הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-17 עד ה-23 בדצמבר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-17 עד ה-23 בדצמבר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-17 עד ה-23 בדצמבר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים17 עד ה-23 בדצמבר 2014.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילדי השבוע תהיו מאוד עסוקים בכל מה שקשור לתחום הכלכלי וזאת מכיוון שבדרך כלל אתם פחות נוהגים לקחת אחריות, אך מערך הכוכבים מכריח אתכם לחשב נכונה את כספכם.

♥ ל- מזל החודש – עקרב

♥ מזל קשת התאמה לבני מזלות אחרים

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ נהכוכבים מרקורי וונוס נמצאים אצלכם עכשיו במזל גדי הוא בית הכספים שלכם ולכן עכשיו זה הזמן להשקיע במערכות יחסים ושיווק על מנת שתוכלו להרוויח יותר כספים. זהו גם הזמן בו תצטרכו להפעיל שיקול דעת כלכלי בוגר יותר ולא לפעול על פי חשקים ספונטניים, אלא בחשיבה יעילה ותכליתית לבנות את החלטותיכם. זה בדיוק הזמן לבחון מחדש את האופן בו אתם מנהלים את חשבונות הבנק שלכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב מארס הגיע לבקר במזל דלי שהוא בית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם עסוקים מאוד בנושא זה. יש לכם עכשיו יכולת לעשות כספים ולהתנהל נכון מבחינה כלכלית. נראה שתקבלו עזרה מבחינה כספית דרך קשרים בין אישיים ודרך אנשים שאתם מכירים ויכולים לעזור לכם בשיווק מקצועי. היכולת שלכם לראות את התמונה במלואה ולהבין את סך ההתנהלות הכספית, יכולה לעזור לכם בתקופה זו.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב מארס נמצא עכשיו במזל שלכם וגורם לכך שאתם יכולים להיות מעשיים יותר מתמיד בגלל העובדה שאתם מקבלים את הכוחות הדרושים לעשיית המעשים הנדרשים עבורכם לשם התקדמות מקצועית. ייתכן ובתקופה הזו אתם יכולים להיות במודעות גבוהה יותר לגבי נושאים שרציתם להבין אותם לעומק, ובעיקר נושאים הדורשים הבנה תת הכרתית לנושאים הדורשים הבנה פסיכולוגית.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ מבחינה חברתית זוהי אחת התקופות הטובות ביותר בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם חברים ויש לכם גם את היכולת לשדרג את חייכם בהתאם. זהו בהחלט זמן מתאים להוסיף אנשים חדשים לחייכם ולשדרגם בדרך כזו שתוכל להעשיר את עולמכם החברתי. היכולת שלכם להבין את המניעים הפנימיים של האנשים הקרובים לכם, יכולה לעזור לכם להתחבר אליהם מהר יותר.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב וונוס נכנס אליכם לבית הקריירה ולכן מומלץ לכם לחזק את היחסים הבין אישיים על רקע עבודה, כיוון שמשם אתם יכולים לצאת מאוד נשכרים. מרבית הכספים שציפיתם להם עדיין לא הגיעו , ולכן עדיף שבתקופה הזו תנסו לחזק יותר את מעמדכם האישי ואת הביטחון העצמי שלכם. זהו הזמן הנכון לבדוק מחדש את החברויות שלכם ואת דרך ההתחברות שלכם עם אנשים.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מארס יימצא אצלכם במשך החודש הקרוב בבית הקריירה , עובדה שיכולה לגרום לכך שתרגישו שיש בכם צורך עז להמשיך ולפעול בפעילות מקצועית ענפה. ואכן, יש לכם יכולת לעשות זאת במרץ ולעתים אף באגרסיה. עובדה זו יכולה לגרום לכם להיות יותר עניינים ויעילים מתמיד ובהמשך תהייה לטובתכם, כיוון שנראה שתוכלו לפעול בצורה מעשית ומקדמת.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה מאוד רגישה שבה תצטרכו להתמקד בצורך שלכם להסיק מסקנות ביחס לשנה האחרונה וכיצד אתם מעוניינים להמשיך בעתיד. כוכב התקשורת מרקורי נמצא גם הוא במזל קשת שהוא המזל המולי לכם, עובדה שתגרום לכך שאנשים קרובים לכם יפעילו אתכם ויהיו מאוד מרוצים מהעובדה שלעתים יגרמו לכם להגיב בצורה ספונטנית.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ ההשבוע יהיו נושאי עבודה מאוד אינטנסיביים עבורכם ואף יתנו לכם יכולת להתבטא בגלל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם בבית העבודה וגורמת לכם להכיר בערך עצמכם בצורה יעילה . במקביל, גם דורשת מכם עשייה ותנועה ולא רק שיחות, מחשבות וכוונות אודות נושאים אלה. הכוכב וונוס האחראי על יחסים בין אישיים ושותפויות מבקר אצלכם במקום שיגרום לכם לחדד את תפיסת העולם שלכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית השותפויות ולכן נראה שכל הנושא הזה יתעורר אצלכם ואתם תבדקו מה אתם מוכנים לעשות עבור אנשים קרובים לכם ובעיקר תבחנו מה הם מוכנים לעשות בשבילכם. ייתכן שנושא של צעירים מכם במשפחה הגרעינית ייקח מכם הרבה תשומת לב בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים להשביע את רצון כולם, אך נראה שאתם מתמודדים עם העובדה שאי אפשר לממש זאת.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ נראה שאנשים קרובים במעגל המשפחתי הראשון שלכם לא מרוצים מהאופן שבו אתם מנהלים את חייכם ולעתים קרובות גם בגלל העובדה שאתם מנסים לנהל את הזולת. עובדה זו יוצרת חיכוכים שאינם נעימים ובעיקר לא לכם שידועים ככאלה שמנסים להיות אלה ששומרים על כף המאזניים. הקרובים לכם וגם צעירים מכם ילמדו ליהנות מכם, בעיקר כיוון שתשקיעו בהם בהתפתחות והתקדמות.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים וקשרים נכנס אליכם לבית המשפחה עובדה שמלמדת על כך שכל המעגל המשפחתי הקרוב ביותר אליכם עומד להיות מאוד עמוס ובהחלט ייתכן שאנשים קרובים יהיו הם אלה שיעסיקו אתכם מאוד בשלב הזה בגלל העובדה שידרשו מכם דרישות שאינכם מוכנים בשלב הזה עדיין לבצע. חכו עוד כחודש עד אשר תחליטו מה הדרך המתאימה לכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הנושא הכספי מאוד יטריד אתכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם ולכן אתם לא בטוחים כיצד אתם צריכים לפעול מבחינה כספית וזהו הזמן הנכון ביותר לפנות לעזרה מקצועית בתחום. יש לכם יכולת לקחת אחריות על חייכם בגלל ביקורו של הכוכב סטורן במזל שלכם והגורם לכם להבין שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם ועל היכולת שלכם להתנהל נכון מבחינה כלכלית.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן