלף המידע וניסיונות סחיטת כספים על רקע של איומי סייבר, יגדל ויהפוך להיות כאב-ראש למנהלי אבטחת מידע ואף למנכ”לים של חברות מסחריות” – מעריך ומזהיר מנכ”ל מגלן, מר בליצבלאו.

ההשקעה של החברות בשנת 2015, צריכה להיות בעיקר ביכולות מניעה מראש של תקיפות על ידי קבלת מודיעין סייבר קונקרטי.

סיכום השנה החולפת, הראה, כי נחסכו אלפי שעות אדם ועשרות מיליוני שקלים הודות ל’התראות מודיעין סייבר’ ממוקדות שהועברו ע”י מגלן ללקוחותיה בישראל ובאירופה. בשנת 2015, צפוי, כי השקעה בתחזוקה שוטפת של מערכות ורכיבי אבטחת המידע תגדל וההוצאה על רכש מוצרי ההגנה, יפחת.

▼ חברת מגלן טכנולוגיות הגנת מידע

חברת מגלן טכנולוגיות הגנת מידע

חברת מגלן טכנולוגיות הגנת מידע, פועלת בישראל ובאירופה בתחומי אבטחת המידע ו-הגנת הסייבר ועוסקת בייעוץ טכני, ביקורת, מחקר, במודיעין רשת ולוחמת סייבר.

מגלן, הינה מרכז בדיקות אבטחת מידע וסימולציות הסייבר הגדול בישראל ובין המובילים באירופה ומבצעת מבצעי סייבר מיוחדים, חקירות מחשב אקטיביות ואיתור ו-מניעת ריגול תעשייתי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן