הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-24 עד ה-31 בדצמבר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-24 עד ה-31 בדצמבר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-24 עד ה-31 בדצמבר 2014 | עיבוד צילום שולי סונגו

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-24 עד ה-31 בדצמבר 2014.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב וונוס המשפיע על יחסים עדיין נמצא במזל שלכם, כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לנסות ולחזק את מערכות היחסים הקיימות והחשובות לכם במיוחד.

♥ ל- מזל החודש – עקרב

♥ מזל קשת התאמה לבני מזלות אחרים

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ כוכבים רבים נמצאים במזל שלכם בשבוע הקרוב עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית ושיש לכם הרבה עיסוקים מעניינים לעשות ובעיקר שאתם נהנים מהעשייה שלכם. גם מערכות היחסים שלכם בשלב הזה פורחות יותר מהרגיל ולכן זה הזמן להגיד את כל אשר על לבכם. מסתבר שיכולת הדיבור הטובה שאתם חשים בתקופה זו ,תעזור לכם לבטא הכל בזמן ובמקום הנכון.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ מרבית הכוכבים מתנקזים אצלכם הפעם אל בית המקושר עם תת ההכרה ולכן זוהי תקופה מאוד טובה לבדוק את הצרכים המאוד פנימיים ועמוקים שלכם ולהיות בטוחים שאתם מתנהלים נכון. ייתכן ותצטרכו להסתיר במקצת את רגשותיכם האישיים לגבי אנשים שאתם מכירים וזאת בגלל העובדה שהנסיבות הן כאלה שעדיף לשמור כרגע על שתיקה, ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לשמור על איפוק בתחושותיכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מבחינה אישית וחברתית אתם נמצאים בתקופה מצוינת שהיא די יחידה במינה לאחר תקופה מאוד ארוכה בה לא הייתם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון עבור עצמכם. מסתבר שזה בדיוק הזמן בו אתם יכולים ללמוד על עצמכם ועל אופייכם עוד כמה דברים ובעיקר על היכולות האישיות שלכם לחבר בין אנשים שונים מרקעים שונים, על מנת ליצור לכולם סביבה מלכדת אישית ותומכת.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נושאי קריירה והיכולת שלכם למנף את עצמכם באופן אישי במיטבם בתקופה זו, אם כי עדיף לקבל קצת עזרה מידידים. הפעם אתם נמצאים בנקודה שעם הדחיפה הנכונה , יש לכם יכולת להגיע למקומות החשובים לכם ולעשות את השינוי הנדרש עבור עצמכם וגם עבור הסובבים אתכם. היזהרו מחיכוכים על רקע עבודה בגלל העובדה שלעתים קשה לכם לשמור את דעותיכם לעצמכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מארס המביא אתו שפע של עוצמה אישית ופיזית נמצא עכשיו אצלכם בבית המקושר עם הקריירה האישית שלכם ולכן אתם תוהים כיצד אתם צריכים למנף את התחום המקצועי בצורה נמרצת וסוחפת באופן כזה, שישאיר את האחרים פעורי פה. במסגרת זו מומלץ לכם לא לבנות על אנשים אחרים שיעזרו לכם אלא לפעול לבד ואת האנרגיות העודפות שלכם לפרוק בספורט.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם תמיד משאירה אתכם פעורי פה לנוכח כל ההספקים שהיו לכם בשנה האחרונה. אתם יעילים וזריזים ומוכנים לכל תזוזה ושינוי, למרות שנושא העבודה לעתים לא מספק אתכם, אך נראה שאתם לומדים להסתדר עם מה שיש ולכן בסופו של דבר יש לכם את היכולת למצוא את קו האמצע על מנת לא לאבד את ההישגים שצברתם עד כה. חברים רבים נכנסו השנה, אך גם יצאו מחייכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב אוראנוס המביא שינויים, נמצא אצלכם בבית הקריירה כך שהאנרגיה המפתיעה של כוכב זה עשבייה להביא גם אצלכם מהפכים פתאומיים בתחום המקצועי. נראה שאתם מאוד מתלבטים מה לעשות ומהי הדרך הנכונה עבורכם, על מנת שתוכלו להתפתח בהמשך באופן שיעשה אתכם מאושרים. מומלץ לכם לחכות בשלב הזה ולא להחליט החלטות חפוזות. במידה ותזרמו עם הנסיבות, הרי שתדעו כיצד, ובעיקר מתי לפעול.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★הכוכב מארס נמצא בחודש הקרוב במזל דלי הוא המזל המולי לכם ולכן נראה שיש מצב שתהיו מופעלים על ידי אחרים באופן שלעתים קרובות ביותר ירגיז אתכם. כוכב זה ייתן לכם את הסיבה להיות יותר אנרגטיים אך גם חסרי סבלנות לפרטים הקטנים של הדברים, באופן כזה שייתכן שתהיו נוחים להתפרץ במידה ולא תרסנו את עצמכם ואת אופייכם האימפולסיבי בשלב הזה.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב סטורן המביא אתו את הצורך ללקיחת אחריות לבית המשפחה שלכם, עובדה שמלמדת על כך שתהיו חייבים ללמוד את הנסיבות החדשות של חייכם בדרך שכזו שתהיו מוכרחים לקחת יוזמה ולא לתת לפחדים האישיים לנהל ולעכב אתכם. אין לכם צורך יותר לרכך את האחרים כיוון שאתם מאוד מודעים למה שאתם עושים והגיע הזמן שתיהנו מכך.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם כיוון שבימים אלה מבצע כוכב השפע את נסיגתו בבית החברים שלכם ומקצין עבורכם את ההבנה לגבי מהם הדרישות שלכם, על מנת להיות מאושרים ומסופקים מבחינה חברתית. זה הזמן להחצין את היצירתיות שלכם ולגרום לכך שלא יהיו לכם עכבות בכל מה שאתם מתכננים לעשות. מומלץ לכם לנסות ולסחוף אחריכם גם את המשפחה.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ מהחודש הקרוב ייכנס הכוכב סטורן אל בית הכספים שלכם כך שאתם נכנסים לתקופה ארוכה שבה יהיה עליכם להתמודד עם כל מה שקשור לחסכון כלכלי וזאת כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שהייתה לכם במשך השנים האחרונות. התקופה שבה תאלצו להתנהל אחרת מבחינה כלכלית תהייה בשנתיים הקרובות שבה יתהפכו עליכם כל התובנות הכלכליות שהאמנתם בהם עד היום.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ בתקופה הזו מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן נושא זה עלה על הפרק במלוא עוזו. מסתבר שכל מה שהאמנתם וחשבתם מבחינה כלכלית לא תואם את המציאות ואתם מתמודדים עכשיו עם מציאות חדשה שבה עליכם להתמודד עם נושאים כספיים שעד לאחרונה העדפתם להתעלם מהם. אל תפחדו משינויים במידה ותבינו שאתם חייבים אותם במסגרת הרצון שלכם להתקדם בחיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן