הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל, לכל בני המזלות לשנת 2015, הבאה עלינו לטובה

0
0

כל הדברים הטובים והרעים שאמורים להתרחש בעתיד, תלויים רק במה שאנו עושים ברגע הנוכחי. לכן כל אדם צריך לשאוף בכל רגע להביא את כל העולם לתיקון המלא, וכך אנו נקבע את העתיד שלנו, וגם את העתיד של שנת תשע”ד. הקבלה נותנת לנו את האפשרות לשלוט בצורה מלאה בגורל שלנו, לבטל את כל האיום של הטבע בכל רמה!
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל, לכל בני המזלות לשנת 2015, הבאה עלינו לטובה
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל, לכל בני המזלות לשנת 2015, הבאה עלינו לטובה

צילה שיר-אל, האסטרולוגית הידועה, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים (kanisrael.co.il), את התחזית האסטרולוגית לשנת 2015, הבאה עלינו לטובה, לבני כל המזלות, לידיעה על הצפוי לכולנו על הכול ומראש במהלך השנה החדשה הקרובה, הבאה עלינו לטובה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אסטרולוגיה נאורה אינה חוזה את גורל העולם. בסביבה המושפעת ממהלך הכוכבים, כפי שמוצג בהורוסקופ,על פי הקבלה יש לנו חופש ניכר להעביר ולקבל החלטות, בהתאם לאופי ולאישיות שלנו ובהתאם לנסיבות. בעל הסולם אומר, שהחל משנת 1995, והלאה, חכמת הקבלה תתגלה לכל העולם, ובני האדם יתחילו לדרוש אותה, יתחילו להבין שהיא מיועדת לתיקון החיים

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

♥ שפע בשנה הקרובה יגיע כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר אל בית היצירה שלכם. עובדה זו אמורה לשמח אתכם כיוון שסוף סוף תוכלו לבטא את היצירתיות שבכם כפי שבאמת הייתם רוצים. גם יחסים עם אנשים קרובים לכם, אך צעירים מכם, יוכלו להשתפר. מחודש ספט’ ייכנס הכוכב לבית העבודה שלכם, ותיפתח בפניכם שנה עם הזדמנויות חדשות.

♥ אתגר – סטורן הכוכב שידוע כמביא שינויים דרך קושי, נמצא אצלכם בבית המקושר עם הצורך שלכם לחיות בשלום עם הקרובים לכם וגם לקבל כספים שמגיעים לכם לדעתכם ממקומות שונים ובעיקר מאלה שאתם יודעים שחייבים לכם, אך התמהמהו בתשלומים עד עכשיו. ייתכן ובין החודשים ינ’ ועד אפ’ 2015 תיקלעו לבעיות משפטיות שבעטיין תאלצו לקבל חוו”ד מקצועית. מחודש יולי תהיו בשלים יותר ללימודים גבוהים ותפיסת העולם שלכם תשתנה בשל כך

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

♥ שפע בשנה הקרובה יבקר הכוכב יופיטר הידוע ככוכב שמביא איתו הזדמנויות בבית המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם ולכן אתם צפויים לבשורות טובות ומשמחות על רקע זה. היזהרו לא לתת כספים בהגזמה בגלל הרצון שלכם לעזור, ובעיקר בין החודשים ינואר ועד אפריל 2015. מחודש ספטמבר ייכנס הכוכב לבית היצירה שלכם ותוכלו לממש בהצלחה את האני הפנימי שלכם.

♥ אתגר –
בשנה הקרובה ימשיך לבקר הכוכב המביא ללקיחת אחריות בבית המקושר עם שותפויות עסקיות ואישיות. נראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים לשאול את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך מכאן ובאיזה אופן תרצו לשנות את השותפויות החשובות בחייכם, על מנת שתהיו מרוצים. בין החודשים אפריל ועד לאוגוסט 2015 ייתכן ותאלצו להתמודד עם בעיות כלכליות חדשות. מסוף אוגוסט תאלצו לחסוך ולהצטמצם בהוצאות ולחפש מקורות מימון נוספים.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

♥ שפע כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בבית המקושר עם הסביבה הקרובה. משמעות עובדה זו היא כי אתם מוכנים להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בשיפור תנאי וצורת החיים על מנת לעשותם מושלמים וטובים יותר מבחינתכם. מומלץ לכם להיזהר מהוצאות יתר בין החודשים ינואר ועד אפריל 2015. מחודש ספטמבר יעבור הכוכב לבית המשפחה שלכם ותהייה לכם הזדמנות לשדרוג היחסים.

♥ אתגר בשנה האחרונה אתם מתעמתים עם כל מה שקשור לתחום העבודה ומרגישים שאתם מתאמצים יותר מהרגיל, על מנת להיות מוערכים בכל מעשה ידיכם. עובדה זו הביאה אתכם למאמצים כבירים מצד אחד, אך גם להישגים נאים. עובדה זו תימשך גם בשנה הקרובה. מאחר ואתם מפוקסים בנוגע לעבודה, נראה שבחיי השותפויות שלכם יאהבו את זה פחות, בין אפריל ליולי 2015. לאחר מכן, תרגישו שעברתם את המכשולים בחיי הזוגיות ותהיו מוכנים למחויבות.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

♥ שפע בשנה האחרונה אתם כבר נהנים ממעבר הכוכב יופיטר בבית הכספים שלכם. לעובדה זו חיכיתם שנים ולכן עכשיו זה בדיוק הזמן עבורכם להתחיל ליהנות ולממש את חלומותיכם לקניית דברים שבאמת חפצתם בהם מימים ימימה. היזהרו מהוצאות יתר בין ינואר לאפריל 2015. מחודש ספטמבר 2015 יעבור הכוכב לבית הסביבה הקרובה ואז יגיע הזמן שלכם לשינוי מקום שישנה גם מזל .

♥ אתגר יש לכם צורך להיות בקשר טוב עם הילדים שלכם. וגם אם אין לכם ילדים משל עצמכם, הרי שגם צעירים מכם במשפחה יהיו זקוקים לכם בפרק זמן זה של חייכם. היזהרו מלדרוש מהקרובים לכם הישגים שגם לכם עצמכם קשה לממש, כיוון שבדרך זו אתם מכניסים אותם ללחץ ומרחיקים אותם מאיתכם. מחודש יולי 2015, תאלצו להתאמץ בתחום העבודה בגלל מחויבות חדשה שתיקחו על עצמכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

♥ שפע הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ועל כן זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות בנושאים ותחומים חדשים שהזדמנו אל תוך חייכם. גם מבחינה כספית זוהי שנה טובה בגלל תחושת השפע והיא אף תועצם מחודש ספטמבר 2015, הזמן בו יעבור הכוכב לבית הכספים שלכם כך שתוכלו להמשיך וליהנות מתחושה של שפע .

♥ אתגר
יש לכם קשיים בליצור לעצמכם את המשפחתיות שאותה אתם חפצים בגלל העובדה שהכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המקושר עם בית המשפחה. עובדה זו מוכיחה כי דווקא קשה לכם יותר מהרגיל בכל מה שקשור לנושא זה והדרישות שמציבים בפניכם מקוממות אתכם. שמרו על איזון והשתדלו לא להכעיס בעיקר בין החודשים אפריל ועד אוגוסט 2015. החל מחודש יולי תהיו מרוכזים יותר בפיתוח היכולות האישיות שלכם ובניסיון להרוויח מכך תגמול הולם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

♥ שפע זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה הגיע כוכב השפע לבקר בבית תת המודע שלכם. למרות שייתכנו קשיים רגשיים הרי שזוהי תקופה מצוינת להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולבדוק מהם המעצורים שהפריעו לכם עד היום להתפתח. מחודש ספטמבר 2015 יעבור כוכב השפע למזל שלכם כך שתוכלו סוף סוף ליהנות מרווחה אישית בעקבות כל התובנות שצברתם.

♥ אתגר
נראה שבשנה האחרונה נתקלתם בקשיי הסתגלות עם הסביבה הקרובה, כיוון שהיה קשה לכם עם השינויים שהתבקשתם לעשות שהיו בעיקר להניח לאנשים קרובים לחיות את חייהם לפי הבנתם. אתם עדיין באותו המצב, רק עם יותר מודעות ונכונות לשחרר את הסובבים לכם לנפשם, ולהתרכז יותר בטיפוח סביבתכם הטבעית על מנת לעשותה נעימה לכם ובעיקר בין החודשים אפריל ועד אוגוסט 2015. לאחר מכן, תהיו עסוקים עם השינויים במעגל המשפחתי הקרוב לכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

♥ שפע הכוכב יופיטר יימצא במשך כל השנה הקרובה בבית החברים והחברה שלכם כך שנראה שיש לכם הזדמנות נהדרת לשווק את עצמכם דרך העיסוקים שלכם ואף להעלות את מעמדכם החברתי דרך אנשים שיכולים לעזור לכם בכך. מחודש ספטמבר 2015 יעבור הכוכב למקום המקושר עם תת המודע שלכם ותהייה לכם הזדמנות לקבל תובנות מעמיקות על החיים.

♥ אתגר
מבחינה כספית השנה תמשיך להיות מאוד משמעותית עבורכם כיוון שנראה שלאחרונה ההוצאות היו מרובות מההכנסות, עובדה שהצריכה אתכם להתייחסות חדשה ואחרת בכל הקשור למערך הכלכלי שלכם. עליכם לשנס מותניים בעיקר בין החודשים אפר’ ועד לאוגוסט 2015. לאחר מכן , תרגישו שעברתם את התקופה הקשה ואתם פנויים לפנק את עצמכם במקום מגורכם היום יומי ולשפר לעצמכם את רמת החיים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

♥ שפע בשנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר בבית המקושר עם קריירה ולכן יהיה זה הזמן הנכון לעזור לעצמכם בכל הקשור לתחום זה. נראה שיהיו לכם שפע של אפשרויות להתחלות חדשות. עליכם להיפטר מהתחושה שאתם חייבים קביעות מיידית במקום העבודה ולזרום עם הנסיבות. מחודש ספטמבר ייכנס הכוכב לבית החברים והחברה שלכם ונראה שאכן סוף סוף תימצאו לעצמכם את הסביבה המתאימה.

♥ אתגר הכוכב סטורן נמצא כבר כשנתיים במזל שלכם ולכן כל השנה האחרונה הייתה רצופה בקשיים ובצורך ללקיחת אחריות על מנת להתחיל בהתחלות חדשות. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך ולפעול בהמשך דרככם ומהו הדבר הנכון עבורכם לעשות על מנת שתצליחו בתוכניותיכם. החל מחודש יולי תצטרכו להתנהל בחסכון מבחינה כלכלית על מנת לעמוד ביעדים שיעמדו בפניכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

♥ שפע בשנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר בבית המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים על מנת ליהנות מהאפשרויות החדשות שיכולות להיווצר אצלכם. מבחינה משפטית, זהו זמן שבו כדאי לכם לפתור את כל הבעיות הבירוקרטיות שנוצרו אצלכם. מחודש ספטמבר ייכנס כוכב זה לבית הקריירה שלכם ותוכלו ליצור לעצמכם הזדמנויות והתחלות חדשות.

♥ אתגר
הקשיים התת הכרתיים הפריעו לכם לפעול בחופשיות כיוון שמרבית הדברים שרציתם היו כרוכים בהתמודדות עם הקשיים הפנימיים אותם אתם חווים. היה לכם מאוד קשה לפרוץ את החומה שיצרתם סביבכם כהגנה. נראה שגם עכשיו אתם באותו המקום אם כי ממקום יותר מודע ולכן תתחילו להרגיש הקלה. רק לאחר חודש יולי תוכלו להגיד לעצמכם שעברתם את התקופה הקשה ונפתחתם להתחלות חדשות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

♥ שפע – בשנה הקרובה תוכלו לקבל כספים שמגיעים לכם מאחרים ועד היום לא הייתם בטוחים שאכן תוכלו לקבלם. אתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים למצוא לעצמכם קהל יעד חדש ולעבוד בשיתוף פעולה כלכלי מלא. מחודש ספטמבר 2015 תוכלו להרחיב את מעגל הקשרים שלכם אל מעבר לים ולעבוד בשיתוף פעולה מוצלח.

♥ אתגר
ההתמודדות שלכם בשנה האחרונה הייתה מאוד קשה בכל מה שנוגע למציאת האנשים המתאימים לכם מבחינה אישית, חברתית ומקצועית ולכן פעמים רבות הרגשתם לבד וללא גב שיגן עליכם, גם אם אתם בזוגיות. הקשיבו לאינטואיציה שתדע להנחות אתכם נכון ולאחר יולי 2015 תהיו פתוחים גם להיות יותר קשובים לאנשים אחרים, בדרך כזו שתוכלו לתקשר ולהתנהל איתם בצורה הרבה יותר טובה.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

♥ שפע בשנה הקרובה יכולים להיווצר אצלכם מצבים שכבר מזמן ציפיתם להם כתוצאה מהעובדה שהכוכב יופיטר הידוע ככוכב המיטיב הגיע לבקר בבית השותפויות שלכם. לפנויים שביניכם עשויים להיות ימים טובים שבהם תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם גם ברמה האישית. מחודש ספטמבר 2015 ייכנס הכוכב לבית המביא איתו שותפויות אינטימיות מוצלחות.

♥ אתגר הכוכב סטורן הידוע ככוכב המביא איתו שפע של צורך בלקיחת אחריות מתוך השינויים שמתרחשים בחיים נמצא כבר בבית הקריירה שלכם ונותן לכם את ההבנה שהנה הגיע הזמן להתקדם, אך הפעם תוכלו לעשות זאת בדרך הנכונה. החל מחודש יולי תמצאו את עצמכם בסביבה יותר טובה עבורכם והולמת את הכישורים החדשים שלכם שטרחתם עליהם כל כך הרבה.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

♥ שפע – הכוכב יופיטר נמצא במזל אריה הוא בית העבודה שלכם ולכן נראה שאת השנה הקרובה תעבירו ביכולת שלכם לעבוד עבודה קשה ולהיות מאוד מוערכים בתפקודכם. נראה שאתם עושים את העבודה בצורה נכונה במיוחד ולכן אלה שמכירים ביכולותיכם מבקשים את קרבתכם. החל מחודש ספטמבר ייכנס הכוכב לבית השותפויות שלכם כך שתוכלו ליהנות גם מיחסים טובים ומשמעותיים.

♥ אתגר – ההתנהלות שלכם במשך כל השנה האחרונה הראתה לכם שתפיסת העולם שלכם הייתה פעמים רבות מוטעית או יותר נכון מתאימה לכם אך לא בהכרח לאחרים וזאת למרות שהשתדלתם לעשות את מירב המאמצים. גם השנה תאלצו להתמודד עם שינויים וקשיים שהחיים הציבו בפניכם על מנת שתפתחו תפיסת עולם חדשה. מחודש יולי תתחילו להרגיש שאתם עובדים קשה מדי וזה יהיה הזמן המתאים לפרוש או לקחת חופשה ממושכת.

מומלץ לקרוא את התחזית ביחד עם מזל האופק שלך.

בברכת שנה טובה, ובשורות טובות.

_________

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן